Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați

„Cum facem sa nu ni se intample noua?...“!

Prezentări similare


Prezentarea pe tema: "„Cum facem sa nu ni se intample noua?...“!"— Transcriere de prezentare:

1 „Cum facem sa nu ni se intample noua?...“!
Av. Theodor Ricman

2 Cercetam si sanctionam!...
Extras de pe site-ul Ministerului Finantelor privind datele bilantiere ale viitorului partener – depunere bilant, situatia bilantului, active corporale, creante, datorii catre bugetul statului Raport de la Registrul Comertului sau Oficiul National al Registrului Comertului continand date despre: asociati, administratori, sedii, puncte de lucru, capital social Raport de la Centrala Incidentelor de Plata atat pentru societate (CUI), cat si pentru administratori (CNP), din care sa rezulte daca au fost emise instrumente de plata (CEC, B.O., Cambii) fara acoperire Verificare in Arhiva Electronica de Garantiil Reale Mobiliare * Portofoliul de clienti al societatii + investigatii la partenerii acestuia cu privire la colaborarea cu societatea (ideal chestionate firme cunoscute)

3 Din aproape in aproape…
Stabilirea unei scale de creditare atat valorica, cat si temporala, care sa sa permita posbilitatea ridicarii limitei in conditiile desfasurarii cu succes a unor tranzactii.

4 Nu avem incredere! Avand in vedere posibilitatea modificarii structurii actionariatului / detinatorilor de parti sociale, trebuie verificat la ONRC Semnale de alarma: aparitia unor societati cipriote, elvetiene, BVI etc (pot fi ascunse si in spatele unora romanesti sau straine insa nu de tip offshore!) Mentinerea unor relatii continue cu clientii, astfel incat evolutia comerciala a acestora in sus, dar mai ales in jos sa fie constientizata cat mai repede

5 …Si acum, il legam! In functie de natura afacerii – contract de vanzare-cumparare, de distributie, furnizare. Atentie la dreptul de semnatura pentru angajarea raspunderii societatii (cert. const. ORC, copie act constitutiv cand este mentionata o limitare a puterilor acestuia) Negocierea conditiilor afacerii trebuie purtata in mod concertat (unul vorbeste pentru toti) dupa analiza interna in cadrul firmei. Disensiuni si tratamente diferentiate fata de un client sunt extrem de nocive, denotand lipsa de coeziune, profesionalism si verticalitate, aspecte care fac parte din identitatea unei companii impreuna cu imaginea produselor livrate Contractul sa fie cel standard al societatii, cu anexele si conditiile generale standard (in functie de importanta si valoarea partenerului se poate modifica, insa cu mare atentie la garantii, termene de plata, conditii de incetare, solutionarea litigiilor) Nu vor fi inclusi termenii de plata, marfa si preturi in Contract, ci in anexa separata, facand parte integranta din contract. Obligatoriu semnatura a ambelor parti atat pe contract, cat si pe anexa! ,

6 Ce este rigid, se sparge! Un contract nu este un instrument static, ci unul dinamic, adaptandu-se atat modificarilor legislative, cat si experientei pe piata! Contractul trebuie sa fie privit ca fiind un instrument de siguranta si eficientizare a raporturilor comerciale pentru a nu deveni o piedica in calea acestora

7 Pierdem timp, dar nu pierdem bani!
Facturile vor fi semnate si stampilate de catre beneficiar (si fax este suficient). A se evita numai semnatura, deoarece poate fi extrem de greu probata identitatea semnatarului. In cazul contractelor de furnizare sau distributie, avand in vedere caracterul prestatiei continue care presupune asumarea de catre parti a efectelor contractului Mentiune obligatorie pe factura a Contractului in baza caruia este emisa Factura va fi initial trimisa prin fax, semnata si stampilata de beneficiar si apoi original prin posta

8 A vinde = a incasa banii! Verificarea de catre departamentul comercial impreuna cu departamentul financiar si cu conducerea companiei a respectarii planului de esalonare a platilor, si, in masura nerespectarii acestuia, luarea masurilor de recuperare a creantelor:

9 “Turcu’ plateste?!”

10 Conditionalitatea “Timp-Sanse”

11 112?...NU! Cine va apela la serviciile unui consultant, fie el avocat sau consultant fiscal etc., ca la acelea ale unui pompier, va sfarsi prin a-si raspunde la intrebarea “cu cat m-am ars?” !

12 FILOZOFIA AFACERII NOASTRE ?
Temeinicie “Friendly services” “One stop shop” Onorarii corecte Afaceri sigure pentru Dvs.

13 Va multumim pentru atentia acordata!


Descărcați ppt "„Cum facem sa nu ni se intample noua?...“!"

Prezentări similare


Publicitate de la Google