ADMINISTRAŢIA IMOBILIARĂ ORADEA

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Având în vedere dispoziţiile articolului 490 din Legea nr
Advertisements

ÎMREI “ LUMTEH’’ asigură funcționarea stabilă a instalațiilor electrice de iluminat public din mun. Chișinău. Pentru serviciile de întreținere a sistemului.
Registrul Potentialilor Contractori (RPC)
Subiectele 1. Administrarea publică centrală şi locală în R.Moldova
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
Vârsta a treia – prioritate pe agenda publică
RAPORT DE ACTIVITATE BIROU
Bugetul municipal Chişinău anul 2011
INSTITUȚIA ARHITECTULUI ȘEF
Modificarea şi completarea unor acte normative - OUG nr.114/2018
BINE AŢI VENIT !.
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
Proiectele noastre – proiectele comunităţii
Prima casă sau credit standard?
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
BANCA TRANSILVANIA, JUCATOR IN DIVIZIA A
Competența face diferența!
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Biroul Prezidiului Academiei Române
Conferinta De presa (martie 2019)
Ministerul Apelor și Pădurilor
Ministerul Apelor și Pădurilor
RAPORT DE ACTIVITATE.
Raport de bilanţ al activităţii profesionale desfăşurate în anul 2015
Proiecte cu finanţare europeană în domeniul mediului înconjurător
CONSILIUL JUDETEAN CONSTANTA
Proiect cofinantat prin Fondul de Coeziune
Analiza arieratelor. Măsuri propuse
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Nu este o lecție de istorie
Prezentare de D-na. Veronica Toncea
GHIDUL DE COMPLETARE A DECLARAŢIILOR DE AVERE ŞI DE INTERESE
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Servicii Imobiliare Complete
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
Centura Municipiului Bucuresti
Programul Operaţional Regional
problematica protectiei mediului din perspectiva consultantului
Corina Necula Director Direcția Monitorizare Investigare
Raport de bilanț al activității profesionale desfășurate în anul 2016
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
Conferinţă de Presă- Lansare Proiect “Conservarea și Consolidarea Cetății Poenari Argeș” Cod proiect Piteşti *63.
Raport de bilanț al activității profesionale desfășurate în anul 2018
Conferinta de presa August 2018
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Prima rectificare a anului 2019
SINDICATUL ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEŢUL HUNEDOARA
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
STRATEGII DE DEZVOLTARE ALE MARILOR LANTURI DE RETAIL IN ROMANIA
Ministerul Apelor și Pădurilor
B U G E T U L F A M I L I E I ȘCOALA GIMNAZIALĂ, NR.1, MOISEI
Posibilităţi de garantare a creditelor acordate
administrativ-teritorială
Centrul Istoric plan de management Seminar:
Administraţia Fondului pentru Mediu
Posibilităţi de garantare prin F.G.C.R.
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Instrumente financiare (IF)
Facilităţi fiscale şi modificarea Codului fiscal
Buletin informativ editat de Apa Serv Valea Jiului
Ministerul Apelor și Pădurilor
Aspecte legale ale recuperarii creantelor de la populatie
Google Earth – vedere Hotel Savoy, Statiunea Mamaia
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
Transcriere de prezentare:

ADMINISTRAŢIA IMOBILIARĂ ORADEA RAPORT DE ACTIVITATE 2010

Administraţia Imobiliară Oradea Denumire: Administraţia Imobiliară Oradea Sediu: Oradea, P-ţa Unirii, nr.1 Statut juridic: instituţie publică de interes local în subordinea Consiliului Local Oradea conducătorul instituţiei are calitatea de ordonator terţiar de credite al bugetului local Modalitatea de finanţare : instituţie publică finanţată integral din bugetul local Obiect de activitate : administrare proprietăţi imobiliare aflate în proprietatea Statului Român sau a Municipiului Oradea situate pe raza Municipiului Oradea

Administraţia Imobiliară Oradea Structura de personal număr total posturi la 01.01.2009: 184, din care de conducere: 14 de execuţie : 170 număr de posturi la 01.01.2010: 170 din care de conducere: 14 de execuţie : 156 număr de posturi la 01.01.2011: 162 din care de execuţie : 148

Evoluţia cheltuielilor cu personalul

Patrimoniul aflat în administarea instituţiei Locuinţe fond de stat blocuri şi case – 1040 Total evacuări locuinţe 2010 - 14 Locuinţe ANL – total 203: ANL Stefan cel Mare: 125 apartamente, din care: - apartamente 2 camere: 61 - apartamente o cameră: 60 - apartamente vândute: 4 ANL Bd. Decebal: 78 apartamente, din care - apartamente 2 camere: 28 - apartamente o cameră: 50 locuinţe fond municipal – 101 locuinţe în cămine – 303 din care: Căminul Voltaire 2 – 96 Căminul Moreni 2 – 64 Căminul Ateliererlor 13 – 87 Căminul Octavian Goga 4 – 52 Căminul Gutenberg – azil de noapte cu 4 săli de cazare Spaţii cu altă destinaţie – 244 Cabinete medicale – 49 - Cabinete medicale preluate 87, din care 41 de cabinete vândute - Cabinete medicale evaluate în curs de vânzare : 2 Spaţii existente în Cetate : 30, din care spaţii pentru care există contracte : 12 Unităţi de învăţământ – 86 terenuri proprietatea sau administrarea Municipiului Oradea parcările publice cu plată din Municipiul Oradea baze sportive din Municipiul Oradea (Stadionul Municipal, Sala Sporturilor „Antonio Alexe”, Bazinul Olimpic, Bazinul Acoperit „Crişul”) Cetatea Oradea baza de agrement „Orăşelul Copiilor

Situaţia terenurilor, proprietate publică şi privată a municipiului Oradea/Statului Român administrate de AIO Terenuri aflate în domeniul public al mun. Oradea  Terenuri aflate în domeniul privat al mun. Oradea Terenuri aflate în domeniul privat al Statului Român 1. Depozit ecologic de deseuri – 69 Ha (ECO BIHOR); 2. Punct de colectare DEEE – 2 Ha (BENE INTERNATIONAL); 3. Baze sportive – 6,03Ha; 4. Oraselul Copiilor – 0,7Ha; 5. Terenuri aferente gradinitelor : aprox. 7 Ha ; 6.Terenuri aferente scolilor : aprox 5 Ha 7.Terenuri aferente spitalelor : 17,71 Ha; 8. Drumuri provenite din donaţii – 33,83 Ha ; 9. Parcarea de tiruri, Sos. Borsului – 7,41 Ha; 10. Pădure - 313,84 Ha; 11. Păşuni - 134,51 Ha 1. 14,87 Ha – Cetea Oradea; 2. 49,50 Ha – Alte terenuri libere, cele mai importante fiind : - Parc Industrial vechi : 23 Ha; - Lângă Lotus Mall :4,6 Ha, - Sos. Borşului, lângă Avicola : 6 Ha, - Episcopia Bihor : 4,4 Ha, - Str. Moreni : 3,17 Ha, 3. 98,02 Ha – Cu contracte, cele mai importante fiind: - SC SAMOS- 214.800 mp -balastieră, str. Matei Corvin, km 3; - SC NUTRIENTUL – 180.000 mp -– Ferma Nutrientul str. Dosul Garii; - Clubul Sportiv SANATATEA 7605 mp –Clubul Sportiv SANATATEA –baza sportiva – str. Magnoliei; - SC Debo Leasing/Artima– 7171 mp –– supermarket Carrefour – str. C Coposu, - SC MACIO SRL– 6951 mp - Hotel şi complex de agrement; 1. 15,14 HA - cu contracte (închiriate, date în folosinţă) TOTAL: 564,23 HA TOTAL: 169,06 HA TOTAL: 15,14 HA TOTAL GENERAL: 774 HA

1. Parcele existente pînă la sfîrşitul anului 2009 Stadiu Legea 15/2003 privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuinţe proprietate personală 1. Parcele existente pînă la sfîrşitul anului 2009 constituite 296 parcele distribuite 270 parcele cu contract în vigoare 198 beneficiari 2. 96 de parcele noi identificate pina la sfirşitul anului 2010 - înscrise in C.F. 24 parcele - în curs de înscriere in C.F.72 parcele 3. Nr. de dosare depuse pînă in anul 2009 2.313 dosare 4. Nr. de dosare depuse in anul 2010 129 dosare

Terenuri identificate din domeniul public în anul 2010

Evoluţia structurii veniturilor Administraţia Imobiliară Oradea Evoluţia structurii veniturilor

Evoluţia comparativă a veniturilor 2009-2010

Evoluţia categoriilor de venituri

Evoluţia veniturilor totale AIO

Venituri din proceduri de executare silită încasate în anul 2010   Trimestrul I Trimestrul II Trimestrul III Trimestrul IV TOTAL 2010 Persoane Fizice 217.172,83 325.902,29 287.352,19 311.629,88 1.142.057,19 Persoane Juridice 359.638,41 809.840,61 486.227,82 331.094,46 1.986.801,30 TOTAL 576.811,24 1.135.742,90 773.580,01 642.724,34 3.128.858,49 În anul 2010 au fost emise: 3.970 somaţii şi titluri executorii, din care : 3180 - persoane fizice 790 – persoane juridice 1881 dosare de poprire, din care: 1439 – persoane fizice 442 – persoane juridice

Evoluţia veniturilor din proceduri de executare silită

Evoluţia comparativă a veniturilor din terenuri 2008-2009-2010

Evoluţia veniturilor din parcări

Evoluţia numărului de parcări 2009-2010

Evoluţia cheltuielilor operaţionale şi de investiţii

Evoluţia cheltuielilor reparaţii locuinţe

Evoluţia cheltuielilor pentru bazele sportive si de agrement

Evoluţia veniturilor pentru bazele sportive si de agrement

Venituri realizate în 2010 de Clubul Sportiv Municipal Oradea pe obiective Chirie Sala Sporturilor “Antonio Alexe” 119.740 Lei Abonamente Bazin Olimpic + bazin acoperit 954.825 Lei

Principalele obiective pentru anul 2011 Administraţia Imobiliară Oradea Principalele obiective pentru anul 2011 Construirea unei grădiniţe noi pe strada Liszt Ferencz Continuarea lucrărilor aflate în derulare la campusul şcolar, Teatrul de Stat Oradea, Cetatea Oradea, Colegiul Naţional Emanuil Gojdu, Grădiniţa cu program prelungit nr. 30 etc. Execuţia complexului multifuncţional cu parcaje supraetajate din zona Tribunalului Bihor Execuţia parcării situate pe strada Braşovului, Oradea Reabilitarea pavilionului nr. 8 din cadrul Spitalului Clinic de Boli Infecţioase Oradea Amenajarea ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic de Obstetrică şi Ginecologie Oradea (finanţare mixtă de la Ministerul Sănătăţii şi bugetul local al municipiului Oradea)