CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Proiectul vietii si asigurarile de viata
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
INFORMAŢII GENERALE Asociaţia ADIVEST este persoană juridică română de drept privat, fără scop patrimonial, apolitică, nonsindicală şi nonsectantă, constituită.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Conferința Curs de Guvernare București, 22 octombrie 2014
BMW M6 TENSION.
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
Railway PRO Investment Summit , București 2016
DETERMINAREA AMPRENTEI DE CARBON: PREGĂTIREA COMPANIILOR PENTRU VIITOARELE STANDARDE UE/CERINŢE ALE CLIENŢILOR/ ETICHETA ECO Igor Davydenko.
COMISIA NAŢIONALĂ A PIEŢEI FINANCIARE
Competența face diferența!
Transmiterea veştilor proaste
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
Prezentare proiect ”TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!” Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul.
Îmbunătăţirea proceselor ( CMMI )
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
FURNIZOR INTEGRAT DE ENERGIE SI RESURSE ENERGETICE
Alimentatia.O viata mult mai buna si sanatoasa
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Proiect.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
ACCIDENTE DE MUNCĂ DE CIRCULAŢIE
4.(Re)proiectarea propriu-zisă
Există obiceiuri în viaţă, zilnic, care dăunează creierului, practic se distrug neuronii, diminuându-se simţitor cantitatea lor. Fără micul dejun Persoanele.
Riscuri operationale - definitie
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
Colaborarea stat – asigurători – cetățean, esențială pentru o gestionare eficientă a riscurilor catastrofale Aurel Badea Responsabilul Secțiunii Property.
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
„Walk the Talk” Recepţia, descărcarea şi plecarea autocamioanelor
Formarea continuă a cadrelor didactice
Programe de studii liceale și de formare profesională
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Reinventing Public Administration Processes
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
TINERII INTRE “DA” SI “NU”
INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI ROMÂNE TRANSPORTUL RUTIER PUBLIC
Dr. Nicolae Dănilă Preşedinte
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Oleg VEREJAN, Preşedintele Asociaţiei de Actuariat din Moldova
-pe baza transferului de inovaţie de la partenerii străini-
Florian Bodescu MULTIDIMENSION
Zilei Mondiale de Luptă Împotriva Rabiei
Contractul de voluntariat
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII: Strategie si prognoze
TEHNOLOGIILE MODERNE, SIGURANTA VIITORULUI !
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
Susţinerea reformării Sistemului Instituţiilor Penitenciare şi a Reformei Penale în Republica Moldova (2011)
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
CONFERINŢA ECONOMICĂ NAŢIONALĂ
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Curs 4 Valoarea atribuită muncii. Comportamente contraproductive
Chişinău 2016 Iuliana Curea
Caracteristicile produsului
Instrumentar de formare privind APE 7.9. Transportul rutier
Raportul Grupului de Lucru 3
Ziua Internațională a Sănătății
Transcriere de prezentare:

CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI COMPETENŢE CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI Dorin Mureşan SEF BIROU AUTORIZĂRI ŞI ATESTĂRI PROFESIONALE AUTORITATEA RUTIERĂ ROMÂNĂ - ARR

Cauza principală: FACTORUL UMAN Studiu ETAC

FACTORUL UMAN 12.000 de vieţi salvate dacă toată lumea: - ar respecta limitele de viteză - nu ar conduce sub influenţa alcoolului - ar purta centura de siguranţă

FACTORUL UMAN Ţara Limite Decese M. Britanie 0,02% 60 Suedia 0,08% 65 Grecia 0,05% 196 Portugalia 187

FACTORUL UMAN Ţara Limite Decese Germania 100 km/h 91 Luxemburg 155

FACTORUL UMAN ELEMENT ESENŢIAL PENTRU SIGURANŢA RUTIERĂ CALITATEA FORMĂRII METODE DE FORMARE PRE ŞI POST TESTARE

FACTORUL UMAN La nivelul UE Se prevede o formarea suplimentară pentru anumite categorii de conducători auto profesionişti formare iniţială formare periodică – 5 ani

Formarea conducătorilor auto Directiva 2003/59/CE privind calificarea iniţială şi formarea periodică a conducătorilor auto ai anumitor vehicule rutiere destinate transportului de mărfuri sau de pasageri

Formarea conducătorilor auto Directiva 2003/59/CE Creşterea gradului de siguranţă rutieră creşterea nivelului de competenţă profesională îmbunătăţirea comportamentului conducătorilor auto

Competenţe conducători auto Directiva 2003/59/CE COMPETENŢĂ CUNOŞTINŢE + ABILITĂŢI + ATITUDINI

Competenţe conducători auto SAVOIR SAVOIR-FAIRE SAVOIR-ETRE

Competenţe conducători auto COMPETENŢE COGNITIVE COMPETENŢE FUNCŢIONALE COMPETENŢE SOCIALE

CAPITOLUL I Pregătire avansată privind conducerea raţională bazată pe regulile de siguranţă 1. Cunoaşterea caracteristicilor sistemului de transmisie în scopul utilizării optime 2. Cunoaşterea caracteristicilor tehnice şi funcţionarea dispozitivelor de siguranţă pentru a controla vehiculul, pentru a minimiza uzura şi pentru a preveni disfuncţionalităţile specifice 3. Capacitatea de optimizare a consumului de carburant

CAPITOLUL I Pregătire avansată privind conducerea raţională bazată pe regulile de siguranţă 4. Capacitatea de a asigura încărcarea unui vehicul respectând regulile de siguranţă şi utilizare corectă a vehiculului 5. Capacitatea de a asigura siguranţa şi confortul pasagerilor 6. Capacitatea de a asigura încărcarea unui vehicul respectând regulile de siguranţă şi utilizare corectă a vehiculului

CAPITOLUL II Aplicarea reglementărilor Cunoaşterea mediului social al transportului rutier şi a regulilor care îl guvernează 2. Cunoaşterea reglementărilor privind transportul rutier de mărfuri 3. Cunoaşterea reglementărilor privind transportul rutier de persoane

CAPITOLUL III Sănătatea, siguranţa rutieră şi siguranţa mediului, serviciile, logistica Creşterea percepţiei privind riscurile rutiere şi accidentele de muncă 2. Capacitatea de a preveni riscurile fizice 3. Conştientizarea importanţei stării fizice şi mentale 4. Capacitatea de a evalua corect situaţiile de urgenţă 5. Principii şi modalităţi de corectare a atitudinilor şi comportamentelor care generează riscuri de accident rutier sau accident de muncă

Model utilizat începând cu 2008, 2009 CPC Model utilizat începând cu 2008, 2009

Model utilizat începând cu 2008, 2009 CPC - verso Model utilizat începând cu 2008, 2009

Formarea conducătorilor auto Din 2008 Autobuze şi autocare – 0,57% Tractoare rutiere – 0,79%

ADR Colete Cisterne Clasa 1 Clasa 7

CONDUCĂTORI AUTO – MĂRFURI PERICULOASE ADR

CONDUCĂTORI AUTO – MĂRFURI PERICULOASE ADR

Întrebari ?