PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Miscari rectilinii si repaus
Advertisements

Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Intra in „Patul lui Procust” un proiect modern de master de cercetare?
Procesul Bologna si sistemul de învăţământ tehnic superior
CONSTRUCTUVISMUL.
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
RAPORT – Grădina Botanică -sănătate și mișcare-
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
SEEDS (Școală Eficientă și Elevi Dedicați Sustenabilității)
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
Abordarea cognitivă a personalităţii. George Kelly ( )
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Materiale electrotehnice noi
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Campania Globală pentru Educație
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Conf. univ. dr. Paul COCIOC
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
STRATEGII DE STIMULARE A GÂNDIRII CRITICE LA PREȘCOLARI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Să știi mai multe, să fii mai bun
Violenţa în şcoală. Agresivitate în rândul elevilor
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
SCHIMB DE BUNE PRACTICI ÎN CONTEXTUL STUDIULUI EDUCAȚIEI FINANCIARE ÎN REPUBLICA MOLDOVA ÎN PARTENERIAT CU APPE.RO.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Incluziune socială prin furnizarea de servicii sociale integrate la nivelul comunităţii - Componenta Educaţie Parentală - - Unicef - Bacău
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Verificarea unei relatii între date. Funcţia IF Functia COUNTIF
METODA PROIECTULUI.
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
CURRICULUMUL ROMÂNESC PENTRU EDUCAŢIE TIMPURIE - un curriculum dinamic-evolutiv, prin preluare, adăugare și adaptare la noile contexte -
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Florian Bodescu MULTIDIMENSION
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
Viaţa independentă şi autoreprezentarea
Facultatea de ………………………………………
CONFERINŢA ECONOMICĂ NAŢIONALĂ
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Incluziune socială prin furnizarea de servicii sociale integrate la nivelul comunităţii - Componenta Educaţie Parentală - - Unicef - Bacău
Raportul Grupului de Lucru 3
Cum scriem un articol.
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana Grup Scolar:’C-tin Bratescu”-Isaccea

PREZENTAREA METODEI Metoda proiectului este accesibilă tuturor ciclurilor curriculare de dezvoltare şi presupune o abordare interdisciplinară a unui subiect, bine stabilit în raport cu cerinţele programei, cu capacităţile intelectuale implicate, dar şi cu interesele şi abilităţile de ordin practic ale elevilor.

Este o formă de evaluare motivantă pentru elevi, chiar dacă volumul de muncă este sporit şi necesită cercetare continuă. De asemenea, acest lucru implică iniţiativă, creativitate, originalitate, capacitate de selectare a informaţiilor, forma de organizare şi prezentare, design şi alegerea formei de evaluare a produsului finit.

Ca modalitate de evaluare, proiectul poate lua forma unei sarcini de lucru individuale sau de grup.Aceasta implică structurarea corelaţiei funcţionale subiect-obiect al educaţiei la nivelul unor microcolectivităţi, care permit o bună colaborare intre elevi.

Este o formă de evaluare puternic motivantă pentru elevi Este o formă de evaluare puternic motivantă pentru elevi. Metoda este recomandata pentru evaluarea unor competente de nivel superior precum: aplicarea, analiza, sinteza şi evaluarea (emiterea unei judecăţi privind valoarea unui material şi/sau a unei metode). Se realizeaza prin:

Etapele proiectului enunţarea sarcinii de lucru ; -se împart responsabilităţile în cadrul grupului ; - se colectează datele/materialele; -are loc prelucrarea şi organizarea datelor/materialelor; - se realizează produsul ; - se prezintă proiectul de către elevi.

Prin aceasta metoda elevii sunt determinaţi să-şi asume responsabilităţi, să-şi formeze deprinderi de muncă independentă, opinii argumentate, să înţeleagă logica argumentelor, să sintetizeze idei provenite din surse diferite sau să lucreze în cooperare cu alţi elevi. Într-un astfel de context rolul profesorului este acela de a îndruma învăţarea, de a-l sprijini pe elev să înveţe noi conţinuturi şi de a-i arăta cum să înveţe.

Concluzie Prin asumarea diferitelor roluri în cadrul grupului, discuţii de abordare a problemelor ce apar pe parcursul desfăşurării activităţii, prin exprimarea şi susţinerea propriului punct de vedere în dezbateri, dar şi prin ascultarea părerilor altora, această activitate dezvoltă şi competenţe sociale. Aportul acestui tip de activitate asupra dezvoltării capacităţilor de ordin aplicativ ale elevilor este considerabil.

‘’Cuget’’ Copiii sunt mesajele vii pe care le trimitem unor vremuri ce nu le vom vedea. - John W. Whitehead