Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Estimarea Cheltuielilor
Advertisements

Privatizari in pietele europene: aspecte strategice, financiare si legale Bucuresti, 26 Martie 2013 In colaborare cu.
PRINCIPALELE REGLEMENTĂRI
Raportor: Natalia BEREGA Preşedintele Senatului Studenţesc ULIM
Rețeaua Națională de Dezvoltare Rurală
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ - NAPOCA FACULTATEA DE MECANICA
RAPORT DE ACTIVITATE BIROU
NEVOIA UNEI AGENȚII DE misiune APME Ghiță rițișan ROMISCON 2018
Intra in „Patul lui Procust” un proiect modern de master de cercetare?
Sistemul de pensii facultative - oportunitati si provocari 2008
RAPORT DE ACTIVITATE ARC
Modificarea şi completarea unor acte normative - OUG nr.114/2018
Educație financiară Internet banking.
Modificare nomenclator obligații Declarația 100
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
ANC Președinte Tiberiu Dobrescu Vicepreședinte Nicolae Postăvaru
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
PENTRU MEMBRII ASOCIAȚIEI „MOLDOVA APĂ-CANAL”
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
Proiecte cu finanţare europeană în domeniul mediului înconjurător
Distribuit de.
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Statistica evenimentelor produse în judeţul Vrancea în anul 2011
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Primo B U PT Primo - sistem de informare de tip discovery, delivery care oferă acces rapid la resursele și serviciile documentare puse la dispoziție de.
MOBILITĂŢI ERASMUS PENTRU STUDENŢI
Gala “Doamne în Energie”
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
ACCIDENTE DE MUNCĂ DE CIRCULAŢIE
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
Standardele Internaţionale de Contabilitate (IAS)
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
Servicii de Comert Electronic
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA SISTEMUL DE ECOCONDIŢIONALITATE DIN ROMÂNIA Martie 2019.
Administrarea reţelelor de calculatoare
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
ESTE REINTERGRAREA ȘI RESOCIALIZAREA CONDAMNATELOR POSIBILĂ ÎN CONDIȚIILE ACTUALE? Prezentare pentru Conferința Internațională „Femeile și minorii în detenție:
Formularul 394 “Declaraţie informativă
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Plafoane majorate pentru popriri conturi
PRIMĂRIA COMUNEI SPINUS
DELIA COMŞA - Inspector de muncă ITM Sibiu
CE TREBUIE SĂ CONȚINĂ DOSARUL FACULTATEA DE GEOGRAFIE
Software Diferite tipuri de software programe de sistem
Marian Velicu Senior Director, Regulatory, Legal and Corporate Affairs
Contractul de voluntariat
Ministerul Apelor și Pădurilor
Mediul antreprenorial in România
Sistemul de pensii facultative Oportunitati si provocari 2008
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Buletin Informativ nr.48/22.07
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Instrumentar de formare privind APE 7.9. Transportul rutier
Transcriere de prezentare:

Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005 Serviciul de Informatizare şi comunicatii s-a preocupat în anul 2005 de soluţionarea următoarelor categorii de probleme:   Asigurarea legăturii cu toate locaţiile (facultăţile, departamentele independente, catedrele independ.) din cadrul UPT în probleme legate de informatizare şi comunicaţii (achiziţii de echipamente de tehnică de calcul şi pentru comunicaţii, întreţinerea şi exploatarea reţelei de telefonie,ş.a.).    Conlucrarea cu celelalte compartimente din Rectoratul UPT ptr. întocmirea şi aprobarea actelor necesare operaţiunilor privitoare la achizitionarea şi reparaţia echipamentelor de tehnică de calcul. Prin achiziţionarea de echipamente performante s-au asigurat majorităţii salariaţilor condiţii bune pentru rezolvarea sarcinilor de serviciu (în limita bugetului alocat pentru achiziţionarea de echipamente).   Asigurarea condiţiilor pentru buna funcţionare a echipamentelor de tehnică de calcul şi a reţelei de calculatoare din Rectorat (efecuarea de comenzi pentru upgradare şi/sau reparaţii de echipamente şi reţeaua de comunicaţii). Intervenţiile pentru rezolvarea anomaliilor care au apărut au fost operative, astfel că nu au fost întârzieri datorate tehnicii de calcul.  Colaborarea cu serv. de contabilitate, asigurând asistenţă tehnică pentru dezvoltarea , întreţinerea şi exploatarea de programe şi aplicaţii (urmărirea încasării taxelor dela studenţi, SICOB., Sitfac,...), S-a realizat dezvoltarea, întreţinerea şi exploatarea sistemului integrat de Gestiune a şcolarităţii. S-a asigurat asistenţă tehnică şi instruirea utilizatorilor pentru implementarea şi exploatarea aplicaţiilor informatice. S-a  instalat o versiune noua , mai performantă a aplicaţiei Legis, s-a efectuat periodic actualizarea bazei de date legislative (LEGIS) şi s-au asigurat condiţiile tehnice necesare consultării ei de către utilizatori. S-a realizat o mai buna protectie împotriva virusilor informatici pentru utilizatorii serviciului de e-mail din cadrul Rectoratului UPT. A

Continuare S-au  asigurat condiţii tehnice bune pentru buna funcţionare a reţelei de telefonie din U.P.T. S-a finalizat realizarea lucrării de cablare cu F.O. a legăturii dintre ROEDU şi căminele studenţeşti ale U.P.T. S-a finalizat realizarea lucrării de cablare. a legăturilor telefonice dintre căminele studenţeşti ale U.P.T. şi întreaga reţea de telefonie. S-a analizat şi urmărit gestiunea impulsurilor telefonice de către abonaţii telefonici din cadrul Universităţii “Politehnica” Timişoara.       

Aspecte pozitive Aspecte pozitive înregistrate în activitatea Serviciului   ·        Pe parcursul anului 2005 s-a remarcat efortul susţinut al colectivului care s-a reflectat şi în creşterea eficienţei activităţii în rezolvarea numeroaselor sarcini de serviciu ale acestuia.. ·        Colectivul a făcut eforturi suplimentare , lucrând peste orele de program şi a reuşit să facă faţă sarcinilor primite. Acest lucru este confirmat de către colaboratorii noştrii.

Propuneri şi iniţiative pentru viitor ·       se va dezvolta conectarea la centrala telefonică a altor abonaţi telefonici din cadrul căminelor din Complexul studenţesc. ·  se va continua achiziţionarea de echipamente performante pentru asigurarea de condiţii optime de muncă salariaţilor. ·      Pr prezentarea în paginile Web ale Universităţii a principalelor hotărâri, manifestări şi, evenimente de interes public din Universitate, astfel încât să se asigure o difuzare rapidă a acestora pentru informarea personalului si a studenţilor.