Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce"— Transcriere de prezentare:

1 Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
Conferinţa Piaţa Cardurilor, 28 Feb 2006 Cristian Badea, CIO GECAD ePayment

2 Frauda şi antifrauda online
Agendă Plata cu card online Rolul integratorului Frauda şi antifrauda online

3 Plata cu card online La nivel global: potenţial imens
Un exemplu: UK ¼ din britanici cumpără online Volumul tranzacţiilor online de retail în 2005: 8,2 miliarde £ (creştere cu 28,9% faţă de 2004) Comparativ, tranzacţii în magazine fizice în 2005: 9,4 miliarde £ [sursa: Verdict market analyst] România: suntem la început. Tendinţa este de creştere.

4 Plata cu card online România – câteva cifre:
Volumul tranzacţiilor online (plata cu card) în 2005: sub 10 mil euro. În sistemul ePayment volumul tranzacţiilor a crescut de 14 ori în ultimele 3 luni din 2005 faţă de ultimele 3 luni din 2004 Valoarea medie a unei tranzacţii: 60 euro [estimare GECAD ePayment]

5 Plata cu card online România – câteva cifre:
Topul cumpărăturilor online cu card: I. Servicii online de acces la conţinut II. Componente de calculator III. Cărţi IV. Telefoane mobile V. Electrocasnice [statistici GECAD ePayment]

6 Plata cu card online România – câteva cifre:
Tipul cardurilor folosite pentru tranzacţii online: 2004: : 20% carduri româneşti 43% carduri româneşti 80% carduri străine 57% carduri străine [statistici GECAD ePayment]

7 Plata cu card online România – obstacole:
Băncile emitente? Nu -> astăzi majoritatea cardurilor sunt activate pentru tranzacţii pe internet Preţul? Nu -> comisioane scăzute şi costuri operaţionale pentru magazine virtuale per total mai mici Cultura e-Commerce? Da -> lipsă de informare şi lipsă de încredere

8 Rolul integratorului Este “departamentul” de vânzari online al comerciantului Marketing – servicii de usability, SEO, etc. Rapoarte şi statistici Unelte de creştere a vânzărilor Intermediază procesarea plăţilor Se ocupă cu detectarea fraudelor Asigurarea securităţii tranzacţiilor online constituie elementul fundamental al eCommerce-ului.

9 Rolul integratorului

10 Detectare Fraude Aplicarea de filtre AntiFraudă
Pentru fiecare comandă în parte se calculează automat un potenţial de fraudă ce se bazează pe mai multe criterii Verificarea manuală a comenzilor Pentru comenzile ce prezintă un potenţial de fraudă peste pragul prestabilit se efectuează verificări de către operatori specializaţi Server securizat Tranzacţiile se realizează pe servere securizate şi monitorizate în permanenţă Colaborare cu instituţiile statului de combatere a fraudei

11 Detectare Fraude Tentative de fraudă există?
Da -> în medie 5% din comenzi sunt tentative de fraudă. Cifra variază de la magazin la magazin, între 0 (vânzări abonamente la diverse publicaţii) şi 20-30% (cartele preplătite) [statistici GECAD ePayment] Frauda poate fi combătută? Da -> Ce ajută: - Sistemul 3-D Secure (în Romania, doar 6 bănci sunt înrolate) - Filtre antifraudă extrem de bine puse la punct - Posesorii de card (cum şi unde folosesc cardul)

12 Rolul integratorului Plata cu card online – cine are de câştigat?
Consumatorul -> Timp: comandă “de-acasă”/ Bani: nu plăteşte comision Comerciantul -> Costuri de administrare per total scăzute, creşterea pieţei de desfacere Băncile -> Costuri optimizate: Volum crescut al tranzacţiilor per total şi al celor electronice în special (no cash), creşterea numărului de clienţi potenţiali (servicii de eCommerce oferite prin integrator); reducerea chargeback-urilor din fraude.

13 Mulţumesc

14 Contactaţi-ne: Tel: +40 21 303 20 66 GECAD ePayment International
Blvd. Dimitrie Pompei nr.10A Bucuresti, Romania Tel: Fax: Informatii generale: Cristian Badea:


Descărcați ppt "Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce"

Prezentări similare


Publicitate de la Google