Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
IN ATENTIA PARINTILOR STRAINI
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
Eveniment de prezentare a
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
RAPORT – Grădina Botanică -sănătate și mișcare-
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
BINE AŢI VENIT !.
Cercurile pedagogice ale cadrelor didactice
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Corelare ISCED-HG Universitatea București
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii, pentru UNIVERSITATEA “ALEXANDRU IOAN CUZA” DIN IAȘI Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC.
...într-un colțișor al Terrei...
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
Nu este o lecție de istorie
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
Târgul Micul antreprenor în imagini...
Să știi mai multe, să fii mai bun
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Autori: Înv. Boian Aurelia Cornelia – Şcoala cu clasele I-IV Cetan
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
TECHNOLOGY ADDICTION IN ADOLESCENTS
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
CURRICULUMUL ROMÂNESC PENTRU EDUCAŢIE TIMPURIE - un curriculum dinamic-evolutiv, prin preluare, adăugare și adaptare la noile contexte -
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina LIMBA MODERNĂ 1 LIMBA MODERNĂ 1 – STUDIU INTENSIV LIMBA MODERNĂ 2 FRANCEZĂ / SPANIOLĂ / ITALIANĂ

1) CENTRAREA PE COMPETENȚE DE COMUNICARE ȘI NU PE CONȚINUTURI LINGVISTICE SPECIFICE

2) PRECIZAREA NIVELURILOR DIN CECRL LA INTRAREA ELEVILOR ÎN CICLUL DE ÎNVĂȚĂMÂNT GIMNAZIAL, PRECUM ȘI A NIVELURILOR AȘTEPTATE LA FINALUL CICLULUI GIMNAZIAL NIVELUL DE COMPETENȚĂ LINGVISTICĂ AL ELEVILOR LA ÎNCEPUTUL CLASEI A V-A FINALUL CLASEI A VIII-A LIMBA MODERNĂ 1 A1 A2+ LIMBA MODERNĂ 1 INTENSIV B1 LIMBA MODERNĂ 2 A1+

3) DETALIEREA FIECĂREI COMPETENȚE GENERALE ÎN COMPETENȚE SPECIFICE, ULTIMA COMPETENȚĂ SPECIFICĂ FIIND DE NATURĂ SOCIO-CULTURALĂ 4) PREZENTAREA DETALIATĂ A RECOMANDĂRILOR ȘI A SUGESTIILOR METODOLOGICE, PRECUM ȘI A STRATEGIILOR DE PREDARE

5) PREZENTAREA DE EXEMPLE SPECIFICE FIECĂREI LIMBI, PREZENTAREA DE TEME RECOMANDATE CE EVOLUEAZĂ PROGRESIV DE LA O CLASĂ LA ALTA 6) PREZENTAREA DE TEME DE PROIECT INTRODUSE PROGRESIV DE LA UN NIVEL LA ALTUL 7) PREZENTAREA GRAMATICII FUNCȚIONALE ÎNTR-O DUBLĂ PERSPECTIVĂ: ACEEA A ACTELOR DE VORBIRE / A FUNCȚIILOR LIMBII ACEEA A ELEMENTELOR DE CONSTRUCȚIE A COMUNICĂRII CE CONTRIBUIE LA REALIZAREA DIVERSELOR ACTE DE VORBIRE

9) INDICAREA RESURSELOR ON LINE UTILE PARCURGERII PROGRAMEI 8) PREZENTAREA DESCRIPTIVĂ, ÎN ANEXĂ, A ELEMENTELOR DE CONSTRUCȚIE A COMUNICĂRII SPECIFICE FIECĂREI CLASE / NIVEL 9) INDICAREA RESURSELOR ON LINE UTILE PARCURGERII PROGRAMEI 10) CORELAREA PROGRAMELOR ȘCOLARE PENTRU LIMBI MODERNE (FRANCEZĂ, SPANIOLĂ, ITALIANĂ) CU NIVELURILE DIN CECRL, PRECUM ȘI CU INSTRUMENTELE CONEXE, PRECUM REFERENȚIALUL PENTRU CECRL (LIMBA FRANCEZĂ)