LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR. LEOVA Proiect de lecție integrată clasa I Subiectul: Când? Cum? Și de ce se întâmplă? 01.02.2019
Disciplina: Științe, Limba română, Matematica, Arte. Profesori: Deliu Aliona-învățătoare clasele primare Petică Ludmila-învățătoare clasele primare Iftodi Irina- profesoară de fizică și matematică Eșan Cristina-profesoară de matematică Timp alocat: 60 min. Tipul Lecției: Lecție de formare a capacităților, de aplicare a cunoștințelor Competențe specifice: Identificarea semnelor anotimpurilor Crearea unui traseu cu caracteristicile corespunzătoare anotimpului propus Utilizarea robotului Ozobot Bit la crearea unei povești despre anotimp Propunerea unor acțiuni de protecție ale plantelor și securitate a oamenilor în timpul iernii Elaborarea unui mesaj scurt, rostit cu claritate, pe teme accesibile Receptarea elementelor de limbaj matematic aferent conceptului de număr natural .
ECHIPA 1- Primăvara Lipiți pe foaie imaginile primite în cutiuță și elaborați un traseu pentru roboțel. Elaborați o povestioară pentru roboțel după imagini. Efectuați calculele matematice indicate pe traseu.
ECHIPA 2- Vara Lipiți pe foaie imaginile primite în cutiuță și elaborați un traseu pentru roboțel. Elaborați o poveste a pâinii pentru roboțel folosind imaginile. Alcătuiți trei enunțuri după ultima imagine.
ECHIPA 3-Toamna Lipiți pe foaie imaginile primite în cutiuță și elaborați un traseu pentru roboțel. Elaborați o povestioară pentru roboțel după imagini. Răspundeți la întrebările de pe fișă.
ECHIPA- 4 Iarna Îmbrăcați fetița cu hainele corespunzătoare anotimpului. Lipiți pe foaie imaginile primite în cutiuță și elaborați un traseu pentru roboțel. Elaborați o povestioară pentru roboțel după imagini. Răspundeți la întrebările de pe fișă.
Tema pentru acasă: Elaborăm împreună cu părinții o povestioară după imagine ,,Călătoria lui Guguță”