LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Noua Generație Când și cum se face predarea de stafeta?
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Prezentare Power Point în cadrul lecției de istorie la tema
"De la joc ....la educaţie financiară".
Sunetul și litera ”t” 5 decembrie 2017.
UNIVERSITATE DE STAT DIN MOLDOVA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
CONSTRUCTUVISMUL.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
SEEDS (Școală Eficientă și Elevi Dedicați Sustenabilității)
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
PARTENERIAT STRATEGIC DOMENIUL ȘCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
PASTELUL.
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
1 2 3 X O Tabela de scor Clic aici dacă X câştigă
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Scoala Gimnaziala ”Mihai Eminescu” Ploiesti
Programe de studii liceale și de formare profesională
Realizat de prof. Florin Viu
Sfarsit de toamna Vasile Alecsandri 1.
METODA PROIECTULUI.
Cadrul normativ privind organizarea
AGRESIVITATEA ȘI JOCUL PE CALCULATOR
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Lectia “Binomul lui Newton” clasa a X-a
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Subiectul:Ozoboții în acțiune
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Lect.dr. Roxana Apostolache
Unitatea de învățare Biotopul, biocenoza, ecosistemul
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Outlook să lucreze pentru dvs.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
în Word 5 moduri noi de a lucra Colaborați cu oricine, oriunde
ȚESUTURILE VEGETALE ȘI ANIMALE
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Transcriere de prezentare:

LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR. LEOVA Proiect de lecție integrată clasa I Subiectul: Când? Cum? Și de ce se întâmplă? 01.02.2019

Disciplina: Științe, Limba română, Matematica, Arte. Profesori: Deliu Aliona-învățătoare clasele primare Petică Ludmila-învățătoare clasele primare Iftodi Irina- profesoară de fizică și matematică Eșan Cristina-profesoară de matematică Timp alocat: 60 min. Tipul Lecției: Lecție de formare a capacităților, de aplicare a cunoștințelor Competențe specifice: Identificarea semnelor anotimpurilor Crearea unui traseu cu caracteristicile corespunzătoare anotimpului propus Utilizarea robotului Ozobot Bit la crearea unei povești despre anotimp Propunerea unor acțiuni de protecție ale plantelor și securitate a oamenilor în timpul iernii Elaborarea unui mesaj scurt, rostit cu claritate, pe teme accesibile Receptarea elementelor de limbaj matematic aferent conceptului de număr natural .

ECHIPA 1- Primăvara Lipiți pe foaie imaginile primite în cutiuță și elaborați un traseu pentru roboțel. Elaborați o povestioară pentru roboțel după imagini. Efectuați calculele matematice indicate pe traseu.

ECHIPA 2- Vara Lipiți pe foaie imaginile primite în cutiuță și elaborați un traseu pentru roboțel. Elaborați o poveste a pâinii pentru roboțel folosind imaginile. Alcătuiți trei enunțuri după ultima imagine.

ECHIPA 3-Toamna Lipiți pe foaie imaginile primite în cutiuță și elaborați un traseu pentru roboțel. Elaborați o povestioară pentru roboțel după imagini. Răspundeți la întrebările de pe fișă.

ECHIPA- 4 Iarna Îmbrăcați fetița cu hainele corespunzătoare anotimpului. Lipiți pe foaie imaginile primite în cutiuță și elaborați un traseu pentru roboțel. Elaborați o povestioară pentru roboțel după imagini. Răspundeți la întrebările de pe fișă.

Tema pentru acasă: Elaborăm împreună cu părinții o povestioară după imagine ,,Călătoria lui Guguță”