Indicatori de performanță IMI și date statistice

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Advertisements

Subiectele 1. Administrarea publică centrală şi locală în R.Moldova
Regulamentul cu privire la promovarea etică a medicamentelor
Vârsta a treia – prioritate pe agenda publică
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Procesul Bologna si sistemul de învăţământ tehnic superior
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
Investeşte în oameni ! Program cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 –
Cadrul european cuprinzând Regulamentul 606/2013,
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Competența face diferența!
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii
Viaţa în Irlanda şi UK lucrând ca şi asistent medical generalist
completări şi modificări aferente drepturilor acţionarilor:
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
Urmărirea normelor europene de către Parlamentul francez
„Informati-vă pacienţii despre serviciile preventive!”
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
Proiecte cu finanţare europeană în domeniul mediului înconjurător
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Nu este o lecție de istorie
ERASMUS CLUJ-NAPOCA 25 martie 2014.
LIBERA CIRCULAŢIE A MĂRFURILOR Eliminarea barierelor în calea comerţului Aplicarea principiului recunoaşterii reciproce Mirona Coropciuc Ministerul Integrării.
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
EVOLUŢIA ŞI SITUAŢIA DEPOZITELOR
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Operaţiunile cu instrumente de plată electronică în România
Prima rectificare a anului 2019
  GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI  Agenţia pentru Implementarea proiectelor şi Programelor.
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
ESTE REINTERGRAREA ȘI RESOCIALIZAREA CONDAMNATELOR POSIBILĂ ÎN CONDIȚIILE ACTUALE? Prezentare pentru Conferința Internațională „Femeile și minorii în detenție:
„Informati-vă pacienţii despre serviciile preventive!”
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
“Banca Profesiilor Liberale” -Solutii financiare pentru medici-
PRIMĂRIA COMUNEI SPINUS
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Recunoașterea calificărilor profesionale
Contractul de voluntariat
Acces rapid la candidaţii relevanţi din domeniul medical
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Relațiile de muncă se schimbă. Cât de repede se schimbă legislația?
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Ziua Internațională a Sănătății
Transcriere de prezentare:

Indicatori de performanță IMI și date statistice

Autoritățile înregistrate în IMI Schimburi de informații în IMI Cererile IMI Funcționarea rețelei Sondaj de măsurare a satisfacției autorității competente solicitante/utilizator IMI Alerte pentru calificări profesionale Notificări Cardul profesional european (EPC) Această prezentare conține informații/date statistice referitoare la utilizarea IMI, publicate de Comisia Europeană: http://ec.europa.eu/internal_market/imi-net/statistics/2019/03/exchanges/index_en.htm

1. Autoritățile înregistrate în IMI Coordonator național, coordonator de arie legislativă (IMI PQ) și coordonatori delegați Autorități competente (pentru profesiile reglementate, cu 1.885 registre și 53 documente-tip) Autorități relevante (AJPIS, AJOFM, DSP, ISJ, instituții de învățământ superior, altele)

2. Schimburi de informații în IMI 151.612 schimburi de informații în perioada 2008 - 2018: - Cereri de informații 76.977 - Registre 1.667 - Notificări 2.035 - Alerte 33.571 - Aplicații EPC 7.514 - Cazuri SOLVIT 29.079 - Cazuri GDPR 711 - Aprobări tip NRMM 58

3. Cereri IMI Domenii de cooperare administrativă: Calificări profesionale Servicii Alte domenii legislative: Detașarea lucrătorilor Achiziții publice Drepturile pacienților Comerțul electronic Permise de conducere pentru mecanicii de locomotivă Restituirea bunurilor culturale GDPR - Regulamentul general privind protecția datelor

4. Funcționarea rețelei Rapiditatea în acceptarea solicitărilor primite (în decurs de o săptămână) numărul total al cererilor de informații primite de autorități procentul de solicitări acceptate în decurs de o săptămână Rapiditatea în răspunsul la solicitări numărul total al cererilor de informații acceptate de autorități numărul mediu de zile în care au fost transmise răspunsurile Cererile pentru care s-a răspuns la data convenită în IMI autoritatea solicitantă indică data până la care are nevoie de un răspuns, iar autoritatea destinatară poate accepta această dată sau poate propune o dată nouă procentul din numărul total de cereri pentru care s-a răspuns în termenul acceptat

Rapiditatea în acceptarea solicitărilor primite Criterii: a) valoarea ≥ 80% este peste media europeană b) valoarea între 60% și 79% este în media europeană c) valoarea < 60% este sub media europeană Perioade analizate: - primul semestru (2014-2017), primele trei trimestre (2018) - perioada mai 2012–aprilie 2013, anual (2013-2018)

Rapiditatea în răspunsul la solicitări IMI PQ Criterii: a) valoarea < 16 zile este peste media europeană b) valoarea între 16 și 25 de zile este în media europeană c) valoarea > 25 de zile este sub media europeană Perioade analizate: - primul semestru (2014-2017), primele trei trimestre (2018) - perioada mai 2012–aprilie 2013, anual (2013-2018)

Cererile pentru care s-a răspuns la data agreată în IMI Criterii: a) valoarea ≥ 80% este peste media europeană b) valoarea între 60% și 79% este în media europeană c) valoarea < 60% este sub media europeană Perioade analizate: - primul semestru (2014-2017), primele trei trimestre (2018) - perioada mai 2012–aprilie 2013, anual (2013-2018)

5. Sondaj de măsurare a satisfacției autorității competente solicitante/utilizator IMI Are în vedere: Promptitudinea răspunsurilor, Eforturile întreprinse, Un chestionar facultativ pentru cererile de informații trimise pentru următoarele domenii legislative: Calificări profesionale, Servicii, Drepturile pacienților, Detașarea lucrătorilor.

Promptitudinea răspunsurilor Criterii: a) valoarea < 5% evaluări negative este peste media europeană b) valoarea între 5% și 14% evaluări negative este în media europeană c) valoarea ≥15% evaluări negative este sub media europeană Perioade analizate cu evaluări pozitive: - anual (2013-2018)

Eforturile întreprinse de autoritatea competentă respondentă Criterii: a) valoarea < 5% evaluări negative este peste media europeană b) valoarea între 5% și 14% evaluări negative este în media europeană c) valoarea ≥15% evaluări negative este sub media europeană Perioade analizate cu evaluări pozitive: - anual (2013-2018)

Autorități solicitante (martie 2008 – mai 2019) 29 de autorități din România dintr-un total de 328 (8,84%) Ministerul Educaţiei Naţionale - Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (LIMIC PQ, DIMIC S): 429 cereri Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România: 189 cereri Centrul National de Dezvoltare a Invatamantului Profesional si Tehnic: 84 cereri Autoritatea Rutiera Romana: 65 cereri Ministerul Sănătăţii - Centrul de Resurse Umane în Sănătate Publică - Serviciul de Recunoaştere a Calificărilor Profesionale: 55 cereri Colegiul Medicilor din România: 47 cereri Colegiul Fizioterapeuților din România: 35 cereri Ordinul Tehnicienilor Dentari din Romania: 8 cereri Uniunea Nationala a Barourilor din Romania: 7 cereri Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali: 6 cereri Ministerul Educaţiei Naţionale - Direcţia Generală Management Resurse Umane: 6 cereri Ministerul Justitiei - Direcţia Afaceri Europene şi Drepturile Omului: 6 cereri .

Autorități destinatare (martie 2008 – mai 2019) 198 de autorități din România dintr-un total de 328 (60,37%) Ministerul Sănătăţii - Centrul de Resurse Umane în Sănătate Publică - Serviciul de Recunoaştere a Calificărilor Profesionale: 3571 cereri Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România: 1006 cereri Ministerul Educaţiei Naţionale - Direcţia Generală Management Resurse Umane: 599 cereri Colegiul Medicilor din România: 504 cereri Centrul National de Dezvoltare a Invatamantului Profesional si Tehnic: 447 cereri Ministerul Educaţiei Naţionale - Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (LIMIC PQ, DIMIC S): 319 cereri (profesii nereglementate) Colegiul Medicilor Dentişti din România: 272 cereri Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali: 215 cereri Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor: 170 cereri (profesii nereglementate) Autoritatea Naţională pentru Calificări – ANC: 163 cereri Universitatea de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" din Bucureşti: 95 cereri Universitatea de Medicină și Farmacie "Gr. T. Popa" din Iași: 93 cereri .

6. Alerte pentru calificări profesionale (ianuarie 2016 – mai 2019) Alertă CP: Diplome falsificate (A-FD) 10 alerte Alertă CP (interdicție sau restricție a dreptului de a exercita profesia): Alte profesii din domeniul sănătății (A-H) 11190 alerte Asistenți medicali (A-N) 17959 alerte Educația minorilor (A-EDU) 846 alerte Medici (A-DOC) 7264 alerte Medici veterinari și asistenți veterinari (A-V) 215 alerte

7. Notificări (noiembrie 2013 – mai 2019) Arhitecţi 222 notificări Asistenţi medicali 9 notificări Farmacişti 3 notificări Medici 147 notificări Medici dentişti 12 notificări Medici veterinari 4 notificări Moaşe 6 notificări

8. Cardul profesional european (EPC)

Tabloul de bord http://ec.europa.eu/internal_market/scoreboard/performance _by_member_state/romania/#maincontentSec4

Întrebări? Cristian Alexandru Mihăilescu Tel: 021 405 56 45 Fax: 021 313 10 13 cristian.mihailescu@edu.gov.ro www.cnred.edu.ro/materiale Alexandru-Ionuț Chiuță Tel: 021 405 57 12 Fax: 021 313 10 13 alexandru.chiuta@edu.gov.ro www.cnred.edu.ro/imipqnet