Raportor: Natalia BEREGA Preşedintele Senatului Studenţesc ULIM

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Bibliografie suplimentară
Proiectul vietii si asigurarile de viata
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
S C U L P T U R I C O N T R O V E R S A T E = 2 = AVANSARE manuală !
Copyright.
UNIVERSITATE DE STAT DIN MOLDOVA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
Regulamentul cu privire la promovarea etică a medicamentelor
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Procesul Bologna si sistemul de învăţământ tehnic superior
Să citim pentru mileniul III
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
RAPORT DE ACTIVITATE ARC
STAGII DE PRACTICÃ 2015 – 2016 Departamentul de Relații Internaționale
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
str. Nicolae Iorga nr.1 , Târgu-Mureş ROMÂNIA
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
prof. univ. dr. ing. Claudiu Vasile KIFOR ş.l. dr. ing. Lucian LOBONŢ
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
Bazele Tehnologiei Informaţiei Curs 5
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Te lăudăm cu adevărul sfânt
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Florin Talpes CEO Bitdefender/Softwin 14 Noiembrie 2013
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
UNIVERSITATEA DE STAT DIN MOLDOVA Facultatea de ……………..
Creșterea sustenabilă: Mediul de afaceri și rolul său în echilibrul macroeconomic și în convergența reală Ionut Dumitru Presedinte Consiliul Fiscal, Economist-sef.
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
Formarea continuă a cadrelor didactice
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
SINDICATUL ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEŢUL HUNEDOARA
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Centrul Istoric plan de management Seminar:
ATITUDINILE ŞI COMPORTAMENTUL ADOLESCENŢILOR
Suportul statisticii în societatea civilă
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Florian Bodescu MULTIDIMENSION
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII: Strategie si prognoze
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
Facultatea de ………………………………………
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Raportul Grupului de Lucru 3
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

Raportor: Natalia BEREGA Preşedintele Senatului Studenţesc ULIM CALITATEA STUDIILOR ŞI VIAŢA STUDENŢEASCĂ LA ULIM Raportor: Natalia BEREGA Preşedintele Senatului Studenţesc ULIM

EDIŢIA 2009 REZULTATELE CHESTIONARELOR Total: 420

1. Calitatea predării cursurilor de către profesori MEDIA 2009: Bună – 52% Excelentă – 38% Satisfăcătoare – 6% Nesatisfăcătoare – 0% Nu mă pot pronunţa – 4% MEDIA 2008: Bună MEDIA 2007: 3.62% MEDIA 2006: 3.52%

MEDIA 2009: Bună – 50% Excelentă – 15% Satisfăcătoare – 25% 2. Obiectivitatea evaluării cunoştinţelor studenţilor de către profesori MEDIA 2009: Bună – 50% Excelentă – 15% Satisfăcătoare – 25% Nesatisfăcătoare – 7% Nu mă pot pronunţa – 3% MEDIA 2008: Bună MEDIA 2007: 3.46% MEDIA 2006: 3.38%

3. Relaţia profesor – student la ULIM MEDIA 2009: Bună – 57% Excelentă – 13% Satisfăcătoare – 23% Nesatisfăcătoare – 7% Nu mă pot pronunţa – 0% MEDIA 2008: Bună MEDIA 2007: 4.18% MEDIA 2006: 4.7%

Propuneri de sporire a obiectivităţii profesorilor Atitudine mai responsabilă a profesorilor faţă de studenţi Mărirea salariilor la profesori Perfecţionarea într-un mediu European a prof. Evaluare după cunoştinţe şi grad de implicare socio-culturală Implicarea profesorilor în mobilitatea academică

4. Calitatea curriculei la specialitatea aleasă MEDIA 2009: Bună – 41% Excelentă –10 % Satisfăcătoare – 29% Nesatisfăcătoare – 7% Nu mă pot pronunţa – 13% MEDIA 2008: Bună MEDIA 2007: 3.40% MEDIA 2006: 4.7%

5. Atitudinea studenţilor faţă de cursuri Foarte responsabilă –3 % MEDIA 2009: Foarte responsabilă –3 % Responsabilă – 27% Puţin responsabilă – 30% Iresponsabilă – 29% Nu mă pot pronunţa –11 %

6. Baza didactico informaţională şi tehnică la ULIM MEDIA 2009: Bună – 24% Excelentă –3 % Satisfăcătoare – 16% Nesatisfăcătoare – 27% Nu mă pot pronunţa – 30% MEDIA 2008: Satisfăcătoare MEDIA 2007: 4.47% MEDIA 2006: 4.8%

Inter-universitare –20 % Internaţionale – 7% 7. Participarea la conferinţe şi alte activităţi MEDIA 2009: Universitare – 73% Inter-universitare –20 % Internaţionale – 7%

Participarea în evenimente ştiinţifice, cultural-artistice universitare sau inter-universitare Symposia Studentium Licențiați în Dragoste Serată literar-muzicală în memoria lui Gr. Vieru Balul Bobocilor Campionat la Fotbal Lady ULIM

8. Frecventaţi vreun cer ştiinţific în cadrul ULIM? MEDIA 2009: DA – 1.5% NU – 98.5% 9. Participarea la şcoli de vară, seminare, trainiguri MEDIA 2009: DA – 23.7% NU – 76.3%

11. Serviciile şi condiţiile de trai în căminul ULIM MEDIA 2009: Bună – 14% Excelentă –3 % Satisfăcătoare – 16% Nesatisfăcătoare – 27% Nu mă pot pronunţa – 40% MEDIA 2008: Bune MEDIA 2007: 5.47% MEDIA 2006: 4.9%

Cunoştinţe şi carieră – 43.7% Calitatea studiilor –15.2 % 12. Achitînd taxa pentru studii la ULIM se investeşte în: MEDIA 2009: Cunoştinţe şi carieră – 43.7% Calitatea studiilor –15.2 % Autoritatea instituţiei – 1.1% Diploma – 5.3% Altceva – 14.7%

MEDIA 2009: Niciodată – 67% O singură dată –3.4 % De cîteva ori –2.3 % 13. Aţi fost impus vreodată să daţi mită pentru a obţine o notă mai bună sau alte facilităţi la ULIM? MEDIA 2009: Niciodată – 67% O singură dată –3.4 % De cîteva ori –2.3 % Deseori – 0.6% Nu mă pot pronunţa – 27.7%

Obiecţii Blocul sanitar incapabil să acopere nr Obiecţii Blocul sanitar incapabil să acopere nr. total de studenţi Problema încălzirii încăperilor pe timp de iarnă Responsabilitatea medie a profesorilor Atitudinea angajaţilor ULIM şi a profesorilor faţă de student Insuficienţa bazei tehnico-materiale Birocraţie (Decanate, Rectorat)

Propuneri / Concluzii Alegerea cu atenţie a disciplinilor propuse spre studiere Atitudinea Doamnelor de la Mediatecă faţă de studenţi Motivarea studenţilor de a-şi schimba atitudinea faţă de cursuri Blocul sanitar să fie îmbunătăţit cu săpun lichid, hîrtie igienică şi uscător de mîini. Aplicarea unor tehnici şi metode noi de predare Vrem ca Rectorul să fie mai receptiv la problemele şi doleanţele studenţilor

VĂ MULŢUMESC PENTRU ATENŢIE!!!