Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Estimarea Cheltuielilor
Advertisements

Privatizari in pietele europene: aspecte strategice, financiare si legale Bucuresti, 26 Martie 2013 In colaborare cu.
BIBLIOTECARUL – LIDER COMUNITAR
PRINCIPALELE REGLEMENTĂRI
Rețeaua Națională de Dezvoltare Rurală
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ - NAPOCA FACULTATEA DE MECANICA
RAPORT DE ACTIVITATE BIROU
NEVOIA UNEI AGENȚII DE misiune APME Ghiță rițișan ROMISCON 2018
Intra in „Patul lui Procust” un proiect modern de master de cercetare?
Sistemul de pensii facultative - oportunitati si provocari 2008
Modificarea şi completarea unor acte normative - OUG nr.114/2018
Educație financiară Internet banking.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
STRATEGIA NAȚIONALĂ DE REINTEGRARE SOCIALĂ
Ethernet.
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
PENTRU MEMBRII ASOCIAȚIEI „MOLDOVA APĂ-CANAL”
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
Proiecte cu finanţare europeană în domeniul mediului înconjurător
Distribuit de.
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Moneasa, 7-9 iunie.
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
Primo B U PT Primo - sistem de informare de tip discovery, delivery care oferă acces rapid la resursele și serviciile documentare puse la dispoziție de.
MOBILITĂŢI ERASMUS PENTRU STUDENŢI
Gala “Doamne în Energie”
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Mamaia,
ACCIDENTE DE MUNCĂ DE CIRCULAŢIE
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
Standardele Internaţionale de Contabilitate (IAS)
Seminar de lucru privind piaţa muncii şi ocuparea pentru stimularea rolului dialogului social la nivel local organizat de CNSLR-Frăţia Băile Felix,
Servicii de Comert Electronic
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
“Sesiune de Comunicări Ştiinţifice a Studenţilor”
  GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI  Agenţia pentru Implementarea proiectelor şi Programelor.
Ora de net Asociația Salvați Copiii
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA SISTEMUL DE ECOCONDIŢIONALITATE DIN ROMÂNIA Martie 2019.
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
ESTE REINTERGRAREA ȘI RESOCIALIZAREA CONDAMNATELOR POSIBILĂ ÎN CONDIȚIILE ACTUALE? Prezentare pentru Conferința Internațională „Femeile și minorii în detenție:
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
Formularul 394 “Declaraţie informativă
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
PRIMĂRIA COMUNEI SPINUS
DELIA COMŞA - Inspector de muncă ITM Sibiu
CE TREBUIE SĂ CONȚINĂ DOSARUL FACULTATEA DE GEOGRAFIE
Software Diferite tipuri de software programe de sistem
Marian Velicu Senior Director, Regulatory, Legal and Corporate Affairs
Buletin informativ editat de Apa Serv Valea Jiului
Contractul de voluntariat
Ministerul Apelor și Pădurilor
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
  Consultare publică cu privire la normele privind răspunderea producătorului pentru prejudiciul cauzat de un produs cu defect Constanta, 25 aprilie 2017.
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Cod SIPOCA 109 Închidere proiect:
TEORIA SISTEMELOR AUTOMATE
Sistemul de pensii facultative Oportunitati si provocari 2008
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Transcriere de prezentare:

Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2004 Serviciul de Informatizare şi comunicatii s-a preocupat în anul 2004 de soluţionarea următoarelor categorii de probleme: ·        Asigurarea interfeţei cu toate facultăţile din cadrul UPT în probleme legate de informatizare şi comunicaţii (achiziţii de echipamente de tehnică de calcul şi pentru comunicaţii, întreţinerea şi exploatarea reţelei de telefonie,ş.a.). ·      Conlucrarea cu celelalte servicii din Rectoratul UPT ptr. întocmirea şi aprobarea actelor necesare operaţiunilor privitoare la achizitionarea şi reparaţia echipamentelor de tehnică de calcul. Prin achiziţionarea de echipamente performante s-au asigurat majorităţii salariaţilor condiţii bune pentru rezolvarea sarcinilor de serviciu (în limita bugetului alocat pentru achiziţionarea de echipamente). ·    Asigurarea condiţiilor pentru buna funcţionare a echipamentelor de tehnică de calcul şi a reţelei de calculatoare din Rectorat (efecuarea de comenzi pentru upgradare şi/sau reparaţii de echipamente şi reţeaua de comunicaţii). Intervenţiile pentru rezolvarea anomaliilor care au apărut au fost operative, astfel că nu au fost întârzieri datorate tehnicii de calcul.  Colaborarea cu serv. de contabilitate, asigurând asistenţă tehnică pentru dezvoltarea , întreţinerea şi exploatarea de programe şi aplicaţii (urmărirea încasării taxelor dela studenţi, SICOB., Sitfac,...), ·        S-a realizat dezvoltarea, întreţinerea şi exploatarea sistemului integrat de Gestiune a şcolarităţii. S-a asigurat asistenţă tehnică şi instruirea utilizatorilor pentru implementarea şi exploatarea aplicaţiilor informatice. ·      S-a  efectuat periodic actualizarea bazei de date legislative (LEGIS) şi asigurarea consultării ei de către utilizatori. S-a realizat o mai buna protectie împotriva virusilor informatici pentru utilizatorii serviciului de e-mail din cadrul Rectoratului UPT. A

Continuare S-au  asigurat condiţii pentru buna funcţionare a reţelei de telefonie din U.P.T. S-a coordonat şi urmărit realizarea lucrării de cablare cu F.O. a legăturii dintre ROEDU şi căminele studenţeşti ale U.P.T. S-a coordonat şi urmărit realizarea lucrării de cablare. a legăturii telefonice dintre căminele studenţeşti ale U.P.T. şi întreaga reţea de telefonie. S-a analizat şi urmărit gestiunea impulsurilor telefonice de către abonaţii telefonici din cadrul Universităţii.       

Stadiul realizării reţelei de telefonie din UPT   LOCAŢIA STARE Rectorat şi Bibliotecă functionează Grup ELECTRO functionează Mecanică functionează Corp R functionează Chimie Pârvan functionează Hunedoara functionează Construcţii functionează Chimie Bocşei functionează Management functionează -------------------------------------------------------------- Compexul Studenţesc centrala telefonică este instalată, este făcută cablarea la intrare în toate căminele studenţeşti

Aspecte pozitive Elemente pozitive înregistrate în activitatea Serviciului   ·        Pe parcursul anului 2004 s-a remarcat efortul susţinut al colectivului care s-a reflectat şi în creşterea eficienţei activităţii în rezolvarea numeroaselor sarcini de serviciu ale acestuia.. ·        Colectivul a făcut eforturi suplimentare , lucrând peste orele de program şi a reuşit să facă faţă sarcinilor primite. Acest lucru este confirmat de către colaboratorii noştrii.

Propuneri şi iniţiative pentru viitor ·       se va finaliza conectarea tuturor căminelor din Complexul studenţesc la centrala telefonică. ·  se va continua achiziţionarea de echipamente performante pentru asigurarea unor condiţii optime de muncă salariaţilor. ·      se va finaliza interconectarea tuturor căminelor studenţeşti ale UPT prin linii de comunicaţie proprii( fibră optică) la Internet. prezentarea în paginile Web ale Universităţii a principalelor hotărâri, manifestări şi, evenimente de interes public din Universitate, astfel încât să se asigure o difuzare rapidă a acestora pentru informarea personalului şi a studenţilor.