Proiect Erasmus+ (KA1)- „STUDENT TALENT BANK” -2017-1-FR01-KA201-037170 11-12 aprilie 2019, Leeuwarden, Olanda   Inspector școlar general -prof. dr. Genoveva.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
COMPONENȚA COMISIEI DE VERIFICARE CATALOAGE, NOTARE RITMICĂ, TEZE Hilohe Andra Diana Frigura Elena Bordianu Gabriela Cenuşe Lavineta Ismana-Ilisan Camelia.
MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR STRATEGICE ȘI PUBLICE
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
PARTENERIAT STRATEGIC DOMENIUL ȘCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
POCU/227/3/8/
„CARAVANA PRIETENIEI”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
"Consolidarea capacităţii instituţionale a Consorţiului Regional (CR)- Regiunea de dezvoltare Centru" POSDRU/41/3.3./G/14068.
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Seminar de lucru privind piaţa muncii
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
Întâlnirea de informare privind accesarea schemei de granturi din cadrul Proiectului privind Învățământul Secundar – Romania Secondary Education Project.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
LET’S SAY STOP TO GENDER DISCRIMINATION IN EDUCATION
Nu este o lecție de istorie
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Proiect.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
Să știi mai multe, să fii mai bun
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
Programe de studii liceale și de formare profesională
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
STRATEGIA DE LA LISABONA
EUROPEAN FUNDED PROJECT
TECHNOLOGY ADDICTION IN ADOLESCENTS
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Saptamana “Scoala Altfel”
Let's say Stop! to gender discrimination in Education
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
Proiect nr. LLP-LdV/TOI/2010/RO/005 - Crearea unui centru de excelenţă pentru pregătirea profesională iniţială şi continuă, pe linia managementului stresului.
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
Raportul Grupului de Lucru 3
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

Proiect Erasmus+ (KA1)- „STUDENT TALENT BANK” -2017-1-FR01-KA201-037170 11-12 aprilie 2019, Leeuwarden, Olanda   Inspector școlar general -prof. dr. Genoveva Aurelia Farcaș inspector școlar -prof. Gabriela Conea

INQ, Stichting Incubator, Netherlands Parteneri ALDA – the European Association for Local Democracy, France: coordonator PLATON M.E.P.E., Greece EUN, EUN PARTNERSHIP AISBL, Belgium UVA, Universidad de Valladolidad, Spain INQ, Stichting Incubator, Netherlands EM, Eurocrea Merchant, Italy Inspectoratul Școlar Județean Iași, România

Scopul proiectului Promovează educația antreprenorială în rândul profesorilor din școlile secundare pentru a preveni abandonul școlar, pentru a facilita tranziția de la școală la locul de muncă și pentru a crește implicarea elevilor, în special în școlile care înregistrează un procent ridicat de minorități etnice și studenți străini. Vizează dezvoltarea competențelor antreprenoriale și a mentalității de a încuraja implicarea școlară (O1), având suport o platformă online, The Bank Time Talent School. Provocarea este de a trece de la antreprenoriatul clasic la o nouă tendință, concentrată pe mentalitatea și comportamentul întreprinzător - promovarea învățării prin practică, a eficacității de sine, a rezilienței și a motivației.

Axe conceptuale Obiective 1. Consolidarea profilului cadrelor didactice, prin consolidarea educației și învățării antreprenoriale cu o abordare participativă pentru formare; 2. Utilizarea educației antreprenoriale ca metodă de sprijinire a profesorilor pentru a crește angajamentul elevilor și pentru a permite studenților să își gestioneze viitorul. Obiective 1. Dezvoltarea de competențe și abilități relevante și de calitate pentru profesorii din învățământul secundar pentru a promova dezvoltarea lor profesională în materie de educație antreprenorială; 2. Sprijinirea școlilor pentru combaterea abandonului școlar timpuriu prin abordarea de noi metode și instrumente pentru a încuraja implicarea și motivația elevilor; 3. Îmbunătățirea calității și a eficienței educației și formării profesionale; 4. Promovarea echității, a coeziunii sociale și a cetățeniei active.

Inqubator Leeuwarden - Olanda - întâlnire transnațională de proiect, 11-12 aprilie 2019

Agenda întâlnirii 11 aprilie 2019 Mesajul gazdelor și al coordonatorului: Inqubator și ALDA IO1. A3 Actualizarea stadiului de realizare a traducerii pentru cele 6 module de curs pentru profesori IO2. A1-A2 – Dezvoltarea și designul platformei School Talent Time Bank IO1. A4 – Analiza evaluării sesiunii de formare a profesorilor participanți la sesiunea din martie 2019 organizată de EUN la Bruxelles (6 profesori din Iași) IO2.A3 Pilot tests - INQ Strategii pentru evenimentul național de multiplicare

Agenda întâlnirii 12 aprilie 2019 Diseminarea activităților și pregătire newsletter Monitorizarea și evaluarea proiectului Pregătirea agendei viitoarei întâlniri de la Milano

Realizări - anul 2 de proiect 1. Finalizarea modulelor de formare: Antreprenoriat, Abilități antreprenoriale: pedagogii noi și medii de învățare Inteligența emoțională și leadership Managementul diversității Managementul talentelor și coaching Învățare reciprocă

Realizări - anul 2 de proiect 2. Formarea unei grupe de 6 prof. la sesiunea de învățare de la Bruxelles, 4-6 martie 2019 Irina Elena Aporcaritei Liceul Teoretic Dimitrie Cantemir Mihaela - Adina Romanescu Liceul Teoretic de Informatică"Grigore Moisil" Catalina Mihaela Rusu Colegiul National Iasi Cristina - Emanuela Vamesu CJRAE Elena-Mirela Vasile Colegiul Tehnic ”Ioan C. Stefanescu” Maria Cristina Fulop Liceul Teoretic de Informatica "Grigore Moisil"

Agenda viitoare a proiectului Finalizarea platformei online Finalizarea pilotării modulelor de formare Prezentarea evenimentului de multiplicare (România- 8 mai 2019) Aspecte de raportare finală Reuniunea finală: septembrie/octombrie 2019, Milano

LEEUWARDEN-FRIESLAND, CAPITALA EUROPEANĂ A CULTURII ÎN 2018 Regiunea are 617 monumente naționale, 375 de clădiri iconice recunoscute și multe zone din centrul orașului sunt protejate pentru valoarea lor istorică sau arheologică. Cele mai vechi monumente, cum ar fi biserica mănăstirii Jacobijnerkerk, datează din secolul al XIII-lea.

fosta închisoare Blokhuispoort devenită restaurant Transformări… fosta închisoare Blokhuispoort devenită restaurant

Palatul Poștei devenit restaurant și hotel Transformări… Palatul Poștei devenit restaurant și hotel

Transformări?