Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A"— Transcriere de prezentare:

1 BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A
Oradea, 4 martie 2005

2 CE am realizat in 2004? am continuat executia planului strategic am aniversat 10 ani de activitate am crescut rapid reteaua teritoriala: 45 de unitati noi am modernizat unitati existente: Sibiu, Buzau, Focsani, Sf. Gheorghe, Piatra Neamt

3 CE am realizat in 2004? am lansat produse noi, ex. cardul de credit (retail) si electronic banking (corporate) am lansat un nou concept: BT Café am finalizat implementarea Kindle am investit peste 11 milioane de EUR

4 CUM am realizat? cu ajutorul personalului motivat si dedicat
cu sprijinul actionarilor – BERD prin intermediul finantarilor de termen lung de la: IFC, BERD, DEG, FMO, Banca Mondiala, KfW printr-un marketing agresiv prin transparenta si buna comunicare cu personalul, presa si actionarii

5 DE CE? pentru a promova in Divizia A
pentru a atinge cota de piata tinta: 3% pentru ca exista o corelatie intrinseca marime - profit pentru a deveni o banca comerciala / de retail puternica

6 Realizari 2004 - numar clienti activi: persoane fizice – 500,000
persoane juridice – 70,000 - portofoliul de credite: 60% credite corporate, IMM-uri si micro 40% credite persoane fizice TOTAL ACTIVE: 26,038 miliarde lei TOTAL PROFIT BRUT: 756 miliarde lei

7 Premiile anului 2004

8 Situatia Patrimoniala
ROL, mld. Realizat, cu aplicare IAS 18 – Realizat– Numerar & banci 7,025 3,721 Titluri 2,575 784 Credite 14,369 8,571 Active fixe 1,018 629 Participatii 526 226 Alte active 525 277 Total Active 26,038 14,208 Capitaluri proprii 3,027 2,061 Depozite de la clienti 18,059 9,957 Imprumuturi pe TL 2,226 990 Banci 2,440 936 Alte pasive 286 264 Total Pasive

9 Realizat, cu aplicare IAS 18, 31.12.2004
Contul de Profit si Pierdere ROL, mld Realizat, cu aplicare IAS 18, Realizat Dobanzi nete din capital circulant 262.28 149.69 Dobanzi nete din operatiuni 1,156.34 723.49 Speze si comisioane 787.65 527.66 Venituri din op. de schimb 172.18 118.33 Alte venituri 74.82 37.69 Total Venituri 2,453.27 1,556.86 Salarii si asimilate 736.06 503.25 Training si deplasari 15.92 6.99 Cheltuieli operationale 564.10 305.85 Marketing & Publicitate 59.90 32.24 Amortizari 164.93 85.96 Alte cheltuieli 82.86 48.26 Provizioane net 73.01 17.03 Total Cheltuieli 1,696.78 999.58 Profit Brut 756.5 557.28

10 Lectiile anului 2004 - Sucursalele cu mai multe agentii au mai multi clienti, retail si corporate => profitul Transilvania: cote de piata mari, unitati care cresc repede, o buna acceptare din partea clientilor => profitul Moldova: slaba penetrare a serviciilor bancare, concurenta redusa, o buna acceptare din partea clientilor =>profitul Bucuresti: piata puternic bancarizata, concurenta acerba, grad mediu de acceptare a BT, dar reprezinta 30% din PIB, principala concentrare de resurse si potential deosebit pe IMM-uri => profitul

11 Lectiile anului 2004 Trebuie investit in training si know-how-ul produselor Trebuie dezvoltate / promovate produsele de electronic banking si de Direct Debit Este necesara mai multa eficienta operationala

12 2005: Crestere Etapa I IMAGINE Etapa II CRESTERE Etapa III CALITATE

13 Profitabilitate Marime

14 Obiective generale pentru 2005
Total investitii: alte 11 milioane EUR 50 de unitati noi Un total de ~ 2,400 angajati Extindere geografica in Moldova si Bucuresti Politica agresiva de atragere de finantari in valuta: avem la dispozitie de la BERD si FMO 32.5 mil. EUR, asteptam de la IFC, DEG / KfW

15 Corporate, obiective 2005 85,000 clienti activi
Focus pe IMM-uri, extinderea conceptului implementat in Bucuresti Promovarea produselor electronic banking, Direct Debit si factoring Programe de finantare

16 Retail, obiective 2005 600,000 clienti activi Concentrare pe:
carduri / credite ipotecare Cel putin 350 ATM –uri si 3,000 POS-uri Peste 630,000 carduri emise focus pe carduri de credit Noutati: BT24, Direct Debit, VISA Gold Programe de finantare

17 Operatiuni/ IT, obiective 2005
Transfond Interfata: Carduri – Kindle Leul Greu BM+ platforma principala pentru Credite, Decontari si Trezorerie Migrare pe versiunea 7 la Kindle

18 Resurse umane – in-house training pentru angajati: module; auto-pregatire prin internet + sesiuni de training; crearea Academiei BT Risk Management – imbunatatirea sistemului de gestionare a riscului operational; Norma 17 Grupul Banca Transilvania – consolidare trimestriala a situatiilor financiare

19 Prezenta BT in judetul Bihor
Sucursala Oradea ocupa locul II in topul unitatilor BT, dupa profit Numar conturi deschise 23,5% Credite imobiliare ipotecare – 33,75% Carduri active – 16,32% 8 unitati (Sucursala Oradea, Agentia Cantemir, Agentia Centru, Agentia Lotus, Agentia Republicii, Agentia Alesd, Agentia Salonta + Punctul independent de schimb valutar Bors)

20 BANCA TRANSILVANIA vine mai aproape de clientii sai prin deschiderea in Bihor a 3 unitati, in luna martie: Agentia Nufarul, Agentia Rogerius si Agentia Beius *Agentia Nufarul , unitatea cu numarul 123, va fi inaugurata astazi, 4 martie

21 Va multumesc Robert C. Rekkers Director General BANCA TRANSILVANIA


Descărcați ppt "BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A"

Prezentări similare


Publicitate de la Google