administrativ-teritorială

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
UNIUNEA PIETELOR DE CAPITAL UN PROIECT EUROPEAN PRIORITAR
Advertisements

Informatii privind etapa de evaluare a eligibilitatii si
INFORMAŢII GENERALE Asociaţia ADIVEST este persoană juridică română de drept privat, fără scop patrimonial, apolitică, nonsindicală şi nonsectantă, constituită.
Barometrul opiniei publice Mai 2010
Rețeaua Națională de Dezvoltare Rurală
Subiectele 1. Administrarea publică centrală şi locală în R.Moldova
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
Vârsta a treia – prioritate pe agenda publică
Activitatea Casei Judeţene de Pensii Maramureş
Situatia actuala privind dezvoltarea sectorului serviciilor de alimentare cu apa si canalizare in Romania Ion Toma, Președinte CT Moldova Vicepresedinte.
Prima casă sau credit standard?
Railway PRO Investment Summit , București 2016
PROGRAME DE FINANTARE A IMM-urilor
Competența face diferența!
PROIECT DE COOPERARE Măsura 421
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
NOI GARANTĂM PENTRU IDEILE TALE
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
BANII, FRAUDA ŞI POLITICIANUL
România 2008 PENSIILE PRIVATE o evaluare la start
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂ “APELE ROMÂNE”
Proiecte cu finanţare europeană în domeniul mediului înconjurător
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Durata de implementare proiect -16 luni
Prezentare de D-na. Veronica Toncea
RAPORT DE ACTIVITATE FNPLR
MINISTERUL MEDIULUI ŞI GOSPODĂRIRII APELOR ADMINISTRAŢIA FONDULUI PENTRU MEDIU Splaiul Independenţei.
Eveniment de lansare proiect
Conferința Națională OER 2012
PROIECTUL BUGETULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI FOCŞANI PE ANUL 2019
CENTRUL NAŢIONAL DE INFORMARE ŞI PROMOVARE
Centrul Regional de Formare Profesionala a Adultilor Mehedinti
Situaţia României în anul 2003
Cine este Agricover AGRI-BUSINESS AGRI-FINANCE
Proiect.
I.2. Dezvoltarea durabilă și egalitatea de șanse și de gen
Gala “Doamne în Energie”
Impreuna pentru dezvoltare
Programul Operaţional Regional
ROMÂNIA MEA 1.
CONFERINŢA DE PRESĂ INIŢIALĂ
Contrabanda cu tigarete in Romania
Piata romaneasca a asigurarilor
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
PRIVATIZARE PRIN PIATA DE CAPITAL
Conferinţă de Presă- Lansare Proiect “Conservarea și Consolidarea Cetății Poenari Argeș” Cod proiect Piteşti *63.
România - Ungaria Relaţii economice
Au fost APLICATE ŞI centralizate răspunsurile din 1279 de CHESTIONARE completate de cetățeni
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
Exploratori în lumea emoțiilor
Prima rectificare a anului 2019
  GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL ÎNTREPRINDERILOR MICI ŞI MIJLOCII, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI  Agenţia pentru Implementarea proiectelor şi Programelor.
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
Practicarea pescuitului recreativ/sportiv pe teritoriul Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării! Practicarea pescuitului recreativ/sportiv se face pe baza.
Proiectul ESPON Territorial Diversity (TeDI)
Posibilităţi de garantare a creditelor acordate
Romania marţi, 5 noiembrie 2019marţi, 5 noiembrie :23:45
Practicarea pescuitului recreativ/sportiv pe teritoriul Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării! Practicarea pescuitului recreativ/sportiv se face pe baza.
Informaţii privind venitul reglementat şi venitul reglementat corectat
" Implicarea BCR in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene din domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale " RAMONA IVAN Director Executiv-
PARTENERIATUL CU BCR IN CADRUL PROIECTELOR FINANTATE DIN FONDURI EUROPENE
Facilităţi fiscale şi modificarea Codului fiscal
Buletin informativ editat de Apa Serv Valea Jiului
Adrian Comaneci Manager, Contrast Romania
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII: Strategie si prognoze
Romania castele-Palate biserici
Bucuresti 1900.
Transcriere de prezentare:

administrativ-teritorială Reorganizarea administrativ-teritorială a României

Alocări către administrațiile locale din Fondul de Rezervă al Guvernului

Alocări către administrațiile locale din Fondul de Rezervă în anul 2007 (mii lei) TOTAL: 961.050 Sursa: Monitorul Oficial al României

Alocări către Administrațiile Locale din Fondul de Rezervă în anul 2008 (mii lei) TOTAL: 961.050 Sursa: Monitorul Oficial al României

Judeţ Alocări FRB 2008 Total judeţ -mii lei- TOTAL PARTIDE 274.470 Nr. Crt. Judeţ Alocări FRB 2008 Total judeţ -mii lei- PDL PSD+PC PNL UDMR ALTII 1 ALBA 9.530 3.290 16.350 100 400 29.670 2 ARAD 7.040 10.500 8.950 834 1.240 28.564 3 ARGEŞ 1.480 66.850 11.500   1.990 81.820 4 BACĂU 3.506 69.148 34.742 650 108.046 5 BIHOR 7.556 6.640 44.085 26.559 84.840 6 BISTRIŢA-NĂSĂUD 12.495 16.070 6.150 150 36.345 7 BOTOŞANI 13.622 18.010 20.528 1.490 53.650 8 BRAŞOV 1.390 13.080 53.200 4.450 1.000 73.120 9 BRĂILA 925 48.820 6.000 1.400 57.145 10 BUZĂU 8.130 41.250 18.700 1.050 69.130 11 CARAŞ-SEVERIN 7.530 8.050 13.100 29.080 12 CĂLĂRAŞI 2.900 6.340 50.772 1.550 61.562 13 CLUJ 20.745 9.330 12.229 6.430 1.100 49.834 14 CONSTANŢA 1.500 84.932 15.900 1.190 103.522 15 COVASNA 50 4.840 30.568 1.750 37.208 16 DÂMBOVIŢA 8.803 29.260 3.705 450 42.218 17 DOLJ 21.790 69.908 14.066 1.143 106.907 18 GALAŢI 2.605 42.405 13.090 300 58.400 19 GIURGIU 4.600 14.460 78.300 97.760 20 GORJ 1.790 43.220 9.100 1.595 55.705 21 HARGHITA 2.660 3.321 36.430 48.201 22 HUNEDOARA 3.500 19.320 53.280 250 76.350 23 IALOMIŢA 1.700 39.050 10.300 870 51.920 24 IAŞI 4.894 51.468 27.585 600 84.547 25 ILFOV 13.600 6.730 14.065 1.200 35.595 26 MARAMUREŞ 14.413 14.490 20.695 2.800 900 53.298 27 MEHEDINŢI 11.875 11.860 11.550 430 35.715 28 MUREŞ 6.600 16.775 9.390 48.050 1.890 82.705 29 NEAMŢ 7.579 18.124 12.372 908 38.983 30 OLT 4.540 55.290 17.115 330 77.275 31 PRAHOVA 9.763 38.632 13.900 4.825 67.120 32 SATU MARE 1.850 12.690 36.530 4.320 64.780 33 SĂLAJ 6.735 36.285 9.380 14.975 1.420 68.795 34 SIBIU 3.040 15.360 8.800 16.190 43.390 35 SUCEAVA 12.607 30.648 15.771 1.520 60.546 36 TELEORMAN 1.350 83.620 24.550 109.520 37 TIMIŞ 12.450 15.860 11.100 4.240 2.175 45.825 38 TULCEA 5.500 9.250 7.700 23.500 39 VASLUI 1.770 56.160 14.500 3.910 76.340 40 VÂLCEA 2.655 46.010 26.955 1.945 77.565 41 VRANCEA 72.615 16.655 90.750 42 MUN. BUCUREŞTI 5.922 9.990 25.902 43 TOTAL PARTIDE 274.470 1.264.520 772.141 212.116 79.901 2.603.148

Alocări către administrațiile locale din Fondul de Rezervă cumulat în anii 2007-2008 (mii lei) TOTAL: 3.564.198

Alocări către administrațiile locale din Fondul de Rezervă cumulat în anii 2007-2011 (mii lei) Total: 4.764.031 Sursa: Monitorul Oficial al României

PREZENTARE PROGRAM O.G. 7 INFRASTRUCTURĂ RURALĂ (2006 - ) Tipuri de obiective de investitii  Nr. comune Procente Alimentări cu apă 637 39,89% Poduri , podeţe 484 30,31% Canalizări 359 22,48% Proiecte complexe (apă, poduri) 109 6,83% Platforme deseuri menajere 8 0,50% TOTAL 1597 100,00%

O.G. 7 - INFRASTRUCTURĂ ALOCARE FINANCIARĂ 2006-2008 (MII LEI) TOTAL: 1.901.547 Sursa: Monitorul Oficial al României

O.G. 7 - INFRASTRUCTURĂ ALOCARE FINANCIARĂ 2006-2010 (MII LEI) TOTAL: 3.020.205 Sursa: Monitorul Oficial al României

administrativ-teritorială Reorganizarea administrativ-teritorială a României

Dezavantajele modelului propus de USL (Alianța Socialistă) Presupune înfiinţarea unui nou nivel administrativ – regiunea; Presupune revizuirea Constituţiei; Conduce la creşterea costurilor de funcţionare a statului; Se îngreunează implementarea proiectelor de dezvoltare publice sau private; Generează neînţelegri între regiuni şi judeţe cu privire la politica de dezvoltare şi investiţii;

Dezavantajele modelului propus de USL (Alianța Socialistă) 6. Creşterea aparatului birocratic şi amplificarea procedurilor birocratice; 7. Presupune apariția unor instituții noi: - Consiliul Regional - Președintele Consiliului Regional - Consiliul Economic și Social Regional, 8. Presupune menținerea parlamentului bicameral;

Reorganizarea administrativ-teritorială prin comasarea judeţelor Avantaje: Nu presupune revizuirea Constituţiei; Finalizează procesul de descentralizare a administrației publice în România; Realizează o reală politică de dezvoltare regională; Realizează o reducere substanțială a costurilor statului cu administraţia și o debirocratizare a seviciilor statului; Diminuează și destructurează rețelele clientelare constituite în decursul timpului;

Reorganizarea administrativ-teritorială prin comasarea judeţelor Avantaje: 6. Accelerează procesul de absorbție al fondurilor europene; 7. Rolul de organ de promovare a politicii de dezvoltare regională va fi preluat de Consiliile Județene; 8. Pot fi implementate proiecte cu un impact major la nivel regional incluzând teritoriul mai multor județe actuale; 9. Noile județe vor putea funcționa pe baza actualului cadru constituțional și cu modificarea doar a legislației administrației publice locale și a serviciilor publice deconcentrate;