Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Asistenţă Educaţională
UNIVERSITATE DE STAT DIN MOLDOVA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Corelare ISCED-HG Universitatea București
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
Birotica  Excel_2 C6 / Prezentare generală Ferestra Excel
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
str. Nicolae Iorga nr.1 , Târgu-Mureş ROMÂNIA
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii, pentru UNIVERSITATEA “ALEXANDRU IOAN CUZA” DIN IAȘI Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC.
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
Proiect.
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIRI CU PROFESORII DE FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE
Rezultatele obtinute la examenul de Evaluare Nationala
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Patrula de Reciclare Ediţia
Exploratori în lumea emoțiilor
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
Formarea continuă a cadrelor didactice
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339 „PROFESIONALIZAREA CARIEREI DIDACTICE – NOI COMPETENŢE PENTRU ACTORI AI SCHIMBĂRILOR ÎN EDUCAŢIE DIN JUDEŢELE BACĂU ŞI COVASNA” Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339 BACOV-ia Perioada de implementare 01 noiembrie 2010 – 31 octombrie 2013

Solicitant proiect: IŞJ Bacău Partener 1: IŞJ Covasna PARTICIPANŢI Solicitant proiect: IŞJ Bacău Partener 1: IŞJ Covasna Partener 2: CCD Bacău Partener 3: CCD Covasna Partener 4: Universitatea “Transilvania” Braşov – furnizor de programe de formare

STRUCTURA CURSURILOR DE FORMARE MODULE: 1. Curriculum centrat pe competenţe 100 ore - 30 credite 2. Managementul instruirii şi al clasei de elevi 90 ore - 30 credite 3. Formarea competenţelor IT 90 ore – 30 credite

GRUPUL ŢINTĂ 1300 cadre didactice 325 educatoare Anul 1 de proiect: noiembrie 2010 – octombrie 2011 325 educatoare Anul 2 de proiect: noiembrie 2011 – octombrie 2012 550 profesori, ingineri Anul 3 de proiect: noiembrie 2012 – octombrie 2013 425 învăţători

ORGANIZARE SERII de câte 100-125 de cursanți pentru cursuri – 111 ore / în weekend – profesori de la Universitatea Transilvania Brașov GRUPE de câte 25 de cursanți pentru aplicații practice – 169 ore / după ore 2 zile săptămânal – formatori locali selectați Locațiile pentru cursuri se stabilesc în funcție de numărul cursanților înscriși – aplicațiile se derulează în toate orașele județului

DISCIPLINE DE STUDIU - MODUL I DISCIPLINE OBLIGATORII Curriculum centrat pe competenţă Limbă şi literatură română Didactica lb. şi literaturii române şi strategii moderne de evaluare Limba şi literatura maghiară Didactica limbii şi literaturii maghiare şi strategii moderne de evaluare Limba şi literatura engleză Didactica limbii şi literaturii engleze şi strategii moderne de evaluare Limba şi literatura franceză Didactica limbii şi literaturii franceze şi strategii moderne de evaluare Limba şi literatura germană Didactica limbii şi literaturii germane şi strategii moderne de evaluare Istorie a românilor şi universală. Mentalităţi şi ideologie Didactica istoriei şi strategii moderne de evaluare Discipline socio-umane: teme de actualitate (filosofie, economie, psihologie, sociologie, ed. civică) Didactica specialităţii (socio-umane) şi strategii moderne de evaluare Geografie Didactica geografiei şi strategii moderne de evaluare

DISCIPLINE DE STUDIU - MODUL I Matematică Didactica matematicii şi strategii moderne de evaluare Fizică. Noutăţi din fizică introduse în practica şcolară Didactica fizicii şi strategii moderne de evaluare Chimie Didactica chimiei şi strategii moderne de evaluare Biologie. Teme de actualitate în specialitate Didactica biologiei şi strategii moderne de evaluare Educaţia fizică şi sportul într-o societate democrată Didactica educaţiei fizice şi strategii moderne de evaluare Tehnologii ecologice Didactica tehnologiilor ecologice şi strategii moderne de evaluare Educaţie muzicală Didactica educaţiei muzicale şi strategii moderne de evaluare Educaţie plastică Didactica educaţiei plastice şi strategii moderne de evaluare Religie Didactica religiei şi strategii moderne de evaluare

DISCIPLINE DE STUDIU - MODUL I DISCIPLINE OPȚIONALE Design-ul curriculum-ului la decizia şcolii Organizarea şi predarea integrată a conţinuturilor învăţământului Tehnici de scriere ştiinţifică şi de argumentare

DISCIPLINE DE STUDIU - MODUL II DISCIPLINE OBLIGATORII Psihopedagogia comunicării totale Managementul şi gestionarea situaţiilor de criză în clasa de elevi DISCIPLINE OPȚIONALE Orientări actuale în teoria şi practica predării Educaţia raţional-emotivă. Strategii ale educaţiei emoţionale Managementul proiectelor educaţionale

DISCIPLINE DE STUDIU - MODUL III DISCIPLINE OBLIGATORII Elemente introductive în lumea tehnologiilor informaţionale Aspecte esenţiale relativ la utilizarea calculatorului şi organizarea datelor cu ajutorul fişierelor. Fundamentele automatizării procesului de editare a textelor cu ajutorul calculatorului. Iniţiere în realizarea aplicaţiilor orientate pe calculul tabelar. Utilizarea sistemelor de gestiune a bazelor de date pentru tezaurizarea datelor unui sistem informaţional. Ghid practic de realizare a prezentărilor profesionale. Tehnologii moderne pentru facilitarea accesului la informaţie şi comunicarea cu suport electronic.

ACŢIUNI PREVĂZUTE pentru perioada septembrie–octombrie 2011 Finalizarea înscrierilor (termen – 24 septembrie 2011) Constituirea seriilor și grupelor (termen - 20 septembrie 2011) Întocmirea orarului (termen - 21 octombrie 2011) Întâlniri zonale cu participanții la cursuri, instructaje (octombrie 2011) Postarea pe site a informațiilor privind cursurile (termen – 30 octombrie 2011)

Informaţii despre proiect Website http://isj.educv.ro www.ccdcovasna.ro Telefon 0728273484 – Botos Erika