Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Proiectul vietii si asigurarile de viata
INFORMAŢII GENERALE Asociaţia ADIVEST este persoană juridică română de drept privat, fără scop patrimonial, apolitică, nonsindicală şi nonsectantă, constituită.
MANAGEMENTUL ACHIZIȚIILOR STRATEGICE ȘI PUBLICE
Conferința „Fundamentarea politicilor publice de investiţii în contextul modernizării administraţiei publice” Conferinţa de final a proiectului.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Conferința Curs de Guvernare București, 22 octombrie 2014
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
PROIECTUL EUROPEAN “ENDURANCE”
Developing Augmented Reality in Youth Offender Learning (Dezvoltarea de resurse educaționale bazate pe tehnologia Realității Augmentate în sprijinul.
Evolutii recente ale sistemului bancar
POCU/227/3/8/
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Competența face diferența!
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Registrul Educațional Alternativ
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
PORTMEIRION - LOCUL EXOTIC DIN TARA GALILOR
Prezentare proiect ”TOATE drepturile fundamentale pentru TOATE persoanele cu dizabilităţi!” Proiect finanţat prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul.
Ministerul Apelor și Pădurilor
Elisabeta Stanciulescu Conferinta Freelanceri.ro “Tu esti o afacere”
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Nu este o lecție de istorie
Aurel Netin, Secretar de stat
Eveniment de lansare proiect
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
CENTRUL NAŢIONAL DE INFORMARE ŞI PROMOVARE
Proiect.
Târgul Micul antreprenor în imagini...
LIBERA CIRCULAŢIE A MĂRFURILOR Eliminarea barierelor în calea comerţului Aplicarea principiului recunoaşterii reciproce Mirona Coropciuc Ministerul Integrării.
Programul Operaţional Regional
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Florin Talpes CEO Bitdefender/Softwin 14 Noiembrie 2013
Parteneriatul Broker – Asigurator
Riscuri operationale - definitie
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
Conferinţă de Presă- Lansare Proiect “Conservarea și Consolidarea Cetății Poenari Argeș” Cod proiect Piteşti *63.
ASOCIAŢIA DE STANDARDIZARE
Bilanţ Absorbţia fondurilor structurale și de coeziunie
“Să formezi o echipă este doar începutul, Să rămâi împreună înseamnă progresul, Să lucrezi împreună aduce succesul! ” Henry Ford.
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Stadiul implementării Programului Operaţional Regional
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
“Educatie cu responsabilitate si oportunitate de dezvoltare pentru copii si tinerii romi din Homorod, judetul Brasov –EROD” Proiect finanţat cu sprijinul.
Dinţi sănătoşi pentru un organism sănătos
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
STRATEGIA DE LA LISABONA
MĂSURI DE INFORMARE ŞI PUBLICITATE
Centrul Istoric plan de management Seminar:
Apa Prod S.A. Deva Calitatea rezidă în oameni și în managementul pe care ei îl fac. *** Sistemul Integrat de Management Calitate – Mediu – SSM.
Să lucrăm împreună pentru Noi şi Europa!
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Oleg VEREJAN, Preşedintele Asociaţiei de Actuariat din Moldova
PREZENT! Stimularea participării la formarea continuă a angajatilor aflati în situatie de risc pe piata muncii – informare, constientizare si acces la.
COMISIA NAŢIONALĂ PENTRU POPULAŢIE ŞI DEZVOLTARE
Radu Enache, Director General HP România 11/07/2011
Pregatirea IMM pentru integrarea europeana
DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII: Strategie si prognoze
TEHNOLOGIILE MODERNE, SIGURANTA VIITORULUI !
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
UNIUNEA NAŢIONALĂ A ORGANISMELOR
Raportul Grupului de Lucru 3
Student Leadership Conference Budapesta, 2015
Un plan de investiții pentru Europa
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Ziua Internațională a Sănătății
Transcriere de prezentare:

Rolul valorilor culturale în dezvoltarea vieţii comunitare Proiect PROCULT Timişoara, septembrie 2009

Conceptul de Marketing local – marketing regional

Dezvoltarea conceptului USA  oraş antreprenor (este o interpretare cu accent economic) Europa de Vest - anii 80 (o interpretare mai complexă: include dezvoltarea comunitară, creşterea calităţii vieţii prin cultură şi sănătate)

Ce înseamnă? Instrument specific de dezvoltare a comunităţii locale Instrument sintetic care coordonează formarea unei imagini unitare a localtăţii, regiunii respectiv poziţionează şi comunică această imagine

Definiţia Identificarea, dezvoltarea şi promovarea resurselor, posibilităţilor, valorilor locale prin care localitatea/microegiunea poate deveni competitivă, poate atinge standarde înalte de calitate a vieţii.

Obiectul (Produsul) Localitatea, microregiunea, respectiv posibilităţile, valorile, oportunităţile, evenimentele, serviciile şi produsele oferite de aceasta Pot fi – bunuri comune (ex. infrastructura, drumurile, munţii, apele, şcoala) - Şi bunuri private (ex. pensiuni, ştranduri, restaurante, galerii) Valorile pot fi materiale sau imateriale (ex. imaginea construită)

Actorii Clienţi Realizatori în fond, toată lumea Persoane (localnici sau persoane care petrec un anumit timp acolo: turişti, studenţi, navetişti etc.) Organizaţii Nivelele decizionale Realizatori în fond, toată lumea Nivel spontan (localnici, organizaţii) Nivel individual, conştient (marketing individual la nivelul organizaţiilor) Nivel comunitar, conştient (colaborarea organizaţiilor progesionale şi civile cu cele de resort)

Procesul Marketingul regional şi local înseamnă un sistem de instrumente prin care se realizează în mod ciclic: Analiza posibilităţilor Identificarea şi evaluarea valorilor locale, regionale Negocierea intereselor multiple Elaborarea de strategie Realizarea programelor de acţiune Feed-back şi Evaluare

Instrumente de marketing În locul clasicului mix 4P Produsul Preţul Promovarea Locul Se propune OK Oferta Comunicare

Principiile marketingului regional Orientare spre nevoi Responsabiliate socială 3. Perspectivă environmentală Responsabilitate pe termen lung Orientare spre viitor 6. Caracter „frendly” pentru utilizatori 7. Orientare spre acţiune Promovarea spiritului autonom şi antreprenor Orientare spre inovare 10. Stabilitate politică