Asistenta sociala Activitatea de asistenta sociala presupune verificarea informatiilor privind identitatea cetatenilor, veniturile si patrimoniul.

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Curtea Supremă a Republicii Croația
Raportul de activitate al Poliţiei Locale Sector 4
Buletin Informativ nr.12/21.01
Privatizari in pietele europene: aspecte strategice, financiare si legale Bucuresti, 26 Martie 2013 In colaborare cu.
Copyright.
Registrul Potentialilor Contractori (RPC)
Regulamentul cu privire la promovarea etică a medicamentelor
Activitatea Casei Judeţene de Pensii Maramureş
Valorile și principiile Uniunii Europene
Educație financiară Internet banking.
BINE AŢI VENIT !.
Modificare nomenclator obligații Declarația 100
LEGE nr. 336 din 21 decembrie 2018 privind aprobarea Programului pentru stimularea angajării tinerilor în sectoarele agricultură, acvacultură şi industria.
POCU/227/3/8/
Reorganizarea judiciară, între mit și realitate
Competența face diferența!
Cardul Electronic de Asigurări de Sănătate
1 1.
„Cum facem sa nu ni se intample noua?...“!
Analiza arieratelor. Măsuri propuse
Activitatea Serviciului Informatizare-Comunicaţii în anul 2005
Codul de guvernare corporativă
<Solutii de recuperare a creantelor comerciale>
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
Servicii Imobiliare Complete
Ordin CSA nr. 14/2012, depunerea situatiilor contabile semetriale de catre societatile de asigurari si brokerii in asigurari Comisia de Supraveghere a.
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
PRIVATIZARE PRIN PIATA DE CAPITAL
TIPURI DE CERERI SI SCRISORI
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTUL INTEGRAT ”REDUCEREA RISCULUI LA INUNDATII IN BH IALOMITA AVAL DE ACUMULAREA PUCIOASA – COMPONENTA I BH IALOMITA.
Servicii de Comert Electronic
Au fost APLICATE ŞI centralizate răspunsurile din 1279 de CHESTIONARE completate de cetățeni
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
Ce este EURES ? EURES* - reţea de cooperare între Comisia Europeană, serviciile publice de ocupare a forţei de muncă din statele membre ale Spaţiului Economic.
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
  GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI  Agenţia pentru Implementarea proiectelor şi Programelor.
SINDICATUL ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEŢUL HUNEDOARA
EVALUAREA IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI
UNIUNEA EUROPEANĂ Fondul Social European GUVERNUL ROMANIEI
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
✔ ✔ Intrebarea 1 Ce este procedura MyAlert ?
Solutii informatice integrate pentru sectorul auto
ESTE REINTERGRAREA ȘI RESOCIALIZAREA CONDAMNATELOR POSIBILĂ ÎN CONDIȚIILE ACTUALE? Prezentare pentru Conferința Internațională „Femeile și minorii în detenție:
Cum să înțelegem cele mai recente reglementări fiscale și legislative și impactul în business Cristina Spirescu Manager, Tax Mob:
Formularul 394 “Declaraţie informativă
Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate.
Stadiul implementării POSDRU în 2008 Braila,
Să lucrăm împreună pentru Noi şi Europa!
SERVICII DE EVIDENŢA MUNCII OFERITE DE I.T.M. SIBIU
Buletin Informativ nr.43/05.07
Plafoane majorate pentru popriri conturi
“Banca Profesiilor Liberale” -Solutii financiare pentru medici-
PRIMĂRIA COMUNEI SPINUS
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Instrumente financiare (IF)
Facilităţi fiscale şi modificarea Codului fiscal
Aspecte legale ale recuperarii creantelor de la populatie
  Consultare publică cu privire la normele privind răspunderea producătorului pentru prejudiciul cauzat de un produs cu defect Constanta, 25 aprilie 2017.
MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI ROMÂNIA DIRECŢIA DE PROBAŢIUNE “Prezentarea experienţei României în dezvoltarea sistemului naţional de.
Instrumentar de formare privind APE 7. 4
Instrumentar de formare privind APE 7. 6
Instrumentar de formare privind APE 7. 2
Buletin Informativ nr.55/22.08
Sondajul de opinie privind transparenta activitații APL
Rolul procurorului în sistemul de justiţie penală
Jurisprudenta OMPI in cazul numelor de domeniu.ro
PENSIILE PRIVATE, START 2007! IN PIATA FONDURILOR DE PENSII
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Ziua Internațională a Sănătății
Transcriere de prezentare:

Asistenta sociala Activitatea de asistenta sociala presupune verificarea informatiilor privind identitatea cetatenilor, veniturile si patrimoniul acestora, in vederea acordarii de ajutoare, burse etc., la cerere. Accesarea informatiilor se va putea face doar ca urmare a depunerii, de catre cetatean, a unei cereri sau dosar , pentru solutionarea caruia isi va da acordul de consultare a datelor cu caracter personal. Verificarea se face prin solicitarea de informatii pentru unul sau mai multi cetateni, care, in functie de tipul cererii depuse, au o legatura specifica (locuiesc la aceeasi adresa, au o relatie de rudenie etc) Informatiile disponibile sunt primite din diverse surse, gestionate si afisate prin aplicatii dezvoltate in cadrul MFP-ANAF. Responsabilitatea corectitudinii datelor revine institutiilor care introduc si gestioneaza, conform legii. Cetatenii vor putea sa solicite lista institutiilor care au accesat fondul personal de date

Administrare fiscala Activitatea de administrare fiscala presupune verificarea informatiilor privind identitatea contribuabililor, veniturile si patrimoniul acestora, in vederea desfasurarii activitatilor de control administrativ-fiscal, executare silita etc. Functionarii care acceseaza aceste informatii vor trebui sa respecte prevederile legislative in vigoare, cu privire la confidentialitatea datelor cu caracter personal. Verificarea se face punctual, pentru fiecare contribuabil in parte, accesand serviciile disponibile in functie de atributiile de serviciu. Informatiile disponibile sunt primite din diverse surse, gestionate si afisate prin aplicatii dezvoltate in cadrul MFP-ANAF. . Responsabilitatea corectitudinii datelor revine institutiilor care introduc si gestioneaza, conform legii. Cetatenii vor putea sa solicite lista institutiilor care au accesat fondul personal de date

Administrare drepturi Activitatea de administrare drepturi presupune activitati de administrare a drepturilor de acces la Sistemul Informatic al MFP-ANAF, ale personalului Institutiilor Publice, inregistrat in vederea accesarii informatiilor. Functionarul cu acest rol are obligatia sa verifice corectitudinea acceselor la informatii si sa raporteze neregulile sesizate. Serviciile sunt disponibile prin aplicatii dezvoltate in cadrul DGTI