LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR 2007 - 2008.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Advertisements

Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
BINE AŢI VENIT !.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Registrul Educațional Alternativ
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Nu este o lecție de istorie
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Invatarea centrata pe elev
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
CONSFĂTUIRI CU PROFESORII DE FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Exploratori în lumea emoțiilor
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
Oleg VEREJAN, Preşedintele Asociaţiei de Actuariat din Moldova
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR 2007 - 2008

DOMENIUL A: capacitatea instituţională Aspecte pozitive Utilizarea integrală şi foarte eficientă a fondurilor, de la buget, alocate investiţiilor, a fondurilor obţinute prin autofinanţare şi a celor provenite de la Asociaţia Părinţilor Investiţiile şi lucrările de reabilitare realizate în şcoală sunt excelente, oportune desfăşurării în condiţii optime, moderne a actului educaţional Instalarea camerelor de supraveghere video în clădirea II a şcolii a contribuit la reducerea actelor de violenţă între elevi sau faţă de bunurile şcolii Aspecte deficitare Accesibilitatea şi vizibilitatea spaţiilor şcolare Calculator conectat la Internet în sălile profesorale Inginer de sistem pentru întreţinerea echipamentului informatic Plafonul etajului III din clădirea II a şcolii Estetizarea coridoarelor în clădirea II a şcolii Renovarea faţadelor clădirilor Sală de sport adecvată, modernă Sală festivă

DOMENIUL B: eficacitatea educaţională Aspecte pozitive Rezultatele foarte bune obţinute la testările şi examenele naţionale. Cercurile oferite în şcoală elevilor sunt foarte apreciate şi au prilejuit cultivarea aptitudinilor şi obţinerea multor premii de către elevi. Elaborarea şi prezentarea responsabililor catedrelor a unei fişe de progres individual, adaptabilă la specificul fiecărei discipline de studiu. Elaborarea planului de monitorizare a proiectului Comenius. Chestionarul pentru părinţi legat de perceperea calităţii serviciilor educaţionale oferite de şcoală demonstrează percepţia pozitivă a activităţilor din şcoală. Oferta de cursuri opţionale din cadrul CDŞ este variată şi atractivă pentru elevi, procedura de ofertare este respectată riguros. Rezultatele la olimpiade şi concursuri. Colaborare excelentă cu Asociaţia Părinţilor. Numărul mare de acorduri de parteneriat ale şcolii (25 de acorduri semnate şi derulate). Aspecte care mai trebuie urmărite Monitorizarea utilizării laboratoarelor şi sălilor media din ambele clădiri ale şcolii. Evaluarea elevilor la cursurile opţionale (tendinţă spre supraevaluare). Oportunitatea şi eficienţa proiectelor de parteneriat ale şcolii.

DOMENIUL C: managementul calităţii Aspecte pozitive Elaborarea raportului anual de autoevaluare a calităţii şi prezentarea lui în cadrul consiliului de administraţie şi consiliului profesoral; postarea raportului pe site-ul şcolii şi trimiterea lui la ISJ Elaborarea planurilor operaţionale semestriale şi anual al CEAC Elaborarea, administrarea şi interpretarea rezultatelor unui chestionar referitor la traseul şcolar al tuturor absolvenţilor din promoţia 2007 Elaborarea, administrarea şi interpretarea chestionarului pentru părinţi vizând perceperea calităţii (lotul a fost de 490 de părinţi) Elaborarea, administrarea şi interpretarea rezultatelor chestionarului vizând temele pentru acasă, completat de 203 elevi din gimnaziu şi liceu (Inter)asistenţele din cadrul catedrelor şi comisiilor metodice Elaborarea fişei de autoevaluare în vederea acordării premiului trimestrial; fişa este completată de tot personalul şcolii Elaborarea fişei de monitorizare a activităţii de perfecţionare; fişa este completată semestrial şi anual de întreg personalul didactic Elaborarea procedurilor de management a calităţii. Elaborarea rapoartelor CEAC.

Continuare – managementul calităţii Activităţi nerealizate Evaluarea gradului de satisfacţie a elevilor faţă de calitatea şi utilitatea cursurilor opţionale din cadrul CDŞ. Monitorizarea respectării regulamentului de ordine interioară de către cadrele didactice. Monitorizarea respectării regulamentului de ordine interioară de către elevi.

Ţinte strategice pentru 2008 - 2009 Evaluarea ritmică a gradului de satisfacţie a elevilor în privinţa cursurilor opţionale aflate în derulare. Monitorizarea rezultatelor elevilor la olimpiadele şcolare şi examenele naţionale. Monitorizarea respectării ROI de către elevi şi cadre didactice. Identificarea priorităţilor în privinţa perfecţionării personalului şi monitorizarea activităţilor de perfecţionare. Adaptarea fişei de evaluare anuală a profesorilor la sarcinile generale şi specifice din fişa postului. Continuarea colectării ritmice a feedback-ului de la părinţi şi elevi. Continuarea monitorizării inserţiei şcolare a absolvenţilor. Evaluarea gradului de respectare a procedurilor de management a calităţii de către întreg personalul şcolii.

Continuare – ţinte strategice Semnalizarea corespunzătoare şi vizibilitatea spaţiilor. Observarea efectuării serviciului pe şcoală a cadrelor didactice. Monitorizarea gradului de utilizare a laboratoarelor şi sălilor media. Susţinerea unor activităţi demonstrative pentru diseminarea cunoştinţelor / tehnicilor asimilate la cursurile de perfecţionare sau la alte activităţi ştiinţifice. Analiza eficacităţii parteneriatelor. Cooptarea părinţilor în activităţile şcolii. Monitorizarea activităţilor proiectului Comenius. Identificarea altor priorităţi pentru investiţii, achiziţii.