Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Proiectarea sistemelor digitale
Advertisements

Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
Miscari rectilinii si repaus
Raportor: Natalia BEREGA Preşedintele Senatului Studenţesc ULIM
Copyright.
LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Cea de-a patra întâlnire transnaţională
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
F.L.O.R.A Finding Love Of natuRe Again The Human Impact on FLORA in the 21st century
CONSTRUCTUVISMUL.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
PLATFORMELE EDUCAȚIONALE ONLINE
Coordonator: Andreea Paul, conf. univ. dr
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Parteneri: Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida Colegiul Naţional Emil Racoviţă Şcoala Gimnazială Nr. 88 Școala Profesională Specială pentru Deficienți.
Registrul Educațional Alternativ
MEDIUL LIMBAJULUI DE PROGRAMARE STUDIAT
PROIECTUL Profesor: Babusca Tatiana
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
PROIECT-CONCURS LA NIVEL DE ȘCOALĂ
Nu este o lecție de istorie
Platforma e-learning: Gifted European Mathematicians
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Să știi mai multe, să fii mai bun
Profilul psihologic-pilonul planificării şi dezvoltării carierei elevului PROF. PĂTRĂŞCOIU ANA-MARIA, ŞCOALA CONSTANTIN SĂVOIU; TG-JIU; GORJ.
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
Invatarea centrata pe elev
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Rezultatele obtinute la examenul de Evaluare Nationala
STARTUP ECO TRAINING FIRMS
Autori: Înv. Boian Aurelia Cornelia – Şcoala cu clasele I-IV Cetan
Exploratori în lumea emoțiilor
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
Ora de net Asociația Salvați Copiii
Cadrul normativ privind organizarea
Elemente de noutate ale programei Şcolare pentru disciplina
Prof. Mihaela Apetroae – I.S.J. Iaşi
Impactul pedagogiei digitale asupra elevilor-avantaje și dezavantaje
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
Prof. Irina Prodan – I.S.J. Iaşi
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
„PE CĂRĂRI DE MUNTE” – VIZITĂ DE STUDIU
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
Autori: Cristian Silviu Mirescu – M.E.C.T. Mariana Robe – I.S.M.B.
CONSFĂTUIRILE NAŢIONALE ALE INSPECTORILOR ȘCOLARI PENTRU LIMBI MODERNE
Proiect NEWTON - EU Horizon 2020
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

Utilizarea tehnologiilor digitale pentru evaluarea efectivă a activităţii elevilor şi profesorilor

Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o formă plăcută estetic, organizarea ritmică a acestor note şi integrarea lor într-o lucrare completă.

Metodele de evaluare: 1.Obiectiv-directe (tradiţionale), 2.Intuitiv-indirecte.

Metodele obiectiv-directe Examenarea. Chestionar. Portofoliul.

Metodele obietiv-directe: Metodele intuitiv-indirecte 1.observaţia (fişa de evaluare, scara de evaluare). 2. Investigaţia. 3. Portofoliul. 4. Proiectul. Metodele obietiv-directe: 1.Probe orale (chestionarea, interviul, discuţia). 2.Probe scrise (referat, testul, raport, portofoliul). 3.Probe practice (concert academic, participarea în cadrul proiectelor muzicale locale, municipale, republicane, internaţionale).

Învăţământul complementar (extraşcolar) se completează prin activităţi extraşcolare, care au menirea să dezvolte aptitudinile şi capacităţile individuale, să satisfacă diversele interese şi opţiuni ale învăţământului.

Forme de evaluare în cercul muzical (învăţământ complementar) Сoncert academic. Lecţia demonstrativă. Activitâţi extracurriculare. Concurs artistic.

Participări în cadrul proiectelor internaţionale prin Internet. (Numere artistice sau lucrări didactice sunt scrise la video. Video participă în cadrul proiectului (concursului) internaţional).

Participarea în cadrul concursului on-line Oferta Achitarea Convertarea video Expedierea video Instrumente digitale Smartphone Aiphone Tabletă

Avantajele Dezavantajele Economisia timpului. Economisia surselor materiale. Participantul nu are emoţii. Dezavantajele Nu se dezvoltă rezistenţa psihologică. Nu se acumulează experienţa publică.

Evaluarea efectivă a activităţii elevilor şi profesorilor on-line

Mulţumim pentru atenţie