Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
PROGRAME SI ACTIVITĂȚI DE REINTEGRARE SOCIALă CARE POT FACE DIFERENȚA LA LIBERARE. BUNE PRACTICI LA PENITENCIARUL BUCUREȘTI-JILAVA în ARIA ASISTENței SOCIALE.
Să citim pentru mileniul III
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
APA - in proiectele Eco-Scolii 2 Galati
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
...într-un colțișor al Terrei...
Prezentare proiect ”TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!” Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul.
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Proiect.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
Târgul Micul antreprenor în imagini...
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
CUNOAŞTEREA MEDIULUI CE VOM ÎNVĂŢA ASTĂZI
T O Ț I N E I M P L I C Ă M ! Proiect implementat cu sprijinul financiar al Programului de finanţare a iniţiativelor locale pentru grupurile de.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
Să știi mai multe, să fii mai bun
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Patrula de Reciclare Ediţia
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
care vor să demareze o afacere în mediul urban, cu fonduri europene
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
PROIECT LEONARDO DA VINCI
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Raportul Grupului de Lucru 3
Olimpiada Micilor Bancheri Ediția a V-a 2018
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți de Auz Sf. Maria Şcoala Gimnazială Nr. 150 Liceul Teoretic Marin Preda Colegiul Tehnic Mircea cel Bătrân Colegiul Tehnic Dinicu Golescu

Parteneri externi: SC Amenajarea Domeniului Public SA Sector4 Asociația Română pentru Cultură, Educație și Dezvoltare Consiliul Municipal al Elevilor, București Patrula de reciclare

Scopul proiectului: Promovarea unei educaţii ecologice, formarea şi exersarea unor deprinderi de îngrijire şi ocrotire a mediului înconjurător pentru un grup ţintă format din 600 de elevi, 20 de părinţi şi 45 profesori, în vederea educării unei atitudini pozitive faţă de acesta, prin participarea la activităţi specifice.

Obiective: O1: familiarizarea cu informaţii privind comportamentul ecologic şi cultivarea interesului de protejare a mediului înconjurător a elevilor, părinţilor și profesorilor din şcolile implicate în proiect;

Obiective: O2: senzibilizarea şi responsabilizarea cetăţenilor privind protejarea mediului înconjurător, prin derularea unei campanii de sensibilizare;

Obiective: O3: stimularea creativităţii, a iniţiativei şi a spiritului de echipă prin participarea la ateliere de confecţionare a unor obiecte din materiale reciclabile sau de realizare a unor desene pe teme ecologice;

Obiective: O4: implicarea ca voluntari în acţiuni de îngrijire şi de protejare a mediului a 600 de elevi, 20 de părinţi și 45 de profesori.

Grup ţintă: -beneficiari direcţi: 600 de elevi, 20 de părinţi, 45 de profesori. -beneficiari indirecţi: alţi elevi, profesori din şcolile partenere, părinţi, comunitate locală.

Impact: Dezvoltarea spiritului civic, de implicare în activități care să contribuie la optimizarea condițiilor de viață, la protejarea mediului înconjurător. Îmbunătățirea relației școală-familie-comunitate locală.

Proiectul creează premisele unei colaborări permanente între unitățile participante, pentru dezvoltarea de noi proiecte/activități comune. Ideea de proiect a atras și parteneri externi, prin intermediul cărora activitățile vor fi susținute și mediatizate, având ca rezultat și publicarea unui articol în format electronic sau tipărit.

Ne-am propus ca elevii, profesorii și părinții să poată învăța împreună prin diverse modalități, inclusiv nonformale, să poată avea acces la alternative de informare și dezvoltare personală, altele decât ceea ce oferă media sau educația formală.

Colaborarea între cadrele didactice din școlile partenere va contribui la dezvoltarea schimburilor de experiență și realizarea unei informări corecte printr-un schimb de bune practici în activitățile extracurriculare axate pe educația ecologică, aplicabile grupurilor țintă vizate de proiect.

Proiectul va fi popularizat prin mijloacele de comunicare specifice școlii - Consiliul Școlar al Elevilor, Consiliul Profesoral sau Consiliul de Administraţie, ședințe cu părinții, prin afișe și flyere, respectiv prin publicarea unui articol în formă electronică sau tipărită.

Vă mulțumim pentru atenție!