CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
BINE AŢI VENIT !.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Registrul Educațional Alternativ
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
CONSFĂTUIRI CU PROFESORII DE FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE
Exploratori în lumea emoțiilor
Formarea continuă a cadrelor didactice
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Recunoașterea calificărilor profesionale
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
DIRECŢIA ÎNVĂŢĂMÎNT TINERET ŞI SPORT
învățământului profesional și tehnic (ÎPT)
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
CONSFĂTUIRILE PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ
13 SEPTEMBRIE 2019 COLEGIUL NAȚIONAL ”NICHITA STĂNESCU”, PLOIEȘTI
Transcriere de prezentare:

CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ 21 SEPTEMBRIE 2018, TIMIȘOARA

Date contact inspector RAMONA-ELENA FAUR ADRESA DE E-MAIL: ramonafaure@yahoo.com TELEFON: 0751171128

Informații utile: https://tmenglish2016.wordpress.com www.isj.tm.edu.ro tmenglish2016- subscribe@yahoogroups.com teachers-cerc-metodic- lugoj@googlegroups.com

DOCUMENTE NORMATIVE DE SPECIALITATE ÎN VIGOARE Structura anului şcolar 2018-2019 - OMEN nr. 3.220/19.02.2018; Recunoașterea și echivalarea rezultatelor obținute la examene cu recunoaștere internațională – aprobată prin OM nr. 5905/2016; Regulamentul – cadru de organizare şi funcționare a claselor cu predare a unei limbi moderne în regim intensiv sau bilingv în unitățile de învățământ preuniversitar – aprobat prin OM nr. 4797/2017; Metodologia-cadru de organizare şi desfăşurare a competiţiilor şcolare şi Regulamentul de organizare a activităţilor cuprinse în calendarul activităţilor educative, şcolare şi extraşcolare – aprobată prin OM nr. 4203/2018. ROFUIP- OMENCS 5079/2016 – modificat și completat prin OMEN nr. 3027/2018 – modificarea și completarea art. 66 – privind atributiile catedrelor/comisiilor metodice în elaborarea ofertei CDȘ și selectarea auxiliarelor didactice și a mijloacelor de învățământ OM 4853_31.08.2009_Metodologie pentru obținerea atestatului de competenta lingvistică

DOCUMENTE NORMATIVE DE SPECIALITATE ÎN VIGOARE Planuri-cadru pentru gimnaziu revizuite și completate prin OMEN nr. 4221/2018 privind modificarea Anexelor 2-7 ale Ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 3590/2016, privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru învăţământul gimnazial - integrarea precizării referitoare la studiul intensiv al unei limbi moderne, conform căreia disciplina se studiază 4 ore/săptămână astfel: 2 ore/săptămână prevăzute în trunchiul comun (TC) și 2 ore/săptămână din curriculumul la decizia școlii (CDS). Planuri -cadru de învățământ pentru liceu – www.programe.ise.ro; Programe școlare - www.programe.ise.ro.

CADRUL NORMATIV PRIVIND ORGANIZAREA PROCESULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT, ÎN ANUL ȘCOLAR 2018-2019 Metodologii ale examenelor naţionale 2019 Examenul național de evaluare națională – OMEN nr. 4813/29.08.2018 Admiterea în învățământul liceal și profesional de stat – OMEN nr. –4829/30.08.2018 Candidaților, care, în clasa a VII-a/a VIII- a, au obținut premiul I, al II-lea sau al III-lea la etapa națională a olimpiadei de limba engleză/ franceză/ germană/ italiană/ spaniolă/ rusă, li se recunosc rezultatele obținute la olimpiadă, în baza diplomei emise de Ministerul Educației Naționale, și li se echivalează cu nota 10 la proba de verificare a cunoștințelor de limbă modernă pentru admiterea în clasele a IX-a cu program bilingv de predare a unei limbi moderne de circulaţie internaţională. Examenul național de bacalaureat - OMEN nr. 4830/30.08.2018

OFERTA NAŢIONALĂ PENTRU MANUALE ȘCOLARE, AUXILIARE DIDACTICE Catalogul manualelor școlare valabile în anul şcolar 2018- 2019 (retipăriri cls. I-V și clasele VI-XII) poate fi accesat la adresa: www.rocnee.eu Manuale școlare digitale - Manuale școlare - https://www.manuale.edu.ro/ Lista auxiliarelor didactice aprobate de MEN – www.edu.ro (Învățământ preuniversitar) Lista mijloacelor de învățământ aprobate de MEN - www.edu.ro

PRIORITĂȚI EDUCAȚIONALE PREDAREA – ÎNVĂȚAREA – FORMAREA COMPETENȚELOR Centrarea predării pe formarea competențelor; Relaționarea formării competențelor cu evaluarea acestora; Utilizarea unui conținut științific corect; Accentuarea dimensiunii conștiente a învățării, printr-o selectare relevantă a conținutului și o proiectarea adecvată a activităților de învățare; Crearea unor contexte de învățare și elaborarea unor sarcini de lucru asociate cu exprimarea perspectivei personale și manifestarea creativității; Utilizarea elementelor de noutate (input audio – video, sarcini de lucru diversificate, atractive, atipice etc. – www.busyteacher.org)

PRIORITĂȚI EDUCAȚIONALE EVALUAREA – EVALUAREA COMPETENȚELOR Continuă, reală, transparentă și niciodată punitivă; Proiectarea și diversificarea activităților de evaluare astfel încât să stimuleze gândirea analitică, sintetică, creativă; Elaborarea itemilor/sarcinilor de evaluare diverse, inedite, atractive, care să stimuleze participarea elevilor și răspunsul personalizat Utilizarea unor sarcini de lucru diverse, inedite, atractive, care să stimuleze participarea elevilor (http://www.teachhub.com/40- alternative-assessments-learning) Calibrarea testelor de evaluare conform nivelului lingvistic.

Programa școlară – clasa a VI a Elemente de noutate – Programa: este structurată pe formarea – evaluarea competențelor; include procesele de construcție a competenței; indică tipuri de activități specifice formării acestora; relaționează subcompetențele cu norma lingvistică și conținutul adecvat; face referire la modalitatea de evaluare a competențelor; sugerează tipuri de activități de evaluare specifice fiecărei competențe/subcompetențe; stimulează exprimarea punctului de vedere și creativitatea.