Cartea de vizită a gimnaziului

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Să citim pentru mileniul III
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
Ziua Ștafetei – Acum decid eu.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
BINE AŢI VENIT !.
VULCAN – 10 ANI DE ISTORIE ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
GL 1 «Acces şi creşterea ratei de tranziţie în sistemul de educaţie şi formare profesională" Programarea 2014 – 2020 Progres 2013.
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Ziua Internaţională Împotriva Violenţei asupra Femeilor 25 Noiembrie
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
Proiect.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Tandem părinte-copil am realizat coşuleţul decorativ pentru masa de Paşti.Copiii au fost recompensaţi cu câte un iepuraş de ciocolată, iar în coş au pus.
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Conferinţa Curs de Guvernare
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Oleg VEREJAN, Preşedintele Asociaţiei de Actuariat din Moldova
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
GRUPA MICĂ BINECUVÂNTAREA GRUPELOR PENTRU O COMUNITATE MICI MARE.
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Raportul Grupului de Lucru 3
Transcriere de prezentare:

Cartea de vizită a gimnaziului Instituția Publică Gimnaziul Todirești

Scurt istoric 1950-1954-şcoală de 7 clase 1954-1970-şcoală de 8 clase Prima școala din Todirești a fost inaugurată la 16 august 1876, într-o clădire proprie a bisericii .În 1907 școala avea o capacitate de 42 de elevi. În anul 1924 erau deschise 2 clase . Progresul demografic a permis către anul 1938 deschiderea în sat a 3 școli primare și a unei grădinițe. Anul 1942atestă în școală 212 elevi. Școlile vechi sunt cunoscute cu numele de ,,la Pasat,, localul casei de deservire și clădirea devenită ulterior grădiniță de copii. Actuala clădire a fost dată în exploatare în anul 1974 cu o capacitate de 640 de locuri,24 săli de clasă,atelier,sală sportivă,sală festivă. 1950-1954-şcoală de 7 clase 1954-1970-şcoală de 8 clase 1970-2007-şcoală medie 2007-2013-gimnaziu 2013-prezent-Instituţie publică

Viziunea I.P.Gimnaziul Todireşti preconizează să devină un garant al calităţii şi eficienţei procesului educaţional, aplicarea corectă a politicii educaţionale elaborate de ME prin formarea continuă a cadrelor didactice şi crearea unui climat stimulativ în vederea facilităţii şi dezvoltării potenţialului creativ al fiecărui elev, pentru crearea unei şcoli prietenoase copilului. Promovarea unui învăţămînt de calitate, modern şi flexibil, educarea cetăţenilor activi şi productivi apţi să se integreze cu succes în viaţa comunităţii, fiind deschişi pentru dialog intercultural în contextul valorilor naţionale şi universale asumate. Asigurarea calităţii educaţiei şi apropierea de standardele europene.

MISIUNEA Formarea unei personalităţi libere şi creative prin asigurarea dezvoltării competenţelor elevilor precum şi prin consiliertea şi orientarea acestora în determinarea traseului individual, optim, către învăţămîntul liceal, profesional tehnic secundar sau profesional tehnic post-secundar.

Corpul profesoral Total 27 cadre didactice 24 femei 3 bărbaţi Studii superioare 27 Grad didactic I – 1 Grad didactic II – 21 Grad managerial II - 1 Masterat - 1 Cadre didactice calificate – 100% Vîrsta medie a colectivului - 45 ani