PARTENERIAT STRATEGIC DOMENIUL ȘCOLAR

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Miscari rectilinii si repaus
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Conferința Curs de Guvernare București, 22 octombrie 2014
Proiect Erasmus+ (KA1)- „STUDENT TALENT BANK” FR01-KA aprilie 2019, Leeuwarden, Olanda   Inspector școlar general -prof. dr. Genoveva.
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul.
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
PLATFORMELE EDUCAȚIONALE ONLINE
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
1 2 3 X O Tabela de scor Clic aici dacă X câştigă
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Clasa: a VII -a Obiectul: Geometrie
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
LET’S SAY STOP TO GENDER DISCRIMINATION IN EDUCATION
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
Nu este o lecție de istorie
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIRI CU PROFESORII DE FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
TECHNOLOGY ADDICTION IN ADOLESCENTS
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Facultatea Constructii de Masini
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Subiectul:Ozoboții în acțiune
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Let's say Stop! to gender discrimination in Education
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
Raportul Grupului de Lucru 3
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

PARTENERIAT STRATEGIC DOMENIUL ȘCOLAR 2015-2018 „CLOSING THE GAP IN ICT”   (ELIMINAREA DECALAJELOR IN DOMENIUL TIC) nr. 2015-1-DE03-KA219- 013780_8

PARTENERI DAVID-ROENTGEN-SCHULE – NEUWIED, GERMANIA - COORDONATOR   PARTENERI 1. COLEGIUL TEHNIC “PETRU PONI” ONEȘTI—ROMÂNIA 2. PROFESIONALNA TEHNICHESKA GIMNAZIA – BURGAS, BULGARIA 3. EPAGGELMATIKO LYKEIO THIVAS – THIVA, GRECIA 4. ISTITUTO DI ISTRUZIONE SUPERIORE "O.M. CORBINO" –SIRACUSA, ITALIA 5. PANEVEZYS MARGARITA RIMKEVICAITE TECHNOLOGICAL SCHOOL – PANEVEZYS, LITUANIA 6. LICEUM OGOLNOKSZTALCACE MISTRZOSTWA SPORTOWEGO- BIELSKO-BIAŁA, POLONIA 7. NYSTRÖMSKA SKOLAN – SÖDERKÖPING, SUEDIA 8. KARATAY IMKB MESLEKI VE TEKNIK ANADOLU LISESI- KARATAY, TURCIA

Ideea proiectului a pornit de la întrebarea: De ce nu folosim mai mult TIC-ul și e-learning -ul pentru a îmbunătăți actul educațional? Un factor principal îl reprezintă decalajul dintre cunoștințele și competențele în domeniul TIC ale profesorilor și elevilor. De aceea, prin acest proiect profesorii isi propun să elaboreze strategii care să elimine acest decalaj și să crească numărul profesorilor si elevilor care folosesc instrumente TIC în procesul de predare-învățare.

Facebook ( Closing the Gap in ICT grup) Ca rezultat, suntcreate cursuri pe o platformă de E-learning moodle.rekord.com.pl Facebook ( Closing the Gap in ICT grup) https://www.facebook.com/groups/77876873 2235289/

PLATFORMA DE E-LEARNING moodle.rekord.com.pl

ACTIVITATE DE INVATARE Germania -28 februarie- 5 martie 2016 Participanti : Albert Petrica Mihail – clasa a X-a B Lazer Ciprian-Stefan – clasa a XI-a E Spridon Dragos – clasa a XI-a D

ACTIVITATI 1. Activitate de documentare in Neuwied

ACTIVITATI 1. Realizare pagini HTML si continut pentru curs Moodle cu programul ExeLearning

ACTIVITATI O zi de practica la compania Rasselstein – producator de tabla de otel pentru ambalaje

ACTIVITATI Proiectare CAD 3D

ACTIVITATI Realizare componente la Imprimanta 3D

ACTIVITATE DE INVATARE Turcia -24 aprilie- 30 aprilie 2016 Participanti : Chiric Alexandra– clasa a XI-a B Dobrin Mara Cristina– clasa a XI-a E

ACTIVITATI Curs de limba engleza

ACTIVITATI Workshop:Sa luam masuri împotriva cyber-bullying

ACTIVITATI Workshop:Sa luam masuri împotriva cyber-bullying

ACTIVITATI Activitate de documentare: Centrul stiintei, Konya

ACTIVITATE DE INVATARE Polonia -5 martie- 11 martie 2017 Participanti : Spridon Vasile Gabriel– clasa a XI-a C Munteanu Constantin– clasa a XI-a A

ACTIVITATI Lectie interactiva- Optica

ACTIVITATI Realizare grafica pe calculator

Lectie interactiva: istorie-fizica-matematica. ACTIVITATI Lectie interactiva: istorie-fizica-matematica. Tema: Arhimede