Sondaj pentru vizitatorii unui centru pentru turiști

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
ROmanian Library Network Science & Technology
Advertisements

Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
GHID ELECTRONIC INTERACTIV DE EXPRIMARE CORECTĂ ÎN LIMBA ROMÂNĂ
Activități pregătitoare
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Miscari rectilinii si repaus
Buletin Informativ nr.12/21.01
Acesta este un prototip de automat de bilete/abonamente RATUC , derulati-l pe slide show si dati click pe butoane (nu pe toate butoanele)  START.
Împrumuturile. Neologismele – Recapitulare
13. Comunicate de presa(1) Comunicate de presa
Centru de expertiză pentru bolile rare – Expert RARE
Barometrul opiniei publice Mai 2010
Internet - notiuni generale
Eveniment de prezentare a
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
:47:25 teste teste teste.
ZILELE CREAȚIEI.
N-AM CUVINTE CA SĂ-ŢI SPUN CÂT EŞTI TU, DOAMNE, DE BUN TE-AI PLECAT SPRE MIN’ M-AI MÂNTUIT MI-AI LUAT POVARA GREA AI DUS-O LA GOLGOTA ŞI MI-AI DAT, ÎN.
Indicatori de performanță IMI și date statistice
POCU/227/3/8/
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
CREAREA DE LINK-URI.
PROIECT DE COOPERARE Măsura 421
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
WW Online Business Manager Developer
Utilizarea funcţiei Istoric căutări
Profilul pieţei bancare din mediul urban românesc
Inserarea hiperlegaturilor
Campania Globală pentru Educație
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Percepţia mediului de afaceri asupra economiei Raport de cercetare Pregătit pentru Camera de Comerţ şi Industrie a României Martie 2015 Studiu desfăşurat.
Primo B U PT Primo - sistem de informare de tip discovery, delivery care oferă acces rapid la resursele și serviciile documentare puse la dispoziție de.
CENTRUL NAŢIONAL DE INFORMARE ŞI PROMOVARE
ERASMUS CLUJ-NAPOCA 25 martie 2014.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Provocarea G2 Fotografiaza si castiga cu Panasonic!
MUSEUM CORPUS de Valer Pop Sursa:
Oferiți prietenilor un cadou pregătit de Sola Scriptura
Servicii de Comert Electronic
Programul: INTERREG V-A RO-BG Axa prioritară-4
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
Dematerializarea documentelor administraţiei publice
METODA PROIECTULUI.
Dinţi sănătoşi pentru un organism sănătos
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare
EVOLUTIA SI IMPORTANTA CARDULUI DE CREDIT
Cursul 10. SEO (Promovarea site-urilor web)
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
Florile Bune pentru dezvoltarea unei afaceri si pentru cresterea randamentului angajatilor.
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
pestera Red Flute China
Filozofia batranetii George Carlin
Tastați aici detaliile evenimentului dvs.
Outlook să lucreze pentru dvs.
în Word 5 moduri noi de a lucra Colaborați cu oricine, oriunde
Siguranta pe internet Clic pentru inaintare.
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Utilizarea în mod creativ a tehnologiilor digitale
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
Mediul antreprenorial in România
Măsuri de informare şi publicitate
Sondajul de opinie privind transparenta activitații APL
Posibilități de angajare pe Social Media
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

Sondaj pentru vizitatorii unui centru pentru turiști

General Nume chestionar Sondaj pentru vizitatorii unui centru pentru turiști Autor dfsdaf fsadfsa Limbă chestionar ro URL chestionar https://www.survio.com/survey/d/H6J4O9Z1U7D3F9H5H Ultimul răspuns 2019-05-16 Durată 1 zile

Per total rata de completare Vizite chestionar 14 14 100% Total vizite Total finalizat Total nefinalizat Doar afișat Per total rata de completare Vedeți istoricul (2019-05-16 - 2019-05-16) Total vizite (14) Total finalizat (14)

Durata medie de completare Total vizitatori Vedeți sursa Durata medie de completare Doar afișat (0 %) Nefinalizat (0 %) Finalizat (100 %) Sursă necunoscută (100 %) <1 min. (100 %)

În ce calitate ați folosit serviciile centrului pentru turiști? Răspunsuri multiple, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent Ca și localnic 2 14.29% Ca și turist 12 85.71%

Vârsta dvs.: Variante răspuns Răspunsuri Procent 0-20 ani 2 14.29% Răspuns unic, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent 0-20 ani 2 14.29% 21-30 ani 5 35.71% 31-40 ani 41-50 ani 1 7.14% 51-60 ani 3 21.43% 61+ ani

Cât de des folosiți servicile centrului de informare pentru turiști? Răspuns unic, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent Mai des de o dată pe lună 5 35.71% Lunar 4 28.57% Anual 3 21.43% Mai rar de atât 2 14.29%

De ce ați vizitat centrul de informare? 1/2 Răspunsuri multiple, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent Pentru a găsi informații despre călătorii locale și despre regiune 4 28.57% Pentru a găsi informații despre evenimente culturale în regiune 7 50% Pentru a accesa internetul 5 35.71% Pentru a folosi copiatorul 6 42.86% Pentru a găsi broșuri și suveniruri Pentru a găsi un tur cu ghid Pentru a cumpăra bilete la evenimente Altele (vă rugăm specificați) 2 14.29%

De ce ați vizitat centrul de informare? 2/2

Cât de mulțumit ați fost de următoarele servicii? Matrice de răspunsuri unice, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Foarte mulțumit Mulțumit Indiferent Nemulțumit Foarte nemulțumit Tipul de servicii oferite 2 1 6 4 Calitatea serviciilor oferite 8 3 Viteza/ disponibilitatea conexiunii la internet 7 Accesul, confortul și ospitalitatea Calitatea serviciilor oferite de personal

Ați găsit ce căutați la centrul de informații? Răspuns unic, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent Da 4 28.57% Nu 10 71.43%

Ați vizitat vreodată site-ul web al centrului de informații? Răspuns unic, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent Da 9 64.29% Nu 5 35.71%

Ați găsit tot ce căutați pe site-ul web? Răspuns unic, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent Da 12 85.71% Nu (vă rugăm să specificați ce căutați) 2 14.29%

Ați spune că centrul de informații a fost util pentru vizita dvs.? Răspuns unic, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent Da 12 85.71% Nu (vă rugăm să ne spuneți pe scurt de ce nu) 2 14.29%

Cum ați evalua per global nivelul și calitatea serviciilor oferite de centrul de informații? 1/2 Evaluare cu Stele, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x Variante răspuns Răspunsuri Procent 10/10 2 14.29% 9/10 8/10 4 28.57% 7/10 0% 6/10 5/10 4/10 1 7.14% 3/10 2/10 1/10

Cum ați evalua per global nivelul și calitatea serviciilor oferite de centrul de informații? 2/2

Aveți sugestii despre cum vă putem îmbunătăți următoarea vizită la noi? Răspuns text, răspunsuri 14x, fără răspuns 0x