CASA CORPULUI DIDACTIC PRAHOVA

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Procesul Bologna si sistemul de învăţământ tehnic superior
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
BINE AŢI VENIT !.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Corelare ISCED-HG Universitatea București
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
str. Nicolae Iorga nr.1 , Târgu-Mureş ROMÂNIA
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Nu este o lecție de istorie
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Proiect.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Impreuna pentru dezvoltare
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
CONSFĂTUIRI CU PROFESORII DE FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
Formarea continuă a cadrelor didactice
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
13 SEPTEMBRIE 2019 COLEGIUL NAȚIONAL ”NICHITA STĂNESCU”, PLOIEȘTI
Transcriere de prezentare:

CASA CORPULUI DIDACTIC PRAHOVA

LEGISLAȚIE Legea Educației Naționale, Legea nr.1/2011 Regulamentului de organizare și funcționare a casei corpului didactic Ordin nr. 5554/2011 din 07/10/2011 Metodologia privind formarea continuă a personalului din învățământul preuniversitar OM 5561/2011 Metodologia privind sistemul de acumulare, recunoaştere şi echivalare a creditelor profesionale transferabile Ordin 5562 07-Oct-2011 Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului si Sportului Regulamentului de organizare şi funcționare a bibliotecilor şcolare şi a centrelor de documentare şi informare 

MISIUNEA și FUNCȚII PRINCIPALE MISIUNEA - Organizarea programelor de formare continuă şi a activităţilor cu caracter ştiinţific, metodic şi cultural pentru personalul din învăţământul preuniversitar FUNCȚII organizator și furnizor de programe de formare continuă centru de inițiere și organizare de activități științifice, metodice și culturale inițiere și derulare de parteneriate în scopul implementării de proiecte educaționale la nivel local, regional, național și internațional; consiliere în managementul proceselor de dezvoltare personală și organizațională

FILIALELE CASEI CORPULUI DIDACTIC PRAHOVA 1.Colegiul Mihail Cantacuzino, Sinaia 2.Colegiul Naţional Nicolae Grigorescu, Câmpina 3.Colegiul Naţional Nicolae Iorga, Vălenii de Munte 4.Liceul Teoretic Şerban Vodă, Slănic 5.Liceul Teoretic Brâncoveanu Vodă, Urlaţi 6.Liceul Teoretic Grigore Tocilescu, Mizil 7.Şcoala Gimnazială, Sat Tăriceni, Comuna Şirna 8.Liceul Teoretic Aurel Vlaicu Breaza 9.Colegiul Ferdinand I Comuna Măneciu 10.Școala Gimnazială Comuna Brazi

OFERTA DE FORMARE CONTINUĂ 2018-2019 Programe acreditate de M.E.N. Programe avizate de M.E.N. OFERTA Domeniile de formare : 1. Proiectare curriculară 2. Strategii didactice de predare-învățare evaluare 3. Abilitare curriculară 4. Managementul clasei de elevi 5. Consiliere şi orientare școlară în domeniul carierei 6. Competențe TIC/ digitale 7. Educația copiilor cu CES 8. Educația copiilor și tinerilor cu aptitudini înalte 9. Egalitate de șanse și gen 10. Educaţie non-formală, extrașcolară și informală 11. Noile educaţii 12.Management și consiliere pentru cariera didactică 13. Management și leadership în educație 14. Marketing educațional 15. Managementul calității educației 16 Politici educaționale

PROGRAME DE FORMARE CONTINUĂ CATEGORII NUMĂR ABSOLVENȚI Programe de formare ACREDITATE de M.E.N. – 1300 de cadre didactice Programe de formare AVIZATE de M.E.N - 1385 de cadre didactice Din care, programe în concordanță cu obiectivele strategice ale M.E.N. - 921 de cadre didactice Programe pentru pregătirea debutanților Programe / activităţi de formare pentru directori Activități de instruire a responsabililor cu formarea continuă Programe pentru pregătirea suplinitorilor Programe pentru profesorii metodiști Programe de formare pentru evaluatorii lucrărilor scrise Definitivat, Titularizare

PROGRAME DE FORMARE DERULATE ACREDITATE AVIZATE Management și comunicare în unitățile școlare (120 ore, 30 CPT) Învăţarea ştiinţelor - abordări metodologice moderne (80 de ore, 20 CPT) Elemente de didactică pentru debutanţi şi stagiari Aspecte metodice privind predarea informaticii în gimnaziu și liceu Folosirea utilă, creativă și sigură a INTERNETULUI Tehnologii Informaţionale Computerizate (100 ore, 30 CPT) Informatică și TIC pentru gimnaziu, clasa a V-a ( 60 de ore, 15 CPT) Competenţe specifice şi de bază pentru disciplina istorie şi didactica specialităţii Abilitarea curriculară pentru nivelul gimnazial Calitate în managementul inspecției școlare (52 de ore, 13 CPT) JOBS – formarea pentru orientare și consiliere în cariera elevilor (15 CPT 60 de ore) Matematica - de la concret la abstract Curs practic de consiliere şi orientare Educație financiară Educație nonformală pentru o școală altfel (60 de ore, 15 CPT) Școala incluzivă - Școala pentru toți ( 60 de ore, 15 CPT) Reducerea părăsirii timpurii a școlii - impact pozitiv în activitatea la clasă cu copiii și părinţii rromi Ansamblu de cutume și valori fundamentale ale rromilor Abilitarea corpului de profesori metodiști pentru învățământul preuniversitar (60 ore, 15 CPT) Compasiune și acțiune- program de prevenire a bullying-ului în școală (60 ore, 15 CPT) Formarea metodiştilor Desegregare școlară și creștere a calităţii educaţionale în unităţile de învăţământ Noile educații și problematica lumii contemporane Dezvoltarea competențelor în vederea asigurării unui mentorat de calitate în învățământul preuniversitar (60ore, 15 CPT) Aplicarea principiului egalității de șanse în școală Comportamentul violent şi absenteismul – prevenire şi intervenţie

STUDII/GRADE DIDACTICE ECHIVALATE ECHIVALARE STUDII ȘI GRADE DIDACTICE - 90 CPT STUDII/GRADE DIDACTICE ECHIVALATE Nr dosare echivalate Sept 2015 Sept 2016 Sept 2017 Sept 2018 Sept 2019 a) obţinerea, în intervalul respectiv, A GRADULUI DIDACTIC II SAU A GRADULUI DIDACTIC I 310 356 312 286 301 b) absolvirea de către personalul didactic a studiilor universitare de MASTER, în domeniul de specialitate sau în domeniul Ştiinţele educaţiei; 21 36 37 39 71 c) Absolvirea studiilor universitare de DOCTORAT în domeniul de specialitate sau în domeniul Ştiinţele educaţiei; 8 9 3 6 5 d) Absolvirea unui program de CONVERSIE PROFESIONALĂ în învăţământ prin studii postuniversitare; 13 12 17 33 e) obţinerea, în intervalul respectiv, a unei ALTE SPECIALIZĂRI, care atestă obţinerea de competenţe de predare a unei alte discipline din domeniul fundamental aferent domeniului de specializare înscris pe diploma de licenţă. 11 15 f) absolvirea în intervalul respectiv a UNUI CURS POSTUNIVERSITAR DIDACTIC 10 1 TOTAL 350 417 378 367 426

ACTIVITĂȚI METODICE, ȘTIINȚIFICE ȘI CULTURALE de activități - 4000 de participanți Activități semestriale Managementul unităților de învățământ preuniversitar Învățământ preșcolar Învățământ primar Învățământ secundar-toate specialitățile Învățământ special și special integrat Educație permanentă și activități extrașcolare Proiecte educaționale europene Biblioteconomie și știința informării Simpozioane Conferințe Festivaluri Proiecte educaționale Lansări de carte Comunicări științifice Workshop-uri Expoziții Excursii

ALTE ACTIVITĂȚI EDITURA BIBLIOTECA REVISTA PROIECTE FILIALE

EDITURA ȘI BIBLIOTECA EDITURA BIBLIOTECA Buletinul de informare și documentare metodico-științifică, Nr. 27 şi Nr. 28 Reviste, periodice Calendare semestriale Broșuri cercuri pedagogice, Oferta de formare a C.C.D. Ghiduri examene naționale Alte publicații (cărți, CD-uri) 34 de publicații – coduri ISSN, ISBN EDITURA Fond de carte: 50.400 volume 900 de utilizatori 1600 volume consultate Newsletter de Biblioteconomie și Știința Informării - - INFO PH Nr. 7. 2019 Biblioteci școlare: 172; C.D.I.-uri: 25 Programe de formare pentru bibliotecari și documentariști BIBLIOTECA

PRIORITĂȚI DE FORMARE – 2019-2020 Cursuri gratuite Curs acreditat Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți, - 30 de credite profesionale transferabile Programe de formare pentru abilitare curriculară (P. 2, 3, 4, 5, 13, 14, 17, 18, 58, 60, 63) Programe pentru pregătirea debutanților - DEF (P. 30, 32) Programe pentru formarea suplinitorilor – Titularizare (P.32, 43) Activități de formare pentru evaluatori la DEF și Titularizare – dezvoltarea competențelor de evaluare (P. 27) Activități de formare a cadrelor didactice care fac parte din Comisia județeană de organizare și desfășurare a probelor practice/orale în profilul postului și a inspecțiilor speciale la clasă. (P. 39) Programe și activități pentru formarea profesorilor metodiști ai I.S.J. (P. 42)

PROGRAME PENTRU CADRE DIDACTICE CARE LUCREAZĂ CU ELEVI CU C.E.S. Program acreditat: Școala incluzivă - școala pentru toți, 60 de ore, 15 CPT Programe avizate: P.7 – Adaptarea curriculei și a învățării – condiție a succesului școlar - 24 de ore P. 23 - Cunoașterea principiilor comportamentale de bază – factor esențial pentru lucrul cu copiii cu autism – 24 de ore P. 40 – Fii PRO în școala incluzivă – priorități, perspective și provocări – 30 de ore P. 33 – Elemente de psihopedagogia supradotării – 24 de ore P. 59 – Modelarea comunicării integrale la copii/tineri -30 de ore Public țintă vizat: cadre didactice din învățământul preuniversitar de masă, special și special integrat

Proiectul național CRED – M.E.N. 2018-2021 Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți-nivel primar și gimnazial Program de formare gratuit: 120 de ore, 30 CPT M1: Un nou curriculum national pentru învățământul gimnazial-conceptualizări necesare M2: Aplicarea noului Curriculum național pentru învățământul primar și gimnazial. M3: Aspecte transversale în abordarea și implementarea curriculumului național Grup țintă:1800 de cadre didactice din județul Prahova din 55000 la nivel național Primar - 22 de grupe, Matematică -10 grupe, Limba română - 10 grupe, Limba engleză -10 grupe Limba franceză - 4 grupe, Istorie - 5 grupe, Geografie - 4 grupe, Educație fizică - 4 grupe Fizică - 3 grupe, Biologie – 3 grupe, Religie 3, Chimie 2 grupe, Ed. Tehnologică 2, Arte 2 grupe Directorii – 200 din județ din 6000 la nivel național Absolvenții cu prezență 100% - subvenție 600 de lei

VĂ MULȚUMESC!