Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Curtea Supremă a Republicii Croația
UNIUNEA PIETELOR DE CAPITAL UN PROIECT EUROPEAN PRIORITAR
O ORGANIZAŢIE SĂNĂTOASĂ (AUTENTIZOTICĂ)
INFORMAŢII GENERALE Asociaţia ADIVEST este persoană juridică română de drept privat, fără scop patrimonial, apolitică, nonsindicală şi nonsectantă, constituită.
MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR STRATEGICE ȘI PUBLICE
CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
ORGANIZAŢIILE DE MICROFINANŢARE Realizări, oportunităţi şi provocări
Biblioteca Județeană Vâlcea – proiecte cu finanțare europeană ( )
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Proiect „ÎMBUNĂTĂŢIREA CAPACITĂŢII ADMINISTRATIVE A
Seminar de lucru privind piaţa muncii
Co-Creation of Value in IT Service Processes using Semantic MediaWiki
Durata de implementare proiect -16 luni
Aurel Netin, Secretar de stat
Codul de guvernare corporativă
Noua lume a muncii Simona Podgoreanu
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
Proiect.
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
I.2. Dezvoltarea durabilă și egalitatea de șanse și de gen
Perspectivele bancassurance-ului
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Riscuri operationale - definitie
PRIVATIZARE PRIN PIATA DE CAPITAL
CONFERINTA “CRESTERE SUSTENABILA: ROLUL MEDIULUI DE AFACERI IN ECHILIBRUL MACROECONOMIC SI IN CONVERGENA REALA” 28 OCTOMBRIE 2015 SPINOASA PROBLEMA A CONTEXTULUI.
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
Servicii de Comert Electronic
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
Creșterea sustenabilă: Mediul de afaceri și rolul său în echilibrul macroeconomic și în convergența reală Ionut Dumitru Presedinte Consiliul Fiscal, Economist-sef.
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
Perspectivele implementarii SEPA in Romania
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
Fă parte din Agricultura Susținută de Comunitate!
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
ESTE REINTERGRAREA ȘI RESOCIALIZAREA CONDAMNATELOR POSIBILĂ ÎN CONDIȚIILE ACTUALE? Prezentare pentru Conferința Internațională „Femeile și minorii în detenție:
prin Banca Transilvania
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
-pe baza transferului de inovaţie de la partenerii străini-
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
Evolutia produsului si pietei de leasing din Romania
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
Acces rapid la candidaţii relevanţi din domeniul medical
TEHNOLOGIILE MODERNE, SIGURANTA VIITORULUI !
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
Instrumentar de formare privind APE 7. 4
UNIUNEA NAŢIONALĂ A ORGANISMELOR
Introducere în coaching cognitiv-comportamental
Raportul Grupului de Lucru 3
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE PRAHOVA in calitate de Partener al evenimentului organizat de DoingBusiness.ro, are placerea sa va invite la “Business Evolution.
E-Sign Romania Solutii de securitate.
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan Nosce Group Georgiana Stoica

Obiectiv Consolidarea capacității administrative a Unității administrativ teritoriale (UAT) Municipiul Vulcan, județul Hunedoara pentru susținerea unui management performant prin introducerea și utilizarea sistemelor ISO și intrumentului CAF aplicabile administrației locale, în concordanță cu ”Planul de acțiuni pentru implementarea etapizată a managementului calității în autorități și instituții publice 2016-2020”

Obiectivele specifice OS1. Implementarea și utilizarea instrumentului de auto-evaluare de tip CAF (Cadrul comun de autoevaluare a modului de funcționare a instituțiilor publice) la nivelul UAT Municipiul Vulcan pentru creșterea performanței în administrația publică locală și îmbunătățirea serviciilor publice pentru comunitate. OS2. Implementarea și certificarea sistemului de management al calității ISO 9001 în UAT Municipiul Vulcan pentru o administrație publică eficientă, transparent și adaptată nevoilor comunității locale. OS3. Dezvoltarea cunoștiințelor și abilităților unui număr de 120 de persoane de la nivelul UAT Municipiul Vulcan în vederea utilizării unui management al calității și performaței la nivelul autorității publice locale.

Necesitate Necesitatea implementării acestui proiect se bazează pe conștientizarea de către factorii decizionali a importanței managementului calității la nivelul autorității publice locale prin utilizarea instrumentelor de management al calității și dezvoltarea competențelor și abilităților personalului astfel încât să asigure implementarea managementului calității la nivelul instituției.

Solutie Introducera a două sisteme unitare de management al calității și al performanței CAF  ISO 9001

CAF CAF – Cadrul Comun de Autoevaluare a modului de functionare a institutiilor publice este un instrument de Management al Calitatii Totale (TQM) dezvoltat de sectorul public pentru sectorul public, inspirat din Modelul pentru Excelenta al Fundatiei Europene pentru Managementul Calitatii (EFQM). Se bazeaza pe premisa ca rezultatele excelente referitoare la performanta organizationala, cetateni/clienti, personal si societate pot fi atinse prin intermediul leadershipului care conduce strategia si planificarea, personalul, parteneriatele, resursele si procesele.

Scopuri principale CAF Sa introduca administratiile publice in cultura excelentei si a principiilor Managementului Calitatii Totale; Sa le ghideze progresiv catre un ciclu complet al imbunatatirii continue – PDCA (Planifica, Executa, Controleaza, Optimizeaza) Sa faciliteze autoevaluarea unei organizatii din sectorul public pentru a obtine o analiza diagnostic si o identificare a actiunilor de imbunatatire; Sa functioneze ca o punte de legatura intre diferite modele folosite in managementul calitatii, atat in sectorul public cat si in cel privat; Sa faciliteze invatarea continua si schimbul de experienta intre diferite institutii din sectorul public.

CELE 8 PRINCIPII CARE FUNDAMENTEAZA EXCELENTA (I) Principiul 1: ORIENTAREA CATRE REZULTATE Organizatia se concentreaza pe rezultate. Sunt atinse rezultatele care satisfac toti stakehotderii (autoritati, cetateni/clienti, parteneri si personalul angajat) tinand cont de scopul stabilit initial. Principiul 2: ORIENTARE CATRE CETATENI/CLIENTI Organizatia se bazeaza atat pe nevoile prezente ale cetatenilor/clientilor cat si pe cele viitoare. Ii implica in dezvoltarea de produse si servicii si in imbunatatirea performantei. Principiul 3: LEADERSHIP SI CONSTANTA SCOPULUI Acest principiu imbina leadershipul vizionar si inspirational cu constanta scopului intr-un mediu care se afla in continua schimbare. Leaderii stabilesc o misiune clara precum si o viziune si valori; de asemenea creaza si mentin un mediu intern in care oamenii pot fi implicati total in realizarea obiectivelor organizatiei. Principiul 4: MANAGEMENT PRIN PROCESE SI FAPTE Acest principiu ghideaza organizatia din perspective ca un rezultat asteptat poate fi atins mai eficient atunci cand resurse si activitati aflate in legatura sunt gestionate ca un proces si deciziile eficiente sunt bazate pe date si informatii.

CELE 8 PRINCIPII CARE FUNDAMENTEAZA EXCELENTA (II) Principiul 5: DEZVOLTAREA SI IMPLICAREA PERSONALULUI Oamenii de la orice nivel reprezinta esenta organizatiei si implicarea lor totala permite ca abilitatile lor sa fie folosite in beneficiul organizatiei. Contributia angajatilor ar trebui maximizata prin dezvoltarea, implicarea si crearea unui mediu de lucru cu valori comune si o cultura de incredere, deschidere, responsabilizare si recunoasterea meritelor. Principiul 6: INVATAREA CONTINUA, INOVAREA SI IMBUNATATIREA Excelenta provoaca starea de fapt existenta si realizeaza schimbarea prin invatare continua pentru a crea inovare si oportunitati de imbunatatire. Principiul 7: DEZVOLTAREA PARTENERIATELOR Institutiile din sectorul public au nevoie de altii pentru a-si atinge scopurile si ar trebui in consecinta sa dezvolte si sa mentina parteneriate cu valoare adaugata. O Organizatie si furnizorii acesteia sunt interdependenti si o relatie reciproc avantajoasa creste abilitatea ambelor parti de a crea valoare. Principiul 8: RESPONSABILITATEA SOCIALA Institutiile publice trebuie sa-si asume responsabilitatea sociala, sa respecte sustenabilitatea ecologica si sa incerce sa indeplineasca asteptarile si cererile comunitatii locale si globale.

CELE 8 PRINCIPII CARE FUNDAMENTEAZA EXCELENTA (III) Aceste principii sunt cele care fac diferenta dintre institutiile publice caracterizate de birocratie si cele orientate catre Calitate Totala.

CALITATE - ISO 9001 ISO 9001 are in vedere o abordare bazata pe managementul proceselor organizatiei si, de aici, o structura mult mai logica, orientarea catre client si evaluarea satisfactiei acestuia, precum si angajamentul top managementului pentru o imbunatatire continua.

Avantajele certificare ISO satisfacerea cerintelor clientilor, partenerilor de afaceri si a cerintelor legale cresterea credibilitatii si a increderii in calitatea produselor / serviciilor   cresterea satisfactiei clientilor o mai mare intelegere a proceselor organizatiei, ce implica angajamentul ferm al managementului, definirea clara a responsabilitatilor si autoritatilor, comunicarea interna si externa imbunatatita, utilizarea mai eficienta a resurselor si reducerea costurilor de neconformitate crearea cadrului pentru imbunatatirea continua

Beneficii calitatea serviciilor

Unde gasiti mai multe informatii despre proiect? www.sipoca79.ro