Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Advertisements

COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
Proiect Erasmus+ (KA1)- „STUDENT TALENT BANK” FR01-KA aprilie 2019, Leeuwarden, Olanda   Inspector școlar general -prof. dr. Genoveva.
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul.
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Transmiterea veştilor proaste
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Registrul Educațional Alternativ
Ziua Internaţională Împotriva Violenţei asupra Femeilor 25 Noiembrie
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Impreuna pentru dezvoltare
T O Ț I N E I M P L I C Ă M ! Proiect implementat cu sprijinul financiar al Programului de finanţare a iniţiativelor locale pentru grupurile de.
Să știi mai multe, să fii mai bun
Violenţa în şcoală. Agresivitate în rândul elevilor
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
EUROPEAN FUNDED PROJECT
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Ziua Internațională a Sănătății
Transcriere de prezentare:

Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România TIMIŞOARA ~ ŞCOALA GIMNAZIALA 7  SFÂNTA MARIA V Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România

OBIECTIVE: Punerea în comun a celor mai bune practici pentru prevenirea şi soluţionarea conflictelor dintre elevi, deja experimentate în unele instituţii partenere. Crearea unui instrument comun pentru prevenirea şi soluţionarea conflictelor dintre elevi respectând în acelaşi timp diversitatea culturală a instituţiilor proiectului european.

Educarea înţelegerii reciproce şi promovarea multilingvismul într-o Europă multilingvă. Implicarea unei diversităţi de elevi şi a mai multor categorii de adulţi (părinţi, profesori, personal administrativ, personal medical sau de birou), în prevenirea şi soluţionarea conflictelor dintre elevi pentru o mai bună incluziune socială.

Dezvoltarea abilităţilor de comunicare verbală în cadrul comunităţii şcolare pentru un climat şcolar mai bun. Dobândirea unor competenţe-cheie pe care elevii vor putea să le folosească în societate şi în mediul lor profesional.

Educarea unor comportamente responsabile, în contextul vieţii şcolare Dezvoltarea inteligenţei emoționale a elevilor şi adulţilor prin descoperirea unor reguli de gestionare a emoţiilor. Lupta împotriva tuturor formelor de hărţuire prin responsabilizarea elevilor în gestionarea conflictelor şi pentru a evita transformarea conflictelor mici în conflicte majore.

Produsele finale si rezultatele aşteptate Alcătuirea unei liste europene de cuvinte (cetățenie activă și relaţii interpersonale) Dobândirea unor competenţe europene. Crearea unor instrumente de comunicare (afișe, prezentări power point cu diferite moduri de prevenire și soluționare a conflictelor) în fiecare instituție. Elaborarea unor definiții ale cuvintelor care vizează relațiile interpersonale și cetățenia activă a fiecărui partener.

Produsele finale si rezultatele aşteptate Elaborarea unui lexic comun de valori democratice europene în limbile țărilor partenere. Elaborarea unui ansamblu de acțiuni comparative ale medierii efectuate în diferite instituții. Scrierea unor scenarii alternative pentru prevenirea și soluționarea conflictelor în fiecare instituție. Compilație de diferite metode și instrumente de mediere de conflicte, produse în timpul experimentelor din fiecare instituție.

Produsele finale si rezultatele aşteptate Elaborarea unei piese de teatru european, filmată, despre prevenirea și soluționarea conflictelor, efectuată de către elevii diferitelor instituții partenere. Elaborarea unui ghid pentru cadrele didactice în prevenirea și soluționarea conflictelor dintre elevi . Elaborarea unui caiet pentru elevi în prevenirea și soluționarea conflictelor dintre elevi.

Metode inovatoare de reglementare a conflictelor CARACTERUL INOVATOR: Acest proiect are o viziune trans / formatoare în sensul că va modifica, în cele din urmă, relaţiile sociale prin formarea profesională a tuturor părţilor interesate, şi relaţiile de lucru prin crearea unor competenţe transversale. Metode inovatoare de reglementare a conflictelor  

Îmbunătăţirea calităţii vieţii şcolare. IMPACTUL AŞTEPTAT: LA NIVELUL INSTITUŢIEI DE ÎNVĂŢĂMÂNT : Scăderea numărului de comportamente antisociale și a numărului de conflicte între elevi, crearea unui climat şcolar sigur. Îmbunătăţirea calităţii vieţii şcolare. Eficientizarea proiectului datorită deschiderii europeane şi a colaborării cu diverşi parteneri.

Dobândirea de competenţe cheie: IMPACTUL AŞTEPTAT: LA NIVELUL ELEVILOR: Dobândirea de competenţe cheie: Incluziunea socială mai bună a elevilor implicaţi în prevenirea şi soluţionarea conflictelor dintre elevi. Crearea unui stări de bine a elevului prin stimă de sine, care îi va permite să aibă o viaţă împlinită. Un transfer de abilităţi dobândite de elevi şi tineri în viaţa familială, socială şi profesională.

IMPACTUL AŞTEPTAT: LA NIVELUL ADULŢILOR: Schimbarea poziţiei și atitudinii părţilor interesate implicate în activitatea şcolii, în gestionarea conflictelor dintre elevi şi chiar dintre elevi şi adulţi. Construirea unei culturi comune privind relaţiile în cadrul comunităţii educaţionale.

Implicarea socială a părinţilor în fenomene de agresiune. IMPACTUL AŞTEPTAT: LA NIVELUL ADULŢILOR: Punerea în aplicare a unor situaţii în care sunt implicate diferite categorii de persoane pentru o mai bună gestionare a situaţiilor dificile. Achiziţionarea de noi metode de predare pentru crearea unei atmostere plăcute în sala de clasă Implicarea socială a părinţilor în fenomene de agresiune.

BENEFICIARI DIRECŢI: Elevi şi profesori ai unor şcoli din Franţa, Italia, Ungaria şi România Părinţi, comunitate BENEFICIARI INDIRECŢI: