Proiect co-finanţat din Fondul Social European

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Miscari rectilinii si repaus
“ VESNICIA S-A NASCUT LA SAT….SCOALA DE VARA TRADITIONALA ROMANESCA”
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
„CARAVANA PRIETENIEI”
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Investeşte în oameni ! Program cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 –
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Seminar de lucru privind piaţa muncii
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
ARTĂ cu muşte a de Valer Pop 5.II.2010.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
Nu este o lecție de istorie
,20 lei asistentă financiară nerambursabilă
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Proiect.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Impreuna pentru dezvoltare
CUNOAŞTEREA MEDIULUI CE VOM ÎNVĂŢA ASTĂZI
T O Ț I N E I M P L I C Ă M ! Proiect implementat cu sprijinul financiar al Programului de finanţare a iniţiativelor locale pentru grupurile de.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Autori: Înv. Boian Aurelia Cornelia – Şcoala cu clasele I-IV Cetan
Exploratori în lumea emoțiilor
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
MUNICIPIUL SEBES SOLICITANT in cadrul proiectului “Dezvoltarea economiei sociale prin înființarea și dezvoltarea de întreprinderi sociale. Șansă-Evoluție-Stabilitate”
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

Titlul proiectului: „Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice prin activităţi de mentorat” Proiect co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeste în oameni ! FONDUL SOCIAL EUROPEAN Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 Axa prioritară 1 „Educaţia si formarea profesională în sprijinul creşterii economice si dezvoltării societăţii bazate pe cunoaştere” Domeniul major de intervenţie 1.3. „Dezvoltarea resurselor umane în educaţie si formare profesională”

GRUPUL ŞCOLAR „EREMIA GRIGORESCU” EVALUARE MENTORAT iunie 2010 TÂRGU BUJOR PROIECT EDUCAŢIONAL EVALUARE MENTORAT iunie 2010 Mentor: prof. OCTAVIAN PATRAŞCU Împreună

Să ne prezentăm Clasa I Înv. Tudoriţa Oancea

Clasa a II-a Înv. Ştefana Popescu

Clasa a III-a A Înv. Alexandrina Pavel

Clasa a III-a B Înv. Ingrid Alina Popa

Clasa a IV-a Înv. Nedelia Portasă

Scopul proiectului Promovarea comunicării între copii, indiferent de vârstă/clasă, etnie, religie sau statut social Punerea bazelor unei convieţuiri pozitive, care va contribui la păstrarea multiculturalităţii şi a identităţii fiecăruia în parte, prin respect reciproc Dezvoltarea cooperării şi a colaborării între cadrele didactice din unitatea şcolară

Obiectivele proiectului a) privind elevii: să se realizeze o intercunoaştere a elevilor, prin intermediul produselor activităţilor desfăşurate de fiecare clasă de copii în parte; să participe cu interes la activităţile cu tematică şi obiective diferite cuprinse în planul de activităţi; să găsească modalităţi variate de exprimare a gândurilor şi sentimentelor privitoare la anumite teme de interes comun (cuvinte, expresii, creaţii literare, plastice şi artistice); să-şi formeze o atitudine tolerantă, deschisă, de acceptare şi înţelegere.

b) privind cadrele didactice implicate: să găsească modalităţi atractive şi utile, care să faciliteze cunoaşterea grupurilor participante la parteneriat; să-şi formeze o atitudine pozitivă faţă de metoda proiectelor, ca metodă de lucru în sprijinul unui învăţământ de calitate, performant; să creeze un climat caracterizat prin deschidere faţă de diversitatea etno-culturală a copiilor şi prin valorificarea pozitivă a diferenţelor dintre aceştia în timpul activităţilor; să acorde şanse egale şcolarilor de a se implica în proiect, de a-şi promova cunoştinţele şi înclinaţiile; să motiveze copiii prin stimulente atractive şi imediate, pentru a participa la concursuri / întreceri cu tematică variată.

Umane: elevi şi cadre didactice Grupul ţintă Elevii claselor I, a II-a , a III-a A, a III-a B şi a IV- a; Învăţătoarele: Tudoriţa Oancea, Ştefana Popescu, Alexandrina Pavel, Ingrid – Alina Popa, Nedelia Portasă. Durata proiectului S-a desfăşurat pe parcursul semestrului al II-lea al anului şcolar 2009 – 2010 ( februarie – iunie 2010) Resurse Umane: elevi şi cadre didactice Materiale: Cd-player, videoproiector, coli, markere, hârtie creponată, carioci, diplome, reviste, decoruri programe artistice.

Programul de activităţi Cursa copiilor isteţi

Concursul Naţional Media Kinder

Canguraşul matematician Concursul Canguraşul matematician

Concursul În lumea poveştilor

Păstrăm vii culorile Pământului

Speranţa naturii e în mâinile noastre

Micii ecologişti

Suntem copii, florile vii

Mărţişor - tradiţie şi artă

Sunt mic, dar cu drepturi mari

De-ale copilăriei

.

Cearta anotimpurilor

1 Iunie - sărbătoarea copiilor

Micii artişti

Modalităţi de diseminare Modalităţi de evaluare Avizierul şcolii Materiale prezentate în cadrul şedinţelor cu părinţii Postarea unor materiale în reviste de specialitate şi pe site-ul didactic.ro Site-ul şcolii Prezentarea proiectului în cadrul evaluării programului de formare a cadrelor didactice prin activităţile de mentorat Modalităţi de evaluare Programe artistice Diplome obţinute de copii Lucrări realizate în cadrul activităţilor - portofolii CD cu prezentarea activităţilor realizate pe parcursul proiectului Expoziţie cu lucrările realizate de copii

Vă mulţumim!