PROIECT LEONARDO DA VINCI

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
13. Comunicate de presa(1) Comunicate de presa
CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
Proiect Erasmus+ (KA1)- „STUDENT TALENT BANK” FR01-KA aprilie 2019, Leeuwarden, Olanda   Inspector școlar general -prof. dr. Genoveva.
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
Modulul 2: Tu și Uniunea Europeană
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
POCU/227/3/8/
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
Investeşte în oameni ! Program cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 –
Competența face diferența!
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
,20 lei asistentă financiară nerambursabilă
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
MOBILITĂŢI ERASMUS PENTRU STUDENŢI
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
Centrul Regional de Formare Profesionala a Adultilor Mehedinti
I.2. Dezvoltarea durabilă și egalitatea de șanse și de gen
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
Programul: INTERREG V-A RO-BG Axa prioritară-4
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Formarea continuă a cadrelor didactice
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
care vor să demareze o afacere în mediul urban, cu fonduri europene
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Facultatea Constructii de Masini
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Recunoașterea calificărilor profesionale
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

PROIECT LEONARDO DA VINCI COLEGIUL NAŢIONAL DE INFORMATICĂ PIATRA-NEAMŢ, ROMÂNIA ACADEMIA CORDOBA SPANIA DVERTIGO DIGITAL ASSUS IMPRENTA MAGENTA

GRAFICĂ IT PENTRU O ŞANSĂ MAI BUNĂ PE PIAŢA EUROPEANĂ A MUNCII SCOP: Realizarea unui stagiu de formare în domeniul graficii pe calculator de către organizaţia Academia Cordoba din Spania, într-un flux, pe o perioadă de patru săptămâni.

OBIECTIVE SPECIFICE dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor în domeniul graficii IT la elevi, menite să le faciliteze acestora dezvoltarea personală, dar şi inserţia profesională; valorificarea cunoştinţelor teoretice prin exersarea abilităţilor practice cu ajutorul mijloacelor didactice moderne şi aplicaţiilor de ultimă generaţie; dezvoltarea abilităţilor de comunicare în limba engleză/spaniolă; raportarea competenţelor dobândite prin formarea iniţială la competenţele similare ale elevilor cu acelaşi traseu profesional din ţările europene.

ACTIVITĂŢI realizarea corespondenţei între nevoile de formare ale persoanei beneficiare, programa sa de formare şi conţinutul stagiului său; informarea elevilor unităţii şcolare despre programul sectorial Leonardo da Vinci, despre proiect si criteriile de selecţie a grupului ţintă; realizarea selecţiei grupului ţintă; asigurarea pregătirii individuale, lingvistice şi culturale a persoanelor beneficiare; asigurarea monitorizării pedagogice a persoanelor beneficiare; sprijinul logistic oferit persoanelor beneficiare (transport, cazare, organizaţie gazdă); realizarea mobilităţii efective în Spania; planificarea şi realizarea activităţilor de diseminare.

REZULTATE dezvoltarea competenţelor profesionale ale elevilor cu demers profesional în domeniul graficii pe calculator; dezvoltarea competenţelor lingvistice în context profesional; dezvoltarea competenţelor sociale; validarea competenţelor profesionale şi lingvistice prin certificate europass.

ECHIPA DE PROIECT ELENA-GENOVEVA IRIMIA VASILE DIACONU DORINA MORMOCEA VIORICA COJOC şi 21 de elevi

CRITERII DE SELECŢIE A ELEVILOR PENTRU MOBILITATE Elevi cu vârsta cuprinsă între 16-17 ani. Cunoştinţele foarte bune de informatică. Abilităţi bune de comunicare în limba engleză. Adaptabilitate la schimbare. Comportament responsabil şi civilizat. Elevii vor fi selectaţi de o comisie formată din un reprezentant ISJ Neamţ, 3 cadre didactice ale CNI şi un reprezentant al Consiliului elevilor.