Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

STRATEGII DE DEZVOLTARE ALE MARILOR LANTURI DE RETAIL IN ROMANIA

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "STRATEGII DE DEZVOLTARE ALE MARILOR LANTURI DE RETAIL IN ROMANIA"— Transcriere de prezentare:

1 STRATEGII DE DEZVOLTARE ALE MARILOR LANTURI DE RETAIL IN ROMANIA
EuriskoEurisko

2 INTRODUCERE Primul centru comercial modern s-a deschis in Romania in Septembrie A urmat Iulius Mall in Iasi in Aprilie 2000, Lotus Mall in Decembrie 2002, iar in Bucuresti s-a deschis Plaza Romania in Noiemberie 2004. Primul hypermarket s-a deschis in Romania in Iunie Au urmat in Septembrie / Octombrie 2003 Carrefour Orhideea si Cora Granitului. Primul hypermarket s-a deschis in provincie in Februarie 2004. Prima retea discount, Profi, s-a dezvoltat la sfirsitul anilor ‘90 in vestul tarii. EuriskoEurisko

3 CHELTUIELILE DE CONSUM
EuriskoEurisko

4 Retelele de magazine alimentare de toate tipurile au preferat pina in acest moment sa se dezvolte independent de centrele comerciale. EuriskoEurisko

5 HYPERMARKETURI Un hypermarket tipic: Dezvoltare unui hypermarket:
Sala de vinzare: mp Parcare: – locuri Numar de produse: – Marci proprii Dezvoltare unui hypermarket: Aglomerari urbane cu minim 100,000 locuitori Galerie comerciala complementara Locatii semicentrale Proprietatea cladirii In centre comerciale: Reprezinta ancore puternice pentru parcuri comerciale EuriskoEurisko

6 HYPERMARKETURI EuriskoEurisko

7 RETELE DISCOUNT Un discounter tipic: Dezvoltarea unui discounter:
Sala de vinzare: 800 mp Parcare: locuri Numar de produse: 600 – 1.000 Marci proprii Dezvoltarea unui discounter: Aglomerari urbane cu minim 30,000 locuitori Locatii semicentrale Proprietatea cladirii / Inchiriere In centre comerciale: Reprezinta ancore pentru parcuri comerciale de mici dimensiuni, fara galerie comerciala EuriskoEurisko

8 RETELE DISCOUNT EuriskoEurisko

9 SUPERMARKET Un supermarket tipic: Dezvoltarea unui supermarket:
Sala de vinzare: intre 300 si 3,000 mp Parcare: in functie de locatie Numar de produse: in functie de suprafata Dezvoltarea unui supermarket: Aglomerari urbane cu minim 30,000 locuitori Locatii centrale / semicentrale Inchiriere In centre comerciale: Reprezinta ancorele tipice pentru centrele comerciale de generatia a doua EuriskoEurisko

10 SUPERMARKET EuriskoEurisko

11 CONCLUZII Dezvoltarea mallurilor in Romania nu va influenta puternic extinderea retelelor de hypermarket sau discounter. Hypermarketurile vor deveni ancore pentru parcuri comerciale de mari dimensiuni. Magazinele tip discount vor continua sa se dezvolte independent. Supermarketurile ramin principala tinta pentru malluri. Carrefour 40 Cora 15 Real (2007) Auchan 20 Kaufland 50 Plus Discount 120 Penny Market 100 Billa Spar (2007) EuriskoEurisko

12 Va multumesc! EuriskoEurisko


Descărcați ppt "STRATEGII DE DEZVOLTARE ALE MARILOR LANTURI DE RETAIL IN ROMANIA"

Prezentări similare


Publicitate de la Google