Descarcă prezentarea
Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați
1
Utilizarea tehnologiilor digitale pentru evaluarea efectivă a activităţii elevilor şi profesorilor
2
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
formă plăcută estetic, organizarea ritmică a acestor note şi integrarea lor într-o lucrare completă.
3
Metodele de evaluare: 1.Obiectiv-directe (tradiţionale),
2.Intuitiv-indirecte.
4
Metodele obiectiv-directe Examenarea. Chestionar. Portofoliul.
5
Metodele obietiv-directe:
Metodele intuitiv-indirecte 1.observaţia (fişa de evaluare, scara de evaluare). 2. Investigaţia. 3. Portofoliul. 4. Proiectul. Metodele obietiv-directe: 1.Probe orale (chestionarea, interviul, discuţia). 2.Probe scrise (referat, testul, raport, portofoliul). 3.Probe practice (concert academic, participarea în cadrul proiectelor muzicale locale, municipale, republicane, internaţionale).
6
Învăţământul complementar
(extraşcolar) se completează prin activităţi extraşcolare, care au menirea să dezvolte aptitudinile şi capacităţile individuale, să satisfacă diversele interese şi opţiuni ale învăţământului.
7
Forme de evaluare în cercul muzical
(învăţământ complementar) Сoncert academic. Lecţia demonstrativă. Activitâţi extracurriculare. Concurs artistic.
8
Participări în cadrul proiectelor internaţionale prin
Internet. (Numere artistice sau lucrări didactice sunt scrise la video. Video participă în cadrul proiectului (concursului) internaţional).
9
Participarea în cadrul concursului on-line
Oferta Achitarea Convertarea video Expedierea video Instrumente digitale Smartphone Aiphone Tabletă
10
Avantajele Dezavantajele Economisia timpului.
Economisia surselor materiale. Participantul nu are emoţii. Dezavantajele Nu se dezvoltă rezistenţa psihologică. Nu se acumulează experienţa publică.
14
Evaluarea efectivă a activităţii elevilor şi profesorilor on-line
22
Mulţumim pentru atenţie
Prezentări similare
© 2023 SlidePlayer.ro Inc.
All rights reserved.