Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Indicatori de performanță IMI și date statistice

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Indicatori de performanță IMI și date statistice"— Transcriere de prezentare:

1 Indicatori de performanță IMI și date statistice

2 Autoritățile înregistrate în IMI Schimburi de informații în IMI
Cererile IMI Funcționarea rețelei Sondaj de măsurare a satisfacției autorității competente solicitante/utilizator IMI Alerte pentru calificări profesionale Notificări Cardul profesional european (EPC) Această prezentare conține informații/date statistice referitoare la utilizarea IMI, publicate de Comisia Europeană:

3 1. Autoritățile înregistrate în IMI
Coordonator național, coordonator de arie legislativă (IMI PQ) și coordonatori delegați Autorități competente (pentru profesiile reglementate, cu registre și 53 documente-tip) Autorități relevante (AJPIS, AJOFM, DSP, ISJ, instituții de învățământ superior, altele)

4 2. Schimburi de informații în IMI
schimburi de informații în perioada : - Cereri de informații - Registre - Notificări - Alerte - Aplicații EPC - Cazuri SOLVIT - Cazuri GDPR - Aprobări tip NRMM

5 3. Cereri IMI Domenii de cooperare administrativă:
Calificări profesionale Servicii Alte domenii legislative: Detașarea lucrătorilor Achiziții publice Drepturile pacienților Comerțul electronic Permise de conducere pentru mecanicii de locomotivă Restituirea bunurilor culturale GDPR - Regulamentul general privind protecția datelor

6 4. Funcționarea rețelei Rapiditatea în acceptarea solicitărilor primite (în decurs de o săptămână) numărul total al cererilor de informații primite de autorități procentul de solicitări acceptate în decurs de o săptămână Rapiditatea în răspunsul la solicitări numărul total al cererilor de informații acceptate de autorități numărul mediu de zile în care au fost transmise răspunsurile Cererile pentru care s-a răspuns la data convenită în IMI autoritatea solicitantă indică data până la care are nevoie de un răspuns, iar autoritatea destinatară poate accepta această dată sau poate propune o dată nouă procentul din numărul total de cereri pentru care s-a răspuns în termenul acceptat

7 Rapiditatea în acceptarea solicitărilor primite
Criterii: a) valoarea ≥ 80% este peste media europeană b) valoarea între 60% și 79% este în media europeană c) valoarea < 60% este sub media europeană Perioade analizate: - primul semestru ( ), primele trei trimestre (2018) - perioada mai 2012–aprilie 2013, anual ( )

8 Rapiditatea în răspunsul la solicitări IMI PQ
Criterii: a) valoarea < 16 zile este peste media europeană b) valoarea între 16 și 25 de zile este în media europeană c) valoarea > 25 de zile este sub media europeană Perioade analizate: - primul semestru ( ), primele trei trimestre (2018) - perioada mai 2012–aprilie 2013, anual ( )

9 Cererile pentru care s-a răspuns la data agreată în IMI
Criterii: a) valoarea ≥ 80% este peste media europeană b) valoarea între 60% și 79% este în media europeană c) valoarea < 60% este sub media europeană Perioade analizate: - primul semestru ( ), primele trei trimestre (2018) - perioada mai 2012–aprilie 2013, anual ( )

10 5. Sondaj de măsurare a satisfacției autorității competente solicitante/utilizator IMI
Are în vedere: Promptitudinea răspunsurilor, Eforturile întreprinse, Un chestionar facultativ pentru cererile de informații trimise pentru următoarele domenii legislative: Calificări profesionale, Servicii, Drepturile pacienților, Detașarea lucrătorilor.

11 Promptitudinea răspunsurilor
Criterii: a) valoarea < 5% evaluări negative este peste media europeană b) valoarea între 5% și 14% evaluări negative este în media europeană c) valoarea ≥15% evaluări negative este sub media europeană Perioade analizate cu evaluări pozitive: - anual ( )

12 Eforturile întreprinse de autoritatea competentă respondentă
Criterii: a) valoarea < 5% evaluări negative este peste media europeană b) valoarea între 5% și 14% evaluări negative este în media europeană c) valoarea ≥15% evaluări negative este sub media europeană Perioade analizate cu evaluări pozitive: - anual ( )

13 Autorități solicitante
(martie 2008 – mai 2019) 29 de autorități din România dintr-un total de 328 (8,84%) Ministerul Educaţiei Naţionale - Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (LIMIC PQ, DIMIC S): 429 cereri Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România: 189 cereri Centrul National de Dezvoltare a Invatamantului Profesional si Tehnic: 84 cereri Autoritatea Rutiera Romana: 65 cereri Ministerul Sănătăţii - Centrul de Resurse Umane în Sănătate Publică - Serviciul de Recunoaştere a Calificărilor Profesionale: 55 cereri Colegiul Medicilor din România: 47 cereri Colegiul Fizioterapeuților din România: 35 cereri Ordinul Tehnicienilor Dentari din Romania: 8 cereri Uniunea Nationala a Barourilor din Romania: 7 cereri Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali: 6 cereri Ministerul Educaţiei Naţionale - Direcţia Generală Management Resurse Umane: 6 cereri Ministerul Justitiei - Direcţia Afaceri Europene şi Drepturile Omului: 6 cereri .

14 Autorități destinatare
(martie 2008 – mai 2019) 198 de autorități din România dintr-un total de 328 (60,37%) Ministerul Sănătăţii - Centrul de Resurse Umane în Sănătate Publică - Serviciul de Recunoaştere a Calificărilor Profesionale: 3571 cereri Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România: 1006 cereri Ministerul Educaţiei Naţionale - Direcţia Generală Management Resurse Umane: 599 cereri Colegiul Medicilor din România: 504 cereri Centrul National de Dezvoltare a Invatamantului Profesional si Tehnic: 447 cereri Ministerul Educaţiei Naţionale - Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (LIMIC PQ, DIMIC S): 319 cereri (profesii nereglementate) Colegiul Medicilor Dentişti din România: 272 cereri Colegiul Naţional al Asistenţilor Sociali: 215 cereri Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor: 170 cereri (profesii nereglementate) Autoritatea Naţională pentru Calificări – ANC: 163 cereri Universitatea de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" din Bucureşti: 95 cereri Universitatea de Medicină și Farmacie "Gr. T. Popa" din Iași: 93 cereri .

15 6. Alerte pentru calificări profesionale
(ianuarie 2016 – mai 2019) Alertă CP: Diplome falsificate (A-FD) alerte Alertă CP (interdicție sau restricție a dreptului de a exercita profesia): Alte profesii din domeniul sănătății (A-H) alerte Asistenți medicali (A-N) alerte Educația minorilor (A-EDU) alerte Medici (A-DOC) alerte Medici veterinari și asistenți veterinari (A-V) alerte

16 7. Notificări (noiembrie 2013 – mai 2019) Arhitecţi 222 notificări
Asistenţi medicali notificări Farmacişti notificări Medici notificări Medici dentişti 12 notificări Medici veterinari notificări Moaşe notificări

17 8. Cardul profesional european (EPC)

18 Tabloul de bord _by_member_state/romania/#maincontentSec4

19 Întrebări? Cristian Alexandru Mihăilescu Tel: Fax: Alexandru-Ionuț Chiuță Tel: Fax:


Descărcați ppt "Indicatori de performanță IMI și date statistice"

Prezentări similare


Publicitate de la Google