RAPORT DE ANALIZĂ CEAC 2018-2019 SEM. I.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Investeşte în oameni ! Program cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 –
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Nu este o lecție de istorie
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Să știi mai multe, să fii mai bun
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Programul: INTERREG V-A RO-BG Axa prioritară-4
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
Programe de studii liceale și de formare profesională
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Statistical data and formation of students’ statistical analysis skills/Datele statistice și formarea competențelor de analiză statistică ale studenților.
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
RAPORT DE ANALIZĂ SEMESTRUL I
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Sondajul de opinie privind transparenta activitații APL
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

RAPORT DE ANALIZĂ CEAC 2018-2019 SEM. I

Componența CEAC NUME SI PRENUME FUNCTIA Prof.Sava Liliana Susana Preşedinte Prof. Dana Morar Membru Prof.Butyka Edmond Prof.Pop Daniela Elev: Mărginean Laura Membru-reprezentant al elevilor Tămaş Remus Membru-reprezentant al parintilor Ciubotariu Dumitru Membru –reprezentant al parintilor Muresan Adrian Membru-reprezentant al Consiliului Local Covaci Alexandru Membru-reprezentant al sindicatului

1. Consilierea carierei în vederea integrării armonioase pe piaţa muncii şi dezvoltarea propriului potenţial Identificarea și centralizarea opţiunilor școlare ale elevilor de clasa a VIII-a în cadrul programului “Pași în carieră”(47 de elevi); Activitate de informare și consiliere privind învățământul liceal si profesional la clasele a VIIIa(47 de elevi, 52de părinți, 2 diriginți); Prezentarea ofertei educaţionale din țară şi străinatate, familiarizarea cu mediul universitar; Vizite la tipografie, Poliţia Româna, Judecătoria Cluj, Baza aeriană Cluj, facultăți din cadrul UBB si UT, derularea de proiecte: “De-a arhitectura în școala ta“, „Fii o săptămână profesor de științe”, Code WeeK, Săptămâna Muzicii Clasice în școli, Să vorbim despre piața financiară ne-bancară; sustinerea de activitati in cadrul "World's largest lesson",

Consilierea carierei în vederea integrării armonioase pe piaţa muncii şi dezvoltarea propriului potenţial Remarcăm implicarea în mare măsură a diriginţilor, învăţătorilor, consilierului şcolar în realizarea acestor activităţi, prin invitarea unor parinti, fosti absolventi, pentru a discuta despre profesiile lor, vizitarea unor institutii sau organizatii din mediul privat sau public, explorarea unor trasee educationale, vizite la institutii de invatamant superior in cadrul Zilelor Portilor Deschise ale acestora, actualizarea datelor de contact (web site-uri) ale institutiilor de invatamant superior si oferirea acestor informatii elevilor, oferirea unor link-uri utile referitoare la studiile in strainatate (pentru elevii interesati de a studia in strainatate) participarea la targuri de job-uri cu ocazia Zilelor Carierei etc.), proiecte e Twinning Activitatile de consiliere a carierei trebuie sa se deruleze pe tot parcursul anului şcolar, cu pondere crescuta in clasele terminale si preterminale .

2.Menţinerea unui nivel ridicat de securitate în scoală Serviciul pe şcoală al cadrelor didactice s-a efectuat cu responsabilitate în cele mai multe cazuri; există însă şi situaţii în care serviciul nu s-a desfăşurat corespunzător.`Se impune mai multă responsabilitate în efectuarea serviciului pe şcoală. Automatizarea porţii din clădirea I a sporit gradul de siguranţă. Rugăm personalul care foloseşte acest acces să manifeste consecvenţa în ceea ce priveşte închiderea porţii. Îmbunătăţirea sistemului de supraveghere şi a marcajelor de evacuare în caz de evenimente nedorite (marcaje luminoase foarte clare). Extinderea şi îmbunătăţirea sistemului audio-video în clădirea I Realizarea simulărilor de incendiu

3. Diseminarea unor documente importante pentru elevi S-a verificat în toate sălile de clasă afişarea informaţiilor de interes pentru elevi. Acestea erau prezente în majoritatea cazurilor. Se va continua cu afişarea calendarelor cu simulările naţionale, evaluare 2,4,6, calendarul examenelor naţionale. Activităţi mai importante din raportul de evaluare al şcolii pe sem.I vor fi prezentat părinţilor şi elevilor. Cunoaşterea şi promovarea în rândul elevilor, parinţilor, comunitaţii a activitatilor şcolare şi extraşcolare desfăşurate în şcoală

Dezvoltarea competenţelor digitale ale elevilor și a personalului școlii Utilizarea cu usurinta a tehnologiei multimedia; Implicarea in proiecte internaționale Interpretarea și centralizarea răspunsurilor la intrebările din chestionarele de satisfacție adresate părinților și elevilor. In acest sens s-au realizat chestionarele în google docs, astfel încat, pot fi completate mai rapid şi centralizate eficient.

MULŢUMIM ECHIPEI CEAC