Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Estimarea Cheltuielilor
Advertisements

Buletin Informativ nr.12/21.01
PRINCIPALELE REGLEMENTĂRI
Regulamentul cu privire la promovarea etică a medicamentelor
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
ANC Președinte Tiberiu Dobrescu Vicepreședinte Nicolae Postăvaru
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
Statistica evenimentelor produse în judeţul Vrancea în anul 2011
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Percepţia mediului de afaceri asupra economiei Raport de cercetare Pregătit pentru Camera de Comerţ şi Industrie a României Martie 2015 Studiu desfăşurat.
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
PROCESE FEEDBACK FUNDAMENTALE
Banca Tiriac - Servicii la dispozitia detinatorilor de carduri si comerciantilor 1. Sistemul de plata al obligatiilor bugetare locale prin intermediul.
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
LIBERA CIRCULAŢIE A MĂRFURILOR Eliminarea barierelor în calea comerţului Aplicarea principiului recunoaşterii reciproce Mirona Coropciuc Ministerul Integrării.
Perspectivele bancassurance-ului
ACCIDENTE DE MUNCĂ DE CIRCULAŢIE
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Parteneriatul Broker – Asigurator
Un nou tip de consumator? Tendinte si preferinte
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
Riscuri operationale - definitie
Structura emitentilor listati la BVB
CONFERINTA “CRESTERE SUSTENABILA: ROLUL MEDIULUI DE AFACERI IN ECHILIBRUL MACROECONOMIC SI IN CONVERGENA REALA” 28 OCTOMBRIE 2015 SPINOASA PROBLEMA A CONTEXTULUI.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
Asigurarea afacerii si Managementul Riscului
STRUCTURĂ PROIECT ”CEA MAI BUNĂ IDEE DE AFACERI”
PIATA CREDITULUI IN ROMANIA – FAST FORWARD >>
TIPURI DE CERERI SI SCRISORI
Servicii de Comert Electronic
Creșterea sustenabilă: Mediul de afaceri și rolul său în echilibrul macroeconomic și în convergența reală Ionut Dumitru Presedinte Consiliul Fiscal, Economist-sef.
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
„Walk the Talk” Recepţia, descărcarea şi plecarea autocamioanelor
Înţelege diabetul, preia controlul!
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Ora de net Asociația Salvați Copiii
METODA PROIECTULUI.
Club Info-TIC.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
Centrul Istoric plan de management Seminar:
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
“Banca Profesiilor Liberale” -Solutii financiare pentru medici-
PRIMĂRIA COMUNEI SPINUS
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
Evolutia produsului si pietei de leasing din Romania
Aspecte juridice referitoare la piata de retail
Florian Bodescu MULTIDIMENSION
Facilităţi fiscale şi modificarea Codului fiscal
Contractul de voluntariat
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
Mediul antreprenorial in România
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
Raportul Grupului de Lucru 3
PENSIILE PRIVATE, START 2007! IN PIATA FONDURILOR DE PENSII
Transcriere de prezentare:

Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L Unitate de invatamant:Colegiul Tehnic “Constantin Istrati’’ Campina Denumirea agentului economic:S.C CLADI SRL Numele si prenumele elevului:BOLBOACA MARIAN Profesor Coordonator:Voinea Carmen Numele tutorelui:BALANICA TUDORITA

PREZENTARE SOCIETATE •Amplasarea. Magazinul “SC.LIVOLIIMPEX94.SRL.” din Câmpina,apartine firmei “PRACTIC”, cu sediul in Bucuresti si face parte dintr-o retea de 12 magazine amplasate in diferite •Adresa. SC.LIVOLIIMPEX94.SRL oras Câmpina,str.B-dul Carol1, nr.17. •Pagina de internet. http://www.livoli.ro/ Gama sortimentala a magazinului LIVOLI:telefonie mobila, electronice si electrocasnice, HIFI, TV si video, camere foto si video, hardware.

PROTECTIA MUNCII SI SECURITATE Normele specifice de securitate a muncii sunt reglementari cu aplicabilitate nationala care cuprind prevederi minimal obligatorii pentru desfasurarea principalelor activitati din economia nationala, in conditii de securitate a muncii. Respectarea continutului acestor prevederi nu absolva persoanele juridice si fizice de raspunderi pentru prevederea si asigurarea oricaror altor masuri de securitate a muncii, adecvate conditiilor concrete de desfasurare a activitatii respective. Prevederile sistemului national de reglementari normative pentru asigurarea securitatii muncii constituie, alaturi de celelalte reglementari juridice referitoare la sanatatea si securitatea in munca, baza pentru: - activitatea de conceptie a echipamentelor de munca si a tehnologiilor; - autorizarea functionarii unitatilor; - instruirea salariatilor cu privire la securitatea muncii; - cercetarea accidentelor de munca si stabilirea cauzelor si a responsabilitatilor

PUBLICITATEA Publicitatea se ocupă cu promovarea bunurilor, serviciilor, companiilor și ideilor, de cele mai multe ori prin mesaje plătite. Scopul direct ale acestor mesaje este stimularea dorințelor clienților potențiali, și formarea asociațiilor pozitive în legătură cu produsul sau compania promovată, scop care este atins prin folosința metodelor de manipulare psihologică mai mult sau mai puțin subtile. Vânzătorii văd reclama ca o parte constituentă a strategiei generice de promovare a acestora. Alte componente ale promovării sunt reclamele, relațiile publice, vânzările personale și promovarea de vânzări.

Firmele nu trebuie să se limiteze la oferirea bunurilor sau servicilor de calitate. Ele trebuie să-i informeze pe consumatori în legătură cu avantajele acestora. Pentru aceasta, este necesar ca firmele să utilizeze în mod corespunzător instrumentele de promovare în masă ale publicității, promovării vânzărilor și relațiilor publice. Publicitatea o putem defini ca fiind orice formă plătită de prezentare și promovare impersonală a ideilor, bunurilor sau serviciilor prin mijloace de informare în masă (ziare, reviste, programe de radio, de televiziune și Internet) de către un sponsor bine precizat.

Multe organizații folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public mesaje referitoare la ele însele, la produsele și serviciile lor sau la modul lor de comportament, cu scopul de a determina un răspuns din partea acestuia. Răspunsul poate fi de natură perceptuală: de exemplu, consumatorul își formează anumite păreri în legătură cu un produs sau o marcă, ori acestea pot fi schimbate de către reclamă. El poate fi de natura comportamentală: de exemplu, consumatorul cumpără produsul sau sporește cantitatea cumparată. Publicitatea este o bună metodă de a informa și a convinge, cu scopul de a crea preferințe pentru un anumit produs sau de a-i motiva pe consumatori să consume un anumit produs.

Avantajele aelarii la ajutorul agenției de publicitate Majoritatea firmelor, fie ele mici sau mari, înclină să apeleze la agenții de publicitate pentru că acestea oferă câteva avantaje: Au specialiști care pot desfășura activități specifice (cercetare, muncă de creație) în condiții mai bune decât personalul firmei Vin cu un punct de vedere obiectiv în privința rezolvării problemelor unei firme, dar și cu ani de experiență câștigată din colaborarea cu diverși clienți ce s-au aflat în situații diferite Au o putere de cumparare a spațiului de publicitate mai mare decât cea a unei firme. De asemenea, ele beneficiază de o reducere de preț, ceea ce face ca și cheltuielile firmei să fie mai mici Clientul poate renunța oricând la serviciile agenției sale. O agenție va depune toate eforturile pentru a oferi servicii foarte bune și a-l determina pe client să mai apeleze la ea.

Dezavantaje Încredintarea funcției publicității unei agentii specializate are însă și câteva dezavantaje : Pierderea controlului total asupra activității respective Reducerea flexibilității publicității Apariția unor conflicte în momentul în care agenția își impune metodele de lucru Incapacitatea clientului de a exercita un control sau o coordonare mai mare asupra publicității Cresterea costurilor pe produs prin cheltuielile cu publicitatea În ciuda potențialelor probleme, majoritatea firmelor consideră că utilizarea serviciilor agențiilor specializate le avantajează

CONCLUZII Conducerea compartimentului de marketing trebuie să ia decizii importante atunci când elaborează un program de publicitate. Primul pas în elaborarea unui program de publicitate îl reprezintă stabilirea obiectivelor publicității. Aceste obiective trebuie să corespundă deciziilor referitoare la piața-țintă, poziționarea mărcii și mix-ul de marketing. Toate acestea definesc scopul final pe care campania de publicitate, ca o componentă a programului de marketing, trebuie să-l atingă. Un obiectiv de publicitate poate fi definit ca o sarcină specifică de comunicare ce urmează să fie îndeplinită vizavi de un anumit public țintă într-o anumită perioadă de timp.