COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
INFORMAŢII GENERALE Asociaţia ADIVEST este persoană juridică română de drept privat, fără scop patrimonial, apolitică, nonsindicală şi nonsectantă, constituită.
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Prevenirea fenomenelor de violenţă în şcoală presupune dezvoltarea şi implementarea unor strategii care să implice diverse categorii de actori din mediul.
Să citim pentru mileniul III
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul.
Biblioteca Județeană Vâlcea – proiecte cu finanțare europeană ( )
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
...într-un colțișor al Terrei...
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
Prezentare proiect ”TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!” Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul.
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
7 aprilie 2019 Ziua Mondială a Sănătăţii
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
COMENIUS REGIO ‘YES’ VIDEOCONFERINTA Bologna-Iasi 13 decembrie 2010
PROIECT DE EDUCAȚIE FINANCIARĂ
Nu este o lecție de istorie
Conferința Națională OER 2012
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
CENTRUL NAŢIONAL DE INFORMARE ŞI PROMOVARE
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Proiect.
Impreuna pentru dezvoltare
Să știi mai multe, să fii mai bun
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
cum SĂ REUŞEŞTI în viaţă! Ne interesează dezvoltarea fiecărui elev.
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
Exploratori în lumea emoțiilor
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
METODA PROIECTULUI.
Status EUGA in cifre Ce reprezinta EUGA?
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
STRATEGIA DE LA LISABONA
Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare
Implicarea în procesul de formare profesională a Patronatului Român din Industria de morărit și panificație - Rompan Dr. ing. Daniela Voica – Director.
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
Saptamana “Scoala Altfel”
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
Acces rapid la candidaţii relevanţi din domeniul medical
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Raportul Grupului de Lucru 3
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

COMENIUS REGIO 2013-2015 “4S-Say Short Simply Sport” COM-13-PR-18-TM-PL

PARTENERI: ROMÂNIA: Inspectoratul Şcoalr Judeţean Timiş – coordonator naţional Clubul Sportiv Şcolar Bega Timişoara Şcoala Gimnazială nr. 6 Timişoara Şcoala Gimnazială Variaş Direcţia Judeţeană de Sport şi Tineret Timiş POLONIA: Primăria Municipiului Elblag – coordonator internaţional Şcoala Primară nr. 9 Elblag Şcoala nr. 4 Elblag Centrul Sportiv Interşcolar Elblag

ABSTRACTUL PROIECTULUI Sportul şi educaţia fizică au un rol foarte important, şi amândouă au o foarte mare importanţă atât în termeni personali cât şi în termeni sociali. Efortul fizic are o influenţă directă în sănătatea de zi cu zi, îmbunătăţeste sănătatea şi conturează un obicei de zi cu zi, care este un lucru obligatoriu pentru o bună sănătate. Activităţiile sportive învaţă generatia tânără cum se lucrează în echipă şi le oferă ambiţia să îşi atingă obiectivele. Este important să ţinem pasul cu nevoile generaţiei tinere, oferindu-le activităţi atractive de către profesori calificaţi. Educaţia fizică are un rol principal în educaţia pentru sănătate şi are ca scop să determine elevii să aibă grijă de ei, de sănătatea lor, ceea ce va duce la crearea unui mediu mult mai sănătos. Este de aşteptat ca educaţia fizică va fi un suport pentru dezvoltarea ideii de sănătate fizică şi va extinde elevilor potenţialul de sănătate, ceea ce va contribui la creşterea calităţii vieţii, a duratei de viaţă. Mulţumită acestui proiect o să fim capabili să împărtăşim experienţe şi cazuri de bune practici în cele 2 regiuni, specificând cât de important este sportul pentru generaţia tânără şi să arătăm cum se coordoneaza activităţile sportive în şcoală pentru a fi mai atractive pentru elevi.

Obiectivul general al proiectului: este acela de a-i ajuta pe tineri să obţină competenţe de viaţă esenţiale necesare pentru dezvoltarea personală, pentru un viitor loc de muncă şi o cetăţenie europeană activă”.

Obiectivele specifice ale proiectului: - să conştientizeze tinerii şi corpul profesoral cu privire la atractivitatea unor forme de activităţi fizice şi la întelegerea valorilor oferite de sport; - să-i ajute pe tineri, prin intermediul sportului, să-şi însuşească anumite competenţe de viaţă de bază, necesare pentru dezvoltarea personală, pentru un viitor loc de muncă şi pentru o cetăţenie europeană activă; - să susţină dezvoltarea unor metodologii inovative de predare a educaţiei fizice; - să îmbunătăţească calitatea şi nivelul pregătirii profesorilor în ceea ce priveşte orele de educaţie fizică; - să susţină perfecţionarea strategiilor pedagogice din domeniul educaţiei fizice; - să promoveze sportul ca parte atractivă şi esenţială a vieţii.

Problemele care vor fi abordate în proiect: - sportul ca mijloc de furnizare de beneficii sociale, educaţie şi sănătate, - un mod de predare a sportului în scoli, -influenţarea atractivităţii activităţilor sportive extracurriculare, - îmbogăţirea ofertei şcolare a şcolilor, - Explorarea şi dezvoltarea oportunităţilor şi ofertelor organizaţiilor sportive din cele două regiuni partenere, - organizarea de evenimente sportive, - popularizarea sportului la nivelul tinerei generaţii, - disciplinele sportive practicate în mod general, - numărul câştigătorilor în domeniul sportiv.

Rezultate aşteptate: - realizarea a 8 întâlniri transnaţionale în cadrul cărora se vor organiza sesiuni practice, de training, mese rotunde cu scopul de a împărtăşi experienţe şi bune practici ; - Crearea de brosuri despre oferta educatională şcolilor partenere cu privire la activităţile sportive, - interviuri cu maeştri ai sportului din regiunile partenere, crearea de informari despre proiect, care vor fi postate pe websiturile partenerilor locali şi în media locală, - efectuarea unui sondaj in rândurile elevilor şi profesorilor implicaţi în proiect cu privire la beneficiile sportului, domeniul sportiv preferat, metodele de predare a educaţiei fizice şi crearea de noi sporturi, - scrierea de rapoarte (în timpul şi după desfăşurarea proiectului),

Rezultate aşteptate: - organizarea de evenimente asociate cu popularizarea sportului, cu participarea reprezentanţilor celor două ţări, a elevilor şi profesorilor din regiunile partenere, - Cooperarea între cluburile sportive din ambele ţări, - implicarea a minimum 100 de persoane (12 angajaţi în sistemul educaţional, 8 profesori din şcolile participante la proiect, 80 elevi din şcolile participante la proiect), - creşterea nivelului de conştientizare a tinerei generaţii şi a corpului profesoral cu privire la atractivitatea unei forme active de activitate fizică şi a valorilor sportive implicite, - dezvoltarea de deprinderi şi competente de viaţă de bază necesare pentru dezvoltarea personală, obţinerea unui loc de muncă în viitor şi pentru o cetăţenie europeană activă, - inocularea unei pasiuni pentru sport la nivelul tinerei generaţii, - sporirea calităţii actului de predare în ceea ce priveşte orele de educaţie fizică, - sporirea atractivităţii activităţilor sportive suplimentare extracurriculare, - îmbogăţirea ofertei sportive şcolare.