Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

ROmanian Library Network Science & Technology
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Raportor: Natalia BEREGA Preşedintele Senatului Studenţesc ULIM
13. Comunicate de presa(1) Comunicate de presa
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
PLATFORMELE EDUCAȚIONALE ONLINE
Web 2.0? Radu Meza.
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Materiale electrotehnice noi
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Utilizarea Internetului in Afaceri
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
STRATEGII DE STIMULARE A GÂNDIRII CRITICE LA PREȘCOLARI
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Un nou tip de consumator? Tendinte si preferinte
Invatarea centrata pe elev
Prof. univ. dr. DORIN MITRUŢ
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
SCHIMB DE BUNE PRACTICI ÎN CONTEXTUL STUDIULUI EDUCAȚIEI FINANCIARE ÎN REPUBLICA MOLDOVA ÎN PARTENERIAT CU APPE.RO.
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTUL INTEGRAT ”REDUCEREA RISCULUI LA INUNDATII IN BH IALOMITA AVAL DE ACUMULAREA PUCIOASA – COMPONENTA I BH IALOMITA.
Servicii de Comert Electronic
Tinerii: bine informați, stăpâni pe situație!
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Ora de net Asociația Salvați Copiii
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
Instrumentele financiare derivate
Cursul 10. SEO (Promovarea site-urilor web)
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Sondajul de opinie privind transparenta activitații APL
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line Prof. Mirela SAVIN Liceul Teoretic Mihail Kogălniceanu, Mihail Kogălniceanu

Condiţia de bază a utilizării metodelor cu aplicabilitate on-line: planificare şi proiectare conştientă, la nivel de unitate de învăţare; aparatură necesară existentă; acces la conexiune internet.

CEA MAI CUNOSCUTĂ METODĂ LA ORELE DE LITERATURĂ ROMÂNĂ .....

METODA PROIECTULUI

Folosită ca metodă de predare-învăţare-evaluare prin care se integrează calculatorul în activităţile de învăţare are beneficii clare: încurajarea interogării active şi a gândirii de nivel superior; participare mai bună, sporirea încrederii în sine şi îmbunătăţirea atitudinii cu privire la învăţare; câştigurile academice sunt egale sau mai bune decât cele generate de alte metode, iar elevii implicaţi în proiecte îşi asumă o responsabilitate mai mare în ceea ce priveşte propriile studii decât pe parcursul activităţilor de predare învăţare tradiţionale; oportunităţi de dezvoltarea a unor abilităţi complexe, cum ar fi abilităţi de gândire de nivel superior, rezolvare de probleme, colaborarea şi comunicarea ; accesul la o gamă mai largă de oportunităţi de învatare la ore, oferă o strategie de implicare a elevilor care aparţin de diverse medii socio-culturale.

WIKI Wiki-urile reprezintă site-uri web de colaborare online care pot fi setate pentru a fi editate de oricine sau doar de anumiţi utilizatori. Autorul unui wiki poate fi notificat cu privire la toate modificările şi poate urmări şi monitoriza dezvoltarea conţinutului site-ului Exemple de utilizări în instruire:Materiale scrise în grup, dezvoltare web în colaborare, schimbul de informaţiil de documentare, planificarea proiectului, colectarea de informaţii etc.

BLOG Acronimul de la weblogs, blog-urile sunt utilizate pentru a schimba informaţii şi opinii cu cititorii şi pentru a solicita reacţii şi discuţii. Blog-urile iau adesea forma unor jurnale şi sunt actualizate constant cu noi intrări. Exemple de utilizări în scopul instruirii: Jurnale personale; liste de surse de căutare; reflecţii cu privire la studiu; colectarea de răspunsuri la idei; dezbaterea unor probleme relevante pentru domeniul respectiv etc.

Resurse http://educate.intel.com/ro/assessingprojects http://educate.intel.com/ro/ProjectDesign CD resurse curriculare https://www.eduapps.ro/resurse-educationale/

Vă mulțumesc pentru atenție!