PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Curtea Supremă a Republicii Croația
Centru de expertiză pentru bolile rare – Expert RARE
Registrul Potentialilor Contractori (RPC)
MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR STRATEGICE ȘI PUBLICE
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
Situatia actuala privind dezvoltarea sectorului serviciilor de alimentare cu apa si canalizare in Romania Ion Toma, Președinte CT Moldova Vicepresedinte.
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
BINE AŢI VENIT !.
Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2019
Indicatori de performanță IMI și date statistice
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Competența face diferența!
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
1 2 3 X O Tabela de scor Clic aici dacă X câştigă
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
BANII, FRAUDA ŞI POLITICIANUL
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Nu este o lecție de istorie
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
I.2. Dezvoltarea durabilă și egalitatea de șanse și de gen
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Exploratori în lumea emoțiilor
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
SINDICATUL ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEŢUL HUNEDOARA
Cadrul normativ privind organizarea
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Să lucrăm împreună pentru Noi şi Europa!
PROIECT LEONARDO DA VINCI
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
Facilităţi fiscale şi modificarea Codului fiscal
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Buletin informativ editat de Apa Serv Valea Jiului
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Sondajul de opinie privind transparenta activitații APL
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
DIN PRIMII ANI, O EDUCAȚIE INCLUZIVĂ ȘI DE CALITATE
Transcriere de prezentare:

PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT” INTEGRAREA PROIECTULUI C.D.I. ÎN STRATEGIA DE DEZVOLTARE INSTITUŢIONALĂ

ETAPA I – I.S.J./ C.C.D./COMUNITATE LOCALĂ iau act de prevederile legislative privind promovarea şi extinderea proiectului identifică unitatea şcolară conform criteriilor stabilite consultă conducerea şcolii consultă primarul/ consiliul local informează/ sensibilizează Consiliul Judeţean hotărăsc nominalizarea şcolii şi emit decizia de înfiinţare a C.D.I. PRIMAR/CONSILIU LOCAL analizează propunerea şi adoptă decizia îşi asumă răspunderea sprijinirii proiectului

Etapa a II-a CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE AL ŞCOLII Identifică un spaţiu destinat C.D.I. Identifică resursele materiale şi financiare de care este nevoie Decide integrarea bibliotecii în C.D.I. Realizează un proiect de buget pe care îl include în bugetul şcolii Stabileşte etapele amenajării C.D.I. şi echipa de proiect Informează şi sensibilizează colectivul didactic şi comitetul de părinţi Propune activităţi de informare şi formare pentru documentarişti şi cadre didactice Include proiectul C.D.I. în documentele manageriale

Etapa a III-a ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA C.D.I. Introducerea în curriculum-ul la decizia şcolii a opţionalelor de iniţiere în tehnici de documentare Includerea în orarul şcolii a activităţilor C.D.I. Includerea documentaristului în C.A. (sau ca membru invitat) Stabilirea acţiunilor interdisciplinare Elaborarea proiectelor pedagogice Dezvoltarea parteneriatelor/ colaborărilor Organizarea de activităţi privind O.Ş.P. Realizarea acţiunilor de animaţie culturală Activităţi de recuperare pentru elevi Includerea proiectelor în programul managerial