Raport de bilanț al activității profesionale desfășurate în anul 2016

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
PRINCIPALELE REGLEMENTĂRI
Advertisements

Subiectele 1. Administrarea publică centrală şi locală în R.Moldova
Conferința de final a proiectului
ORDINUL DE PROTECŢIE ÎN ROMÂNIA
Situatia actuala privind dezvoltarea sectorului serviciilor de alimentare cu apa si canalizare in Romania Ion Toma, Președinte CT Moldova Vicepresedinte.
Nina Dosca Director Direcție generală supraveghere valori mobiliare
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
Prima casă sau credit standard?
SUB LUPA COFACE INTERCREDIT
Total cauze de soluţionat şi soluţionate – perioada
Railway PRO Investment Summit , București 2016
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
COMISIA NAŢIONALĂ A PIEŢEI FINANCIARE
Masuri de sprijinire a contribuabililor aflati in dificultate financiara Temei legal: * Art.VIII si art. XI din OG 30/2011 pentru.
Cadrul european cuprinzând Regulamentul 606/2013,
Mecanismul de alertă în temeiul Directivei 2005/36/CE a Parlamentului European și a Consiliului.
Potrivit art. 1 alin. (4) din Constituţia României, republicată în 2003: „Statul se organizează potrivit principiului separaţiei şi echilibrului puterilor.
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
...într-un colțișor al Terrei...
ALT/BAU GRUP LOCAL URBACT PRIMA ÎNTÂLNIRE 18/12/2018
BANII, FRAUDA ŞI POLITICIANUL
„Cum facem sa nu ni se intample noua?...“!
Raport de bilanţ al activităţii profesionale desfăşurate în anul 2015
prof. univ. dr. ing. Claudiu Vasile KIFOR ş.l. dr. ing. Lucian LOBONŢ

Analiza arieratelor. Măsuri propuse
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
COMISIA NAŢIONALĂ A PIEŢEI FINANCIARE
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
Statistica evenimentelor produse în judeţul Vrancea în anul 2011
FURNIZOR INTEGRAT DE ENERGIE SI RESURSE ENERGETICE
ADMINISTRAŢIA IMOBILIARĂ ORADEA
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Servicii Imobiliare Complete
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
JUDECĂTORIA GĂEȘTI ȘEDINȚĂ BILANȚ
Structura emitentilor listati la BVB
Standardele Internaţionale de Contabilitate (IAS)
Raport de bilanț al activității profesionale desfășurate în anul 2018
EVOLUŢIA ŞI SITUAŢIA DEPOZITELOR
Au fost APLICATE ŞI centralizate răspunsurile din 1279 de CHESTIONARE completate de cetățeni
Judecatoria Gaesti 2 Februarie 2011 Sedinta Bilant 2010.
PREVENIRE CORUPȚIE ÎN EDUCAȚIE
BIRIŞ GORAN SCPA, PARTENER PRINCIPAL
CONFERINTA in parteneriat cu SECTRA si
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
  GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI  Agenţia pentru Implementarea proiectelor şi Programelor.
SINDICATUL ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEŢUL HUNEDOARA
30 % din volumul total al pieței de intermediere
Top 100 România 2003 Caracteristica esenţială: pentru prima oară, după 7 ani consecutivi cu pierderi, rata consolidată a profitabilităţii generale este.
Oleg VEREJAN, Preşedintele Asociaţiei de Actuariat din Moldova
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
PRIMĂRIA COMUNEI SPINUS
JUDECĂTORIA GĂEȘTI ȘEDINȚĂ BILANȚ
Judecatoria Gaesti 23 Ianuarie 2009 Sedinta Bilant 2008.
Aspecte legale ale recuperarii creantelor de la populatie
Parametrii utilizati la stabilirea venitului OTS pentru perioada
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Susţinerea reformării Sistemului Instituţiilor Penitenciare şi a Reformei Penale în Republica Moldova (2011)
UNIUNEA NAŢIONALĂ A ORGANISMELOR
Raport de bilanţ al activităţii profesionale desfăşurate în anul 2012
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Rolul procurorului în sistemul de justiţie penală
Parametrii utilizati la stabilirea venitului OTS pentru perioada
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Transcriere de prezentare:

Raport de bilanț al activității profesionale desfășurate în anul 2016 Judecătoria Pașcani Raport de bilanț al activității profesionale desfășurate în anul 2016

Prezentare generală ARONDARE - instanță fără personalitate aflată în circumscripția Tribunalului Iași și a Curții de Apel Iași; - circumscripție teritorială: municipiul Pașcani, orașul Târgu Frumos și 28 de comune. SEDIUL - dat în folosință în 1976 ca sediu comun pentru Judecătoria Pașcani și Parchet; - în 2009 – 2011 a beneficiat de lucrări de reparații capitale; - 2 săli de ședință funcționale. SCHEMA DE PERSONAL 9 posturi de judecător și 2 aferente funcțiilor de președinte și vicepreședinte; 24 posturi de grefier din care 2 sunt delegați la instanțe ieșene; - 4 posturi de personal conex și contractual.

Activitatea instanței În anul 2016 s-au înregistrat 7571 cauze, din care: - 6516 în materie civilă: 661 de minori și familie; 219 de fond funciar; 10 de litigii cu profesioniști. - 1055 în materie penală: 5 cu inculpați minori; 6 cu victime minore; 11 cauze privind comisie rogatorie internațională în materie penală.

Numărul cauzelor nou-înregistrate Anul Numărul cauzelor nou-înregistrate comparativ 2015 - 2016 Civil Penal Total 2015 5065 546 5611 2016 6516 1055 7571 Tendinţa +28,65% +93,22% +34,93% Numărul cauzelor nou-înregistrate pe materii: Materie Nr. dosare Pondere din total Civil 5845 77,2% Penal 1055 13,9% Minori şi familie 661 8,7% Litigii cu profesioniştii 10 0,1% TOTAL 7571  

Numărul cauzelor nou-înregistrate

Dosare nou intrate pe materii

Cauze noi înregistrate civile

Cauze noi înregistrate penale

Dosare suspendate în anul 2016 pe temei de suspendare

Stocul de dosare

Stocul de dosare comparativ 2015 - 2016 ANUL CIVIL PENAL TOTAL tendință 2015 1865 222 2087   2016 2232 305 2537 +21,56%

Numărul total al cauzelor pe rol comparativ 2015 - 2016 Anul Total cauze pe rol Civil Penal Total 2015 6919 683 7602 2016 8390 1274 9664 Tendința +21,26% +86,53% +27,12%

Numărul total al cauzelor pe rol

Volumul total de activitate pe instanță Anul Stoc inițial Intrate Total cauze pe rol Soluționate 2015 1991 5611 7602 5515 2016 2093 7571 9664 7127

Volumul total de activitate pe instanță

Numărul total al cauzelor soluționate comparație 2015 -2016   Număr cauze soluționate Operativitate în raport cu nr. cauze nou intrate Operativitate în raport cu total cauze Civil Penal Total 2015 5054 461 5515 99,78 84,43 98,29 76,36 67,50 75,53 2016 6158 969 7127 94,51 91,85 94,14 75,39 76,12 75,49 Tendința +21,84% +110,2% +29,23% -5,27 +7,42 -4,15 -0,97 +8,62 -0,04

Numărul total al cauzelor soluționate

Cauze soluționate civile

Cauze soluționate penale

Cauze soluționate pe materii Materie Nr. dosare Pondere din total Civil 5539 77,7% Penal 969 13,6% Minori și familie 607 8,5% Litigii cu profesioniștii 11 0,2% Contencios administrativ și fiscal 1 0,0% TOTAL 7127  

Cauze soluționate pe materii

Încărcătura pe judecător - efectiv vs. schemă   Încărcătura pe judecător (efectiv) Încărcătura pe judecător (schemă) Perioada 01.01.2016 – 31.12.2016 Volum 9664 Număr judecători 10,7 11 Încărcătură 903,2 878,5

Încărcătura pe judecător anul nr. dosare repartizate spre soluționare nr. ședințe*  nr. dosare rulate nr. dosare soluționate judecători 2015 760,2 161,3 1625,9 551,5 10 2016 903,18 211,12 1789,08 666,07 10,7 Tendința înregistrată față de 2015 (în raport cu încărcătura efectivă/judecător) +18,81% +30,89% +10,04% +20,77% +7% *în ceea ce privește numărul de ședințe, datele au fost culese din rapoarte locale

Încărcătura pe judecător

Volumul total de activitate pe anul 2016 comparativ cu anul 2015 Stoc anterior Intrate în cursul anului Total cauze pe rol Dosare soluționate Stoc la sfârșitul anului Dosare suspendate OPERATIVITATE (5/3)% (5/(4-7))% 1 2 3 4 5 6 7 8 9 2015 1991 5611 7602 5515 2087 300 98,29% 75,53% 2016 2093 7571 9664 7127 2537 223 94,14% 75,49% Tendința +5,12% +34,93% +27,12% +29,23% +21,56% -25,67 -4,15 -0,04

Volumul total de activitate pe anul 2016 comparativ cu anul 2015

Operativitate pe materii

Operativitate pe departamente definite în ECRIS

Operativitatea pe judecător

Operativitate comparativă 2015 - 2016 ANUL MATERIE NUMĂR CAUZE NOU INTRATE NUMĂR TOTAL CAUZE ( nou intrate + stoc) NR. DOSARE SUSPENDATE NUMĂR DOSARE SOLUȚIONATE ( sentinței + alte tipuri de încheieri) OPERATIVITATE ÎN RAPORT DE CAUZE NOU INREGISTRATE ÎN RAPORT CU TOTAL CAUZE PE ROL 1 2 3 4 5 6 7 8 2015 CIVIL 5065 6919 300 5054 100% 76% PENAL 546 683 461 84% 67% TOTAL 5611 7602 5515 98% 2016 6516 8390 222 6158 95% 75% 1055 1274 969 92% 7571 9664 223 7127 94% TENDINȚA -5% -1% +8% +9% -4%

Indicatorii de eficiență

Indicatorii de eficiență

Indicatorii de eficiență

Indicatorii de eficiență

Indicatorii de eficiență

Indicatorii de eficiență

Indicatorii de eficiență

Indicatorii de eficiență

Indicatorii de eficiență

Ponderea atacabilității hotărârilor

Indicele de casare/desființare, respectiv menținere a hotărârilor

Indicele de casare Anul 2015 5516 978 261 4,73% 26,69% Anul 2016 7127 Total hotărâri pronunţate Total hotărâri atacate şi restituite Total hotărâri desfiinţate/casate Indicele de casare 3/1 calculat prin raportare la hot pronunţare 3/2 calculat prin raportare total hotărâri atacate şi restituite 5516 978 261 4,73% 26,69% Anul 2016 Total hotărâri pronunţate Total hotărâri atacate şi restituite Total hotărâri desfiinţate/casate Indicele de casare 3/1 calculat prin raportare la hot pronunţare 3/2 calculat prin raportare total hotărâri atacate şi restituite 7127 875 228 3,2% 26,06%

Dosare mai vechi de un an

Durata medie de soluționare pe materii (exprimată în luni)

Ponderea dosarelor închise într-un an pe materii

Ponderea documentelor de soluționare închise dintre cele create în 2016

Vă mulțumim! Colectivul Judecătoriei Pașcani februarie 2017