Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Creşte performanţa organizaţiei tale - Strategii eLearning -

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "Creşte performanţa organizaţiei tale - Strategii eLearning -"— Transcriere de prezentare:

1 Creşte performanţa organizaţiei tale - Strategii eLearning -
Conferinţă FinMedia E-Learning Ediţia I-a, Avantaje competitive prin instruirea angajatilor 15 Noiembrie 2006 Creşte performanţa organizaţiei tale - Strategii eLearning - Honoria Sauciuc Senior eLearning Consultant 2006

2 Structură Beneficii eLearning Strategia de eLearning
Softwin – consultant integrator

3 Cum contribuie e-learning-ul la creşterea performanţelor companiei?
Avantaj e-learning Trainingul se poate realiza fără a întrerupe activitatea angajaţilor. Trainingul se poate realiza in timp real. Economiseste.. – pe langa aceasta, trainingul nu mai e dependent de conjuctura cum ar fi cati oameni sunt in sala, cat de bun trainer e cel care explica, cat de interesati sunt cursantii, cat de interactiva este prezentarea.. Economiseşte timp de livrare.

4 Cum contribuie e-learning-ul la creşterea performanţelor companiei?
Avantaj e-learning Beneficiu companie Trainingul pentru noii angajaţi se poate realiza fără a întrerupe funcţionarea sucursalei sau a amâna deschiderea ei. Noile sucursale devin operaţionale mai repede, accelerând dezvoltarea teritorială. Trainingul pentru noile produse se poate realiza in timp real, pentru toţi angajaţii odată. Viteza de lansare pe piaţă a produselor noi creşte, permiţând companiei să îşi creeze şi menţină avantajul competitiv. Productivitatea angajaţilor creşte pentru că nu mai pierd timp cu activităţi conexe instruirii şi pot aplica mai repede ceea ce au invăţat. Aceste beneficii sunt cele care va intereseaza, dar intrebarea este “e atat de usor?”. Fac un curs e-learning si imi realizez obiectivele? Nu! De ce? Tocmai pentru ca aceste beneficii se inscriu in aria unor optiuni strategice. 16o de agentii anul acesta numai in Bucuresti Forta de vanzari fluctueaza, si blocarea unui om sau plecarea lui este o problema pentru o agentie mica. In plus, pentru a sustine extinderea, forta de vanzare trebuie instruita rpd. El poate deveni un tool de vanzare, iti poate oferi posibilitatea de a face deploymentul unui produs in 2 zile. Economiseşte timp de livrare: 25 – 60% mai puţin timp decât în seminariile tradiţionale.

5 Cum contribuie e-learning-ul la creşterea performanţelor companiei?
CLIENTI Reteaua de sucursale si agenţii Strategia companiei Extindere Departamente suport Strategii departamentale si interdepartamentale Inovaţie Logistica Operations Productivitate IT HR eLearning

6

7 Strategia de eLearning
Obiective Evaluare rezultate Tehnologie STRATEGIE DE E-LEARNING Strategie de e-learning Comunicare Conţinut Obiective – conectate cu obiectivele companiei, facem un needs assessment ca sa aflam unde suntem si sa det skills gap Tehnologie – sincron, asincron, blended (una cu alta), sau blended in orice combinatie cu cursuri live Continut – decizii despre: il cumpar sau il dezvolt, care sunt sursele, care este procesul de dezvoltare, cine face parte din echipa, cum evaluez Admin si suport – acces, urmarire, management, suport si raportare Comunicare – marketing (cum le transmiti oamenilor ca exista aceste cursuri) si change management (cum ii convingi sa le incerce) + canale de feedback prin care sa afli ce parere au despre Analiza financiara – costuri cu tehnologia, instrumente, dezvoltare, suport si admin, preturi si estimare de numar de unitati folosite, timp sa break even, ROI dupa aceea Administrare şi suport

8 Paşi in construirea strategiei eLearning
Definiti viziunea, misiunea, scopul proiectului Aliniati obiectivele solutiei de eLearning la obiectivele organizatiei Identificati media si scenariile de invatare pentru atingerea obiectivelor Identificati nevoile de infrastructura tehnologica Calculati bugetul proiectului Stabiliti planul proiectului Stabiliti modul cum veti masura succesul proiectului

9 Solutiile de eLearning aduc valoare proceselor de business
Autoinstruire inteligenta Evaluare Forum Instruire pe cultură bancară Instruire pe operaţional Simulari ale aplicaţiilor însoţite de proceduri Evaluare Forum Seminarii web înregistrate VALOARE Prezentare produse 2h pentru ce ar trebui spus in 3 zile, rareori timp pentru intrebari, evaluare. Ei nu ar trebui sa dea next next next, ci sa citeasca stiind ca apoi dau un test Este chiar un tool care sporeste vanzarile Pe front-office – cum recunosc validitatea documentelor (demo dosar credit)? Am un ordin de plata, ce fac cu el? (demo rzb, numai schema). Produsele schimba si zona operationala. Adresarea erorilor celor mai des intalnite: plati duble, plati nefacute, etc, care cresc riscul operational Seminarii web Colaborare – forum Evaluare Simulari Comparatii Consiliere Instruire pe produse

10 Maparea tehnologiilor pe tipuri de probleme
Exemplu Acţiunea cursantului Urmărire Tehnologii 1. Diseminarea informatiilor “A aparut un produs nou. Il aveti atasat.” Citeste, asculta Nu este nevoie. , Powerpoint, Clasa virtuala, Forum 2. Transferul informatiilor critice “Va prezint un nou produs, procedurile care il insotesc si diferentele fata de modelul anterior” Citeste, asculta, intreaba expertul, da un test Cine a participat la prezentare? A ajuns informatia la toti cei vizati? Au citit si au retinut? Ce scor au luat la test? Clasa virtuala Curs cu comparare, simulare, test Raportare Forum 3. Dezvoltarea de competente si abilitati de vanzare “Invatati cum sa vindeti acest nou produs” Citeste, asculta, intelege, incearca, aplica Pot aplica ceea ce au invatat? Cursuri Simulari Role-playing Blended Learning Colaborare, forum 4. Dezvoltarea de abilitati operationale “Intelege cum se modifica procedurile operationale ” Citeste, asculta, intelege, incearca, aplica, vezi cele mai frecvente erori si cele mai dificile taskuri Au trecut testul? Pot aplica ceea ce au invatat? Folosesc corect aplicatiile bancare? Cursuri, teste 1-2. Ai un produs nou pe luna, care are impact asupra fortei de vanzari, operationalului si aplicatiilor de IT 4. Ai o procedura de 250 de pagini, cum faci training la 200 de oameni? Le dai sa citeasca, e pe barba lor, dar care e impactul asupra bancii? Forumul iti da posibilitatea interactiunii cu cei care realizeaza efectiv produsele

11 Intuitext - Soluţii integrate de instruire
Consultanţă in definirea şi implementarea strategiei de învăţare şi dezvoltare Platforma proprie de eLearning Servicii de creare de continut pentru instruire Pachete de cursuri predefinite Intuitext - Soluţii integrate de eLearning Implementare de platforme terţe de eLearning Integrare de produse, servicii si instrumente terte Echipa de support si mentenanta dedicata

12


Descărcați ppt "Creşte performanţa organizaţiei tale - Strategii eLearning -"

Prezentări similare


Publicitate de la Google