Descarcă prezentarea
Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați
1
Îmbunătăţirea proceselor ( CMMI )
Student: Nicuţă Laura Grupa: 341 C5
2
Cuprins CMMI Nivelurile CMMI Îmbunătăţirea proceselor Concluzii
Întrebări / Răspunsuri
3
CMMI CMMI = Capability Maturity Model Integration
Definiţie: modalităţi de îmbunătăţire a proceselor prin care organizaţiile îşi îmbunătăţesc performanţa.
4
Nivelurile CMMI
5
Îmbunătăţirea proceselor
OPTIMIZARE - existenţa unei bucle închise formată din execuţia procesului, măsurare şi îmbunătăţire continuă. Motto: “Adevăratele îmbunătăţiri sunt cele care reinventează procesele şi ne schimbă complet percepţia asupra lor”. Cuvinte cheie: “feedback”, “control” şi “îmbunătăţire”.
6
Îmbunătăţirea proceselor (2)
Tehnici la nivel de organizaţie: identificarea “punctelor slabe” îmbunătățirea continuă a proceselor evaluarea performanţelor
7
Îmbunătăţirea proceselor (3)
Datele - folosite pentru a efectua analize de cost/beneficiu Îmbunătăţirea proceselor - oferă rezultate stabile pe termen lung Rezultatele - utilizate continuu pentru optimizarea proceselor CMMI asigură organizaţiilor elementele esenţiale ale unui proces eficient.
8
Îmbunătăţirea proceselor (4)
Se aplică pentru a ghida procesul îmbunătăţirii de-a lungul unui proiect, al unei divizii sau al unei întregi organizaţii. Se concentrează pe ingineria sistemelor şi a software-ului, dezvoltarea integrată a proceselor/ produselor, precum şi pe managementul furnizorilor.
9
Concluzii CMMI ajută la:
integrarea funcţiilor organizaţionale, tradiţional separate fixează obiectivele procesului de îmbunătăţire şi priorităţile sale furnizează indicaţii pentru procese de calitate asigură un punct de referinţă pentru evaluarea proceselor curente.
10
Întrebări ?
Prezentări similare
© 2023 SlidePlayer.ro Inc.
All rights reserved.