Programe de studii liceale și de formare profesională

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Asociația copiilor întreprinzători TIME IS MONEY
Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Raportor: Natalia BEREGA Preşedintele Senatului Studenţesc ULIM
UNIVERSITATE DE STAT DIN MOLDOVA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
CONDUCĂTORI AUTO PROFESIONIŞTI
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Procesul Bologna si sistemul de învăţământ tehnic superior
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Campania Globală pentru Educație
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Corelare ISCED-HG Universitatea București
„CARAVANA PRIETENIEI”
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
str. Nicolae Iorga nr.1 , Târgu-Mureş ROMÂNIA
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
...într-un colțișor al Terrei...
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Violenţa în şcoală. Agresivitate în rândul elevilor
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
CONSFĂTUIRI CU PROFESORII DE FIZICĂ, CHIMIE, BIOLOGIE
LICEUL TEORETIC ,,MIHAI EMINESCU” OR
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
,,Civilizaţiile preistorice şi antice’’
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Oleg VEREJAN, Preşedintele Asociaţiei de Actuariat din Moldova
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Recunoașterea calificărilor profesionale
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Transcriere de prezentare:

Programe de studii liceale și de formare profesională Evaluarea Națională Evaluarea nivelului funcțional al competențelor-cheie An suplimentar Clasele VII - IX – Profesori + Consilier Carieră Vârsta 6-15 ani Evaluarea nivelului elementar al competențelor Clasele IV - VI – Profesori pentru învățământ primar + Profesori Educația de Bază / Școala Generală Evaluarea cognitivă și socio – emoțională Clasele I - III – Profesori pentru învățământ primar EDUCAȚIE TIMPURIE Vârsta 3-6 ani

Studii post-doctorale Formare continuă Studii post-doctorale Studii doctorale Formare profesională continuă Masterat De aprofundare Interdisciplinar Complementar Formare profesională continuă Studii postliceale Studii Universitare Științe și Științe Aplicate Studii Universitare Socio-Umaniste Studii Universitare Vocaționale Certificat de competențe profesionale Lb. Română Lb. Străină Probă Practică Bac T - Competențe profesionale Lb. Română Lb. Străină Științe Bac A1 Lb. Română Lb. Străină Matematică Fizică/Chimie/ Biologie Probă de creativitate, cunoștințe, abilități, aptitudini și atitudini Bac A2 Lb. Română Lb. Străină Istorie Filozofie/Logică/Sociologie Probă de creativitate, cunoștințe, abilități, aptitudini și atitudini Bac V Lb. Română Lb. Străină Probă specifică Probă de creativitate, cunoștințe, abilități, aptitudini și atitudini Studii profesionale Nivel 3 (3 ani) Studii Liceale Nivel 4 (4 ani) Programe de formare profesională Programe de studii liceale de științe (4 ani) Programe de studii liceale socio-umaniste (4 ani) Programe de studii liceale vocaționale (4 ani)