RAPORT DE ACTIVITATE ARC 2012-2013 COLEGIUL DIRECTOR COSTEL CORAVU – preşedinte ( profesionalizarea ocupaţiei de coach ) ALEXANDRU FRUMOSU – vicepreşedinte ( responsabil financiar ) GABRIELA GRUIANU – membru ( organizarea de evenimente ) RALUCA MOHANU – PR şi relaţia cu şcolile de coaching MARIAN DUMITRU – membru ( relaţia cu alte organizaţii ) HOREA MURGU – membru (supleant ) ALEXANDRU POPA – membru ( IT şi reţele de socializare ) MARIUS SÎRBU – membru ANDA ŞERBAN – secretar
BENEFICIILE MEMBRILOR ARC Recunoaştere şi apartenenţă la o breaslă profesională în plin avânt Participarea gratuită sau cu reducere la evenimente de promovare a coaching-ului şi de creare a comunităţii de coaching din România Promovarea evenimentelor individuale în reţeaua ARC Promovarea pe site-ul ARC
ACTIVITATEA COLEGIULUI DIRECTOR Obiective propuse Acreditarea de către ICF a evenimentului de Supervizare ca ore de pregătire continuă ( CCEU ) Înscrierea ocupaţiei de coach în Codul Ocupatiilor din România Mărirea cu 50% a numărului de membri ( atât acreditaţi cât şi afiliaţi ) faţă de 2011 Creşterea cu 50% a numărului de participanţi la evenimentele ARC ( KC şi Supervizare ) faţă de 2011
ACTIVITATEA COLEGIULUI DIRECTOR Obiective propuse Organizarea de noi evenimente pe lânga cele deja existente Efectuarea studiului anual “ Coaching @ Work “ CreŞterea numarului de participanţi la conferinta COC cu 50% faţă de 2011 Creşterea cu 50% faţă de 2011 a numărului de parteneriate cu alte organizaţii similare Creşterea veniturilor asociaţiei cu 50% faţă de 2011
ACTIVITATEA COLEGIULUI DIRECTOR Întâlniri: 18 şedinţe + convorbiri telefonice şi întâlniri legate de situaţii operationale Realizări Extinderea numărului de membri ARC cu 58 % ( 14 membri noi = 2 acreditaţi şi 12 afiliaţi) Creşterea numărului de participanţi la evenimentele organizate de ARC ( KC şi supervizare ) – o medie de 7 participanţi/eveniment faţă de 3,5 la SV ( 100% ) şi respectiv 12 faţă de 6 ( 100% ) la KC . Creşterea numărului de participanţi la Conferinţa anuala COC cu >100 % ( 98 participanţi din care 63 plătitori, faţă de 45 în 2012 )
ACTIVITATEA COLEGIULUI DIRECTOR Realizări Acreditarea de către ICF a sesiunilor de supervizare ARC Înscrierea în COR a ocupţiei de “ specialist în activitatea de coaching “ – cod 242412 şi definitivarea analizei ocupaţionale aferente Organizarea împreuna cu facultatea de psihologie din cadrul Universităţii Bucureşti a simpozionului “ Coaching-prezent şi perspective “ Îmbunătăţirea prezenţei ARC pe Internet şi în reţelele de socializare
ACTIVITATEA COLEGIULUI DIRECTOR Realizări Continuarea proiectului pilot “Educaţie prin Coaching” Parteneriate şi colaborări cu organizaţii profesionale: Business-Edu, CROS, Catalog-cursuri, Bookland, târgul Gaudeamus, revista Cariere, Profit360°, LIM, EMCC Romania, Societatea Română de Coaching Creşterea interesului noilor şcoli acreditate de coaching ( Coaching Essence şi Solution Surfers ) de a stabili parteneriate cu ARC Studiul “ Profilul unui coach “ Organizarea petrecerii de Crăciun 2012
EVENIMENTE 2012 - 2013 Lunare: Supervizare: 7 Anuale: Knowledge Caffe: 9 Anuale: Petrecerea de Crăciun
OBIECTIVE NEREALIZATE Efectuarea studiului anual “ Coaching @ Work “
PROVOCĂRI O comunicare uneori nefunctională între secretarul executiv şi CD şi respectiv membrii ARC Doi din membrii CD s-au retras, unul din ei chiar din ARC
Evoluţia bugetului ARC în perioada 2010 – 2012
BUGET REALIZAT 31.12.2012 Venituri – 49.964 RON ( faţă de 36.805 RON în anul precedent 35,8% - ) Cheltuieli – 28.922 RON ( faţă de 36.722 RON în anul precedent - -21,2% ) Eveniment „Challenges of Coaching” Încasari : 23.600( faţăde 15.794 RON în anul precedent - 50%) Cheltuieli : 19.200 RON ( faţă de 14.185 RON în anul precedent – 35,3%) Sold în banca la 31.12.2012: 15.356 RON ( faţă de 1.250 RON la 31.12.2011 ) Depozit: 22.000 RON ( fata de 17.000 RON în 2011 ).
PREMIZE DE ALCĂTUIRE A PROIECTULUI DE BUGET PROPUNERE DE BUGET 2013 - 2014 PREMIZE DE ALCĂTUIRE A PROIECTULUI DE BUGET 1. Cotizaţia pentru membru acreditat = 500 RON 2. Cotizaţia pentru membru afiliat = 400 RON 3. În 2013 se vor Înscrie 5 membrii acreditaţi şi 10 membrii afiliaţi NOI 4. Cost participare KC 50 RON/persoană 5. Cost participare Supervizare 100 RON/persoană 6. În medie, într-o lună vor participa 5 persoane plătitoare la KC şi 5 persoane plătitoare la Supervizare 7. În 2013 se vor desfăşura 10 KC şi 10 Supervizări 8. Salariul net al Secretarului Executiv este de 500 RON (840 RON/lună cheltuiala angajatorului) 9. Găzduire web 74 euro/an 10. curs mediu euro 2013 = 4,5RON 11. COMIS.DE INTRETIN. FC IMM Raiffesen = 10 RON/lună 12. Comision Raiffesen pentru fiecare încasare/plată MICĂ 4 RON 13. Salariu contabilă 600 RON /an 14. ARC are un depozit de 22.000 RON 15. Chiria ăalii pentru evenimente (CD,KC si Supervizare) este de 400 RON/lună 16. Creştere cu 25% la Conferinta pe 2013 (În 2012 Cheltuieli 19.200 RON incasări 23.600 RON) 17. Cotizaţii membrii susţinători/simpatizanţi ARC - 300 RON persoane fizice - 1000 RON Companii
PROPUNERE DE BUGET 2013 - 2014 VENITURI RON CHELTUIELI CHELTUIELI Cotizaţii membrii acreditatţ existenţi (26) 13.000 Salariu Secretar Executiv 6.340 Cotizatii membrii acreditaţi NOI (5) 2.500 Salariu contabilă 600 Cotizatii membrii afiliati existenţi (35) 14.000 Plată servicii web design şi mentenanţa site 4.000 Cotizatii membrii afiliaţi NOI (10) Găzduire web 300 Încasări Knowledge Caffe Chirie sală evenimente (CD,KC şi Supervizare) 6.000 Încasări Supervizare 5.000 Plată Coach acreditat pentru Supervizare 2.000 Încasări Conferinta Challenges of Coaching 2013 29.500 COMIS.DE ÎNTREŢIN. FC IMM Raiffesen 120 Dobândă depozit 1.100 Alte dobânzi şi comisioane bancare 360 Cofinanţare petrecere de Crăciun Cheltuieli Conferinţa Challenges of Coaching 2013 24.000 Cotizaţii membrii susţinători/simpatizanţi ARC Cheltuieli AGA 2013 3.000 personane fizice (10) Petrecere de Crăciun companii (4) Realizare Survey Coaching @work 12.000 Eveniment prezentare rezultate Survey Telefon şi abonament Secretar executiv 1.000 Cenzor Cheltuieli de promovare 800 Depozit (ne propunem să facem economii) TOTAL VENITURI 81.100 TOTAL CHELTUIELI 73.520
PROPUNERI DE DIRECŢII STRATEGICE 2013 - 2014 Extinderea promovării comunităţii de coaching prin evenimente profesionale altele decât cele deja existente. Creşterea numărului de membri ARC. Creşterea expunerii media. Re-acreditarea programului intern de Supervizare Finalizarea standardului ocupational şi a programei-cadru pentru “ specialist în activitatea de coaching “
PROPUNERI PENTRU MODIFICAREA STATUTULUI Propuneri aprobate în AG din 2012 Completare Art 16, litera d) “Membrii nou înscrişi vor plăti cotizaţia anuala integral la data înscrierii. “ Completare Art 28 „Preşedintele ARC poate fi ales doar dintre membri Colegiului Director care intră în al doilea an de mandat “ Introducere articol nou la capitolul V, pct B “ Colegiul Director “ “În decursul unui an, membrii CD vor participa la minim 10 întâlniri ordinare.”
PROPUNERI PENTRU MODIFICAREA STATUTULUI Propuneri NOI
ROLURI ÎN CADRUL COLEGIULUI DIRECTOR -Preşedinte Vicepreşedinte PR - Administrare site şi retele media - Relaţii cu scoli/asociaţii profesionale - Organizare întâlniri – rol administrativ - Responsabil financiar Membrii CD se vor implica activ în organizarea evenimentelor lunare ARC (Supervizare şi Knowledge Caffee) precum şi în organizarea conferinţei anuale Challenges of Coaching şi a petrecerii de crăciun.
ALEGEREA COLEGIULUI DIRECTOR Membrii CD care rămân în continuare Gabriela Gruianu Marian Dumitru Horea Murgu
ALEGEREA COLEGIULUI DIRECTOR Candidaţi pentru Colegiul Director:
ALEGEREA COLEGIULUI DIRECTOR Noul Colegiu Director Gabriela Gruianu Marian Dumitru Horea Murgu