“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Proiectul vietii si asigurarile de viata
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
BIBLIOTECARUL – LIDER COMUNITAR
NEVOIA UNEI AGENȚII DE misiune APME Ghiță rițișan ROMISCON 2018
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Procesul Bologna si sistemul de învăţământ tehnic superior
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
Educația financiară - lecții de viață pentru copii și părinți
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
Abordarea de tip integrat a conținuturilor învățării
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Incluziune si valorizare sociala
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Registrul Educațional Alternativ
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
UNITED ENTERPRISES: MISSION INCLUSION
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
REFLECȚIA PEDAGOGICĂ Cunoașterea în afara reflecției e greu de imaginat, deoarece actul cunoașterii nu poate fi descris doar ca informație privită izolat.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
FURNIZOR INTEGRAT DE ENERGIE SI RESURSE ENERGETICE
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
PROIECTUL « EDUCAŢIA PENTRU INFORMAŢIE ÎN MEDIUL RURAL DEFAVORIZAT”
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Pentru copiii noştri si nu numai lucruri ce nu se învaţă la şcoală.
GRADINITA CU P.P. “MOTANUL INCALTAT” GALATI
GRADINITA GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.3 CU PROGRAM NORMAL NR.24
Să știi mai multe, să fii mai bun
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Florin Talpes CEO Bitdefender/Softwin 14 Noiembrie 2013
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
STRATEGIE PRIVIND EDUCAȚIA ȘI FORMAREA PROFESIONALĂ (Draft document) Perioada de programare Reuniunea Comitetului Consultativ Tematic Educație.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
Tandem părinte-copil am realizat coşuleţul decorativ pentru masa de Paşti.Copiii au fost recompensaţi cu câte un iepuraş de ciocolată, iar în coş au pus.
Exploratori în lumea emoțiilor
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
METODA PROIECTULUI.
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
STRATEGIA DE LA LISABONA
Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PROIECT LEONARDO DA VINCI
Calea spre succes. O educatie mai buna pentru toti
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Raportul Grupului de Lucru 3
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Transcriere de prezentare:

“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford

VIZIUNEA ŞCOLII „COPIL EDUCAT - VIITOR ASIGURAT” Într-un climat de rigoare profesională şi încurajata de spiritul competiţiei care vizează calitatea, Şcoala Gimnazială Nr. 178 oferă fiecărui elev şansa de a-şi desăvârşi calităţile native, de a-şi şlefui personalitatea, sub îndrumarea şi cu ajutorul unor cadre didactice de înaltă ţinută profesională şi devotate actului educaţional.

MISIUNEA ŞCOLII „O ȘCOALĂ DE TRADIȚIE ȘI DE PRESTIGIU – O ȘANSĂ LA PERFORMANȚĂ PENTRU FIECARE” Şcoala Gimnazială Nr. 178 este un centru de resurse şi servicii educaţionale oferite comunităţii în condiţiile deschiderii spre spaţiul integrator european în care vor evolua de acum înainte elevii noştri. Cadrele didactice isi propun să-l ajute pe elev să-şi descopere potenţialul, pe care să-l folosească în mod competent, creativ şi flexibil, astfel încât să se adapteze cerinţelor unei societăţi dinamice, în permanentă schimbare.

PRINCIPIILE CALITĂȚII COMPETENȚĂ ADEVAR LIBERTATE INTELIGENTA TRANSPARENȚA AMBIȚIE TIMP EFICIENŢĂ

Responsabilizarea parintilor  Formarea continua a cadrelor didactice pentru aplicarea metodelor activ- participative  si a strategiilor centrate pe elev. Cresterea perfomantei la examenele nationale ŢINTE STRATEGICE Responsabilizarea parintilor     Cresterea calitatii prin utilitatea competentelor IT Promovare a unitatii pe termen lung

Sa raspundem la intrebari : Optiunile strategice   Cum vom reusi?   Unde ne aflam?   Sa raspundem la intrebari : Ce schimbari se impun?   Ce valori ne sustin ?   Cine sunt beneficiarii schimbarilor?