Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Utilizarea în mod creativ a tehnologiilor digitale

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Utilizarea în mod creativ a tehnologiilor digitale"— Transcriere de prezentare:

1 Utilizarea în mod creativ a tehnologiilor digitale
Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta să optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC Unitatea 2: Instrumente de bază pentru a crea un site web și alte lucruri cook Unitatea 3: Perspective asupra marketingului online

2 Rezultatele învăţării
La sfârșitul acestui modul veți putea să: Înțelegeți principalii factori care influențează capacitatea oamenilor de a utiliza instrumentele TIC în mod eficient și de le a identifica in mod independent și de a folosi diferite surse pentru a vă dezvolta propriile cunoștințe TIC Aplicați principiile de proiectare de bază și utilizați în mod independent diferite instrumente pentru a crea un simplu site web, materiale text și materiale promoționale bazate pe imagine, cum ar fi postere, pliante, word clouds, mind maps etc. 3. Folosiți principalele instrumente de marketing online la un nivel de bază

3 Deci, ce-i cu creativitatea?
Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta sa optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC Deci, ce-i cu creativitatea? Creativitatea este adesea văzută ca o trăsătură specială a unei categorii privilegiate de oameni. Asta e ... discutabil. Într-adevăr, există câteva trăsături moștenite genetic legate de creativitate, dar, dincolo de aceasta, poate și trebuie cultivată pentru a-și atinge întregul potențial. Creativitatea este un obicei. Dacă o încurajezi și o cultivi pe o bază consistentă, ea va înflori. Creativitatea poate fi învățată.

4 Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta sa optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC Faptele # 1 Cunoaştere Cercetările arată că "cunoașterea are o importanță substanțială pentru a declanșa un rezultat creativ". De ce? Să luăm un exemplu practic. Sunteti un artist si intentionati sa va promovati munca online (pentru a vinde sau doar pentru a va face cunoscuta munca). De ce doriți să o promovați online? Pentru că știți că există instrumente de marketing online. Dacă nu ați fi auzit despre ele, nu v-ați fi gândit niciodată să vă promovați afacerea online. Cunoștințele sunt cruciale. Dacă doriți să puteți folosi în mod creativ instrumente digitale, trebuie să fiți la curent cu acestea. Trebuie să va informati. Desigur, nimeni nu știe totul - obțineti o prezentare generală a câtorva instrumente și studiați mai detaliat pe cele pe care le considerați relevante pentru scopul dvs.

5 # 2 Schimbare de perspectivă și proactivitate
Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta sa optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC # 2 Schimbare de perspectivă și proactivitate Acest domeniu de instrumente digitale este extrem de dinamic. Lucrurile se schimbă foarte repede. Trebuie să fiți deschisi la noutate și nu numai să îmbrățișați schimbarea, ci să o căutați singur/ă. Evitați să vă "obișnuiți" cu un anumit software sau altul și refuzând să utilizați altele noi - nu numai că vă ucideți creativitatea, dar poate duce și la rezultate învechite.

6 Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta sa optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC Solutii? Căutați periodic pe web cele mai noi instrumente și tendințe. Citiți recenzii. Fiți printre primii care au auzit despre noul software și au adoptat noi instrumente. Nu așteptați până când toată lumea utilizează un instrument sau altul. Nu așteptați până vi se spune despre asta. Asta înseamnă că este deja prea târziu - ar putea fi deja demodat.

7 #3 Dezvoltarea abilităţilor
Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta sa optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC #3 Dezvoltarea abilităţilor Da, aveți nevoie de ele pentru a fi creativi. Creativitatea nu este doar ceva abstract.   Capacitatea de a gândi la lucruri noi - care pot sau nu să existe – IMAGINATIE. Abilitatea de a face lucruri noi – CREATIVITATE. Aceasta înseamnă că nu este suficient doar să știm că există unele instrumente sau altele. Trebuie să fiti capabil intr-adevar să le folositi. Dar, vesti bune! În zilele noastre, sunt disponibile multe instrumente foarte intuitive și ușor de utilizat, pentru care aveți nevoie de foarte puține cunoștințe anterioare sau de competențe tehnice.

8 Cum să puneţi în practică:
Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta sa optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC Cum să puneţi în practică: Alegeți un instrument potrivit pentru scopul dvs.: dacă aveți nevoie să construiți ceva de bază, atunci nu aveți nevoie de un program destinat utilizării profesionale, care ar putea consuma resurse și va dura mult timp pentru a-l învăța. CITIȚI RECENZIILE (Sfat: căutați pe Google "cel mai bun software gratuit pentru a crea XYZ" sau "cea mai bună alternativă liberă la XYZ"). Verificați cerințele și instalați programul (asigurați-vă că este dintr-o sursă sigură). De asemenea, utilizarea instrumentelor bazate pe cloud este o opțiune excelentă. Începeți să va jucați cu meniul și încercați funcțiile. Cel mai adesea veți găsi o mulțime de asemănări între diferite programe software. Căutați pe web pentru elementele / funcțiile de meniu pe care nu le cunoașteți sau nu le înțelegeți. Cel mai probabil veți găsi o mulțime de tutoriale video care vor face totul clar. Treceţi la treabă!

9 Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta sa optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC # 4 Inspiraţie Nu este nevoie să reinventați roata pentru a fi creativ/ă. Puteți combina creativ instrumente, idei și elemente care există deja. Asigurați conexiuni în diferite domenii ale cunoașterii. Inspirați-vă - de la cei mai buni din domeniu. De exemplu, dacă doriți să construiți un site web pentru afacerea dvs. mică sau pentru clasă, puteți căuta online pentru site-uri cu “cel mai bun design / consultanță (indiferent de domeniul dvs.) în (anul) ". Desigur, este posibil să nu aveți acces la instrumentele utilizate de experți. Dar cu siguranță puteti adopta câteva elemente de design care vă plac şi le puteti re-crea cu ajutorul instrumentelor care vă sunt disponibile.

10 Unitatea 1: Informații esențiale pentru a vă ajuta sa optimizati utilizarea creativă a instrumentelor TIC # 5 Rolul dvs. în proces Amintiți-vă că totul depinde de dvs. Nivelul dvs. de succes este corelat puternic cu nivelul dvs. de angajament. Trebuie să fiți dispuși să învățați, să vă investiți timpul și resursele psihologice. Exersati, exersati, exersati. Extrem de important: nu vă descurajați atunci când rezultatele nu sunt așa cum era de așteptat. Vă rugăm să aveți grijă că nimeni nu este 100% original de fiecare dată, nu puteți fi creativ la comandă. Și asta este absolut in regula și normal. Înlocuiți-vă convingerile limitative cu cele noi, împuternicite. Nu există lucruri de genul "Nu mă pricep la calculatoare". Poate ați avut experiențe negativă cândva, acum e timpul să scăpați de ea. Învățarea și cercetarea independentă sunt esențiale în acest domeniu. Totul este atât de dinamic și se mișcă atât de repede încât aceasta este singura modalitate de a rămâne într-adevăr actualizată.

11 Bazele design-ului grafic
Unitatea 2: Instrumente de bază pentru a crea un site web și alte instrumente utile Bazele design-ului grafic Graphic Design (cunoscut și sub numele de design al comunicării) este activitatea și arta utilizării conținutului vizual și textului pentru a comunica idei, folosind principii și instrumente specifice. Pliante, afișe, infografice, reclame, toate sunt exemple de design grafic. Iată principiile și elementele principale care trebuie luate în considerare: Principiile design-ului: Echilibru, Contrast, Repetitie, Aliniere, Proximitate, Spațiu Elemente de design: Linie, Formă, Direcție, Valoare, Culoare, Textură, Dimensiune CLICK AICI PENTRU O PREZENTARE GENERALĂ A ELEMENTELOR ŞI PRINCIPIILOR DE DESIGN

12 Introducere În Instrumentele Google
Unitatea 2: Instrumente de bază pentru a crea un site web și alte instrumente utile Introducere În Instrumentele Google Această secțiune a cursului va necesita implicarea dvs. activă. Vă recomandăm nu numai să citiți și să urmăriți resursele, ci și să repetați singuri/e activitățile. AICI SUNT PRINCIPALELE ETAPE INTRODUCTIVE Conectați-vă sau înscrieți-vă la contul dvs. Google (Aici vedeti cum sa creati un cont Google– video). See also: Conectarea aplicatiilor la Google Drive (VIDEO) Încărcarea materialelor pe Google Drive (VIDEO) Administrarea dosarelor și confidențialitate / Setari vizibilitate(VIDEO)

13 Instrumente de bază pentru a crea logo-uri
Unitatea 2: Instrumente de bază pentru a crea un site web și alte instrumente utile Instrumente de bază pentru a crea logo-uri Caracteristicile unui logo bun: Simplu - nu folosiți prea multe detalii, ar trebui să arate la fel de bine, indiferent dacă este tipărită într-o dimensiune mare sau mică și ușor de reținut. Faceți niște cercetări și observați logo-urile celor mai de succes companii - respectați mai ales aceste condiții. Versatil - ar trebui să arate bine în orice context, să aleagă culori care să funcționeze bine în majoritatea fundalurilor. Direcționat - nu uitați publicul; Memorabil – creaza o ultima impresie? Acesta poate fi bazat pe imagine, doar text sau o combinație a celor două, și, în funcție de situație, poate sau nu să includă un slogan. Amintiți-vă principiile și elementele de design grafic atunci când vă proiectați logo-ul. Exemple de aplicații gratuite cu care puteți începe cu: Online: LogoMaker Offline: Jeta Free Logo Maker (se poate descarca aici) EXEMPLE AICI!

14 Crearea unui site web de bază utilizând Google Sites
Unitatea 2: Instrumente de bază pentru a crea un site web și alte instrumente utile Crearea unui site web de bază utilizând Google Sites De ce trebuie să știu cum să creez un site web? Și de ce Google Sites? Poate că aveți o afacere, o meserie sau o abilitate pe care doriți să o promovați sau cunoștințe pe care doriți să le împărtășiți, dar nu vă puteți permite încă servicii profesionale. Sau doar pentru a vă îmbunătăți și extinde creativitatea. Site-urile Google reprezintă un punct de plecare excelent pentru că aveți totul într-un singur loc și oferă cele mai multe dintre caracteristicile care ar putea fi necesare unui începător într-un format foarte intuitiv. Consultați mai jos câteva exemple despre ceea ce puteți face cu acest constructor de site-uri simple și câteva sfaturi rapide pentru a vă începe. EXEMPLE DE BUNE PRACTICI (AICI) Ce să faceţi şi ce să nu faceţi Ce să faceţi : pastrati schemele de culori predefinite, utilizați culorile din logo, utilizați imaginile în consecință; Amintiți-vă că mai puțin este mai mult. Nu utilizați prea multe culori. Ce să nu faceţi: utilizați imagini / video de proastă calitate Faceți: utilizați fotografii / video comerciale

15 Pasi in crearea unui site de baza cu noul Google Sites
Unitatea 2: Instrumente de bază pentru a crea un site web și alte instrumente utile Pasi in crearea unui site de baza cu noul Google Sites Crerea unui site folosind noul Google Sites (cum sa - VIDEO AICI) Alegerea unei teme pentru site-ul dvs. (cum sa - VIDEO AICI) Introducerea / modificarea imaginii antetului (cum sa - VIDEO AICI) Alegerea tipului de antet (cum sa - VIDEO AICI) Crearea meniului, adaugarea paginilor (cum sa - VIDEO AICI) Adăugarea continutului – e.g. Imagini, text, direct de pe unitate sau incarcare/cautare (cum sa - VIDEO AICI) Crearea unui formular de contact (cum sa - VIDEO AICI) Invitarea altor persoane să editeze & Publicarea site-ul dvs. / setările de confidențialitate, cum să - VIDEO AICI.

16 Unitatea 2: Instrumente de bază pentru a crea un site web și alte instrumente utile
Alte lucruri utile Word Clouds (CUM SA - VIDEO AICI) Puteți utiliza orice generator word cloud care vă place cel mai mult. Videoclipul de mai sus este o exemplificare pe WordClouds.com (gratuit). Pașii obișnuiți pentru a crea un word cloud (forma compusa din cuvinte, mărimea fiecărui cuvânt care accentuează importanța): Căutați un generator online Încărcați și inserați textul (aproximativ 200 de cuvinte funcționează frumos) Alegeți forma, culorile, fonturile Alegeți clasarea cuvintelor (cu cât valoarea este mai mare, cu atât este mai mare cuvântul) Alegeți formatul (PNG are fundal transparent), descărcați și utilizați-l Codurile QR (HOW TO VIDEO) Acestea sunt un tip de coduri de bare 2D care pot fi citite folosind camera de telefon mobil și o aplicație specific. Simplu și liber de folosit: căutați online un generator gratuit, alegeți tipul, introduceți informații, setați aspectul, descărcați și utilizați-l.

17 Unitatea 3. Marketing online
Despre ce e vorba? Prezentare generală și instrumente principale Marketingul online este activitatea de a utiliza canalele și instrumentele de distribuție digitale pentru a vă atinge audiența / piața și a vă promova / vinde marca, serviciul sau produsul. Avantajele marketingului online față de marketingul tradițional: cost redus, flexibil, o mulțime de instrumente disponibile, direcționare demografică, statistici. Limitarea principală: lipsa tangibilității, în cazul vânzării de produse fizice. Exemple de instrumente / tehnici și canale: site-uri web, SEO, editare, bloguri, publicații, marketing prin , mass-media sociala (Social Media Marketing LinkedIn - vezi grupuri, Twitter, YouTube, Facebook, Google+, si multe altele).

18 Unitatea 3. Marketing online
Cum să începeți? Sfaturi rapide. Faceți un plan simplu, pe care să îl cunoașteți deja, de exemplu: Decideți și definiți în mod clar ce produs / serviciu / cunoștințe doriți să le împărtășiți, indiferent dacă este vorba de profit sau nu și dacă este o activitate pe termen lung sau pe termen scurt; Înțelegeți publicul (în ceea ce privește interesul, vârsta, sexul, locația, proximitatea, educația, numărul de persoane care urmează să fie atinse, etc.). Având o idee clară despre cui vă adresați vă va ajuta foarte mult atunci când alegeți canalele și metodele. Fiți cât mai concret posibil. Creați un simplu site de prezentare (în funcție de complexitatea serviciului puteți lua în considerare crearea altor materiale promoționale); Pentru început, alegeți una sau două rețele sociale în funcție de caracteristicile grupului țintă pe care tocmai l-ați definit. Utilizatorii diferitelor rețele sociale au profiluri diferite (vârstă, educație, interese) - faceți prima dvs. cercetare.

19 Unitatea 3. Marketing online
Cum să începeți? Sfaturi rapide. Asigurați-vă că v-ați familiarizat cu funcțiile oricărui instrument pe care doriți să-l utilizați înainte de a lansa efectiv ceva oficial. Niciodată sa nu postați nimic online care credeți că puteți regreta mai târziu. Mai bine gânditi-va de două ori. Reputația online este dificil de creat și extrem de ușor de distrus. Chiar dacă ștergeți o postare nefericită din contul dvs., este posibil ca o mulțime de oameni să fi văzut-o deja. Dacă considerați că începeți o afacere online serioasă, implicând plăți on-line și alte funcții mai avansate, există două opțiuni: fie să fiți foarte bine documentaț și să înțelegeți totul în detaliu sau să luați în considerare serviciile profesionale. Nu folosiți niciodată nimic ce nu înțelegeți și / sau nu sunteți sigur, mai ales când pot apărea probleme de securitate. Atentie la GDPR (General Data Protection Regulation) – vedeti mai multe detalii AICI. Este foarte important dacă utilizați datele personale ale clienților dvs.

20 Alte resurse Vreţi să învăţaţi mai multe despre subiectele din acest modul? Vizitati link-ul de mai jos:


Descărcați ppt "Utilizarea în mod creativ a tehnologiilor digitale"

Prezentări similare


Publicitate de la Google