BIOLOGIE ȘI GEOGRAFIE PORTOFOLII

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Bibliografie suplimentară
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAME SI ACTIVITĂȚI DE REINTEGRARE SOCIALă CARE POT FACE DIFERENȚA LA LIBERARE. BUNE PRACTICI LA PENITENCIARUL BUCUREȘTI-JILAVA în ARIA ASISTENței SOCIALE.
Să citim pentru mileniul III
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Proiectul “Semnele primaverii”
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Materiale electrotehnice noi
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
Primo B U PT Primo - sistem de informare de tip discovery, delivery care oferă acces rapid la resursele și serviciile documentare puse la dispoziție de.
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
CONSFĂTUIRI CU PROFESORII DE FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Formarea continuă a cadrelor didactice
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
Facultatea de ………………………………………
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
13 SEPTEMBRIE 2019 COLEGIUL NAȚIONAL ”NICHITA STĂNESCU”, PLOIEȘTI
Transcriere de prezentare:

BIOLOGIE ȘI GEOGRAFIE PORTOFOLII 1

Portofoliul profesorului metodist: • Decizia/documentul de numire ca profesor metodist al I.Ş.J Argeș; • Programul de activităţi pentru anul şcolar în curs; • Procesele- verbale întocmite cu prilejul desfăşurării activităţilor metodice (cu semnăturile participanţilor); • Materialele documentare utilizate ca suport pentru desfăşurarea activităţilor metodice. Materiale ilustrative din timpul desfăşurării activităţilor metodice (fotografii, filme, interviuri etc.); • Copii după delegaţiile pentru efectuarea inspecţiilor de acordare a gradelor didactice sau ale altor inspecţii, dacă aţi fost delegaţi; • Copii după procesele- verbale întocmite în timpul inspecţiilor; • Listă de materiale bibliografice şi documentare în domeniul didacticii şi metodicii biologiei și geografiei; • Analiza S.W.O.T. a activităţii cu puncte tari, puncte slabe, ameninţări şi oportunităţi; • Alte materiale necesare în desfăşurarea activităţii.

Portofoliul cadrului didactic: A. Proiectare / evidenţă/ evaluare: A.1. Proiectare: • Planificare anuală; • Proiectarea unităţilor de învăţare; • Programe şcolare pentru discipline opţionale noi; • Proiectarea pregătirii suplimentare a elevilor capabili de performanţă; • Proiectarea pregătirii elevilor ce prezintă dificultăţi în învăţare; Crearea de softuri educaţionale în specialitate. A.2. Evidenţă: • Rezultate deosebite obţinute în pregătirea elevilor în raport cu standardele curriculare de performanţă; • Performanţe în pregătirea elevilor la concursurile de profil/olimpiade, alte concursuri; • Rezultate la examene naţionale-evaluare națională,bacalaureat; • Rezultatele evaluării predictive; • Rezultatele evaluărilor periodice; • Graficul de desfăşurare a tezelor semestriale; • Iniţierea şi aplicarea unor proiecte de predare a disciplinei prin utilizarea mijloacelor I.T., crearea și utilizarea Resurselor Educaționale Deschise; • Evidenta elevilor capabili de performanta ; • Evidenta elevilor care prezintă dificultăţi in învăţare ; • Orarul săptămânal si al pregatirilor suplimentare; • Subiecte la teze semestriale (unde este cazul); • Fişa de autoevaluare pentru obtinerea calificativului anual.

A.5. Documente curriculare necesare: • Programe şcolare ; • Ghiduri metodologice de aplicare a programelor şcolare ; • Precizări metodologice cu privire la predarea specialităţii • (M.E.N., I.S.J. Argeș); • Programele de examene naţionale; • Subiectele pentru examene naţionale. A.3. Instrumente de evaluare şi notare: • Chestionare; • Tipuri diferite de itemi de evaluare; • Grile; • Teste, portofolii,etc. A.4. Resurse materiale proprii: • Cărţi, almanahuri, culegeri, texte, teste, etc.; • CD-uri, DVD-uri, R.E.D.-uri, etc.; • Atragerea de finanţări pentru activităţi în specialitate. A.6. Activitati extracurriculare desfăşurate în cadrul specialităţii: • Mese rotunde, dezbateri, întâlniri; • Excursii, drumeţii; • Activităţi desfăşurate în vederea realizării echităţii în educaţie.

B. Dezvoltare profesională şi carieră: B.1. Perfecţionare metodică: • Definitivat, grade didactice, masterat, doctorat ; • Cursuri de perfecţionare, formare şi abilitare curriculară; • Participări la sesiuni de referate, mese rotunde, simpozioane ; • Participare cu referate la cercurile pedagogice ; • Cercetare ştiinţifică. B.2. Activitate publicistică: • Articole în diverse publicaţii; • Cărţi în domeniul educaţional; • Caiete metodice / ghiduri metodologice.

B.3. Documente privind calitatea de: • Mentor; • Tutore; • Formator local/ judeţean/ naţional; • Propunător de subiecte la concursuri/ olimpiade/ exameene naţionale; • Membru în comisia de organizare a concursurilor/olimpiadelor/ examenelor naţionale; • Însoţitor/ supraveghetor al elevilor la concursuri şi olimpiade şcolare; • Membru în Comisia naţională de specialitate/ comisii de lucru ale I.Ş.J. Argeș/M.E.N. (contribuţii la elaborarea de programe şcolare, regulamente, metodologii, îndrumătoare/ ghiduri, manuale şcolare, auxiliare didactice, etc.) • Coordonator cerc pedagogic/ metodist/ membru în consiliu consultativ al I.Ș.J. Argeș; • Îndrumător reviste şcolare/membru în colectivul de redacţie al revistelor de specialitate; • Evaluator manuale; • Membru în comisii ştiinţifice. B.4. Participarea la proiecte şi parteneriate: • Rezultatele comunicării cu părinţii şi autorităţile locale concretizate în reducerea abandonului şcolar, a delincvenţei juvenile, a comportamentelor marginale; • Proiecte de parteneriat educaţional: local/judeţean/naţional/ internaţional; • Proiecte în cadrul programelor de reformă coordonate de I.Ş.J. Argeș/M.E.N.; • Coordonarea activităţilor Strategiei Naţionale de Acţiune Comunitară; • Integrarea copiilor cu cerinţe educative speciale; • Realizări în educaţia adulţilor şi reconversia profesională. B.5. Premii şi recompense: • Scrisori de mulţumire, diplome, ordine, medalii acordate de M.E.N./Guvernul/Preşedinţia României , alte instituţii centrale; • Gradaţii de merit, scrisori de mulţumire; • Diplome acordate la nivel local şi judeţean.