Bibliografie suplimentară O. Nicolescu (coord.), Strategii manageriale de firmă, Editura Economică, Bucureşti, 1996 O. Nicolescu (coord.), Strategia de dezvoltare a ASE în perioada 2007-2013, Editura ASE, Bucureşti, 2006 O. Nicolescu (coord.), Strategia universităţii. Metodologie şi studii de caz, Editura Economică, Bucureşti, 2007 (...pag. 299 -312 I. Verboncu (coord.), O. Nicolescu, I. Popa, M. Năstase Strategia – cultură - performanţe, Editura PRINTECH, Bucureşti, 2008 ¤ ¤ ¤ Ghid al managementului universitar, Editura ALTRNATIVE, Bucureşti, 1998
MISIUNEA UNIVERSITĂŢII Strategia de dezvoltare a ACADEMIEI DE STUDII ECONOMICE DIN BUCUREŞTI 2007-2014 MISIUNEA UNIVERSITĂŢII Misiunea Academiei de Studii Economice din Bucureşti este de a creea, valorifica şi disemina cunoştinţe, prin dezvoltarea unui mediu de cercetare şi de învăţământ pentru membrii comunităţii universitare, în măsură să îi consolideze poziţia de lider naţional în învăţământ şi cercetare şi să o propulseze printre cele mai bune universităţi europene în acest domeniu. Fundamentul acestor performanţe îl constituie formarea unei puternice comunităţi academice, cu o cultură organizaţională bazată pe excelenţă, în care primează atragerea, dezvoltarea şi promovarea valorilor ştiinţifice şi didactice. ..... îşi propune să realizeze activitatea de cercetare şi de învăţământ la standarde de excelenţă internaţională, prin: ......(.... - zece direcţii) .........OBIECTIVE globale, fundamentale, derivate....... AVANTAJUL COMPETITIV VIZAT Academiei de Studii Economice din Bucureşti va avea ca avantaj competitiv realizarea programelor universitare de masterat şi doctorat, programelor postdoctorale şi de cercetare, concretizate printr-un nivel calitativ ridicat, recunoscute pe piaţa globală a forţei de muncă, competitive pe plan naţional şi internaţional.