LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
PROGRAME SI ACTIVITĂȚI DE REINTEGRARE SOCIALă CARE POT FACE DIFERENȚA LA LIBERARE. BUNE PRACTICI LA PENITENCIARUL BUCUREȘTI-JILAVA în ARIA ASISTENței SOCIALE.
Să citim pentru mileniul III
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
„CARAVANA PRIETENIEI”
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Registrul Educațional Alternativ
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
Nu este o lecție de istorie
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Să știi mai multe, să fii mai bun
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
CONSFĂTUIRI CU PROFESORII DE FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE
LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Subiectul:Ozoboții în acțiune
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
RAPORT DE ANALIZĂ SEMESTRUL I
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011

Activitatea CEAC în anul şcolar 2010 - 2011 Pilotarea unui chestionar pentru evaluarea managementului clasei, destinat elevilor şi cadrelor didactice. Evaluarea a 3 cursuri opţionale. Evaluarea calităţii serviciilor educaţionale în opinia părinţilor. Analizarea rezultatelor elevilor la examenele naţionale.

Actualizarea traseului şcolar al absolvenţilor, promoţia 2011. Prezentarea tuturor rezultatelor în cadrul consiliului profesoral, respectiv consiliului de administraţie. Elaborarea raportului anual de autoevaluare a calităţii.

Cursuri opţionale evaluate: Informatică (clasa V) Jurnalism (clasa XI) Polinoame (clasa XI) Metoda utilizată: chestionarul şi asistenţa la orele de curs opţional.

Aspecte agreate de elevi la cursurile opţionale Sunt agreate de către elevi cursurile opţionale care : Propun subiecte interesante, curiozităţi, subiecte de interes pentru viitor, pun accent pe cunoaşterea profesiilor Desfăşoară aplicaţii, activităţi practice Desfăşoară activităţi extraşcolare (excursii tematice, vizite la redacţiile unor reviste) Relaţia profesor-elev este destinsă, apropiată Cultivă creativitatea Elevii îşi pot exprima deschis opiniile Elevii lucrează în echipă, cooperează

ŢINTE STRATEGICE PE TERMEN SCURT ŞI MEDIU Evaluarea în continuare a satisfacţiei elevilor şi monitorizarea managementului clasei. Monitorizarea performanţelor elevilor la evaluările naţionale. Evaluarea ritmică a satisfacţiei părinţilor faţă de calitatea serviciilor educaţionale pe care le oferă şcoala.

Evaluarea comisiei de monitorizare a absenteismului şcolar. Monitorizarea evaluării elevilor. Monitorizarea modului în care este stimulată lectura la diverse discipline de studiu, prin asistenţă la orele de curs. Susţinerea unor activităţi demonstrative pentru diseminarea cunoştinţelor / tehnicilor asimilate la cursurile de perfecţionare.

Monitorizarea realizării serviciului pe şcoală a cadrelor didactice. Monitorizarea activităţii comisiei de prevenire a violenţei în mediul şcolar. Monitorizarea activităţii Clubului Antidrog. Monitorizarea activităţii diriginţilor în ceea ce priveşte acţiunile de prevenire a traficului de persoane. Evaluarea în continuare a satisfacţiei elevilor în privinţa cursurilor opţionale şi / sau cercurilor.

Vă mulţumesc !