LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Şcoala Gimnazială Nr. 7 "Sfânta Maria" Timişoara-România
Advertisements

Cadrul normativ privind organizarea procesului de învățământ, în anul școlar
Asistenţă Educaţională
Proiect strategic POSDRU/87/1.3/S/ 62339
MASTER CONCEPȚIE INTEGRATĂ ÎN INGINERIE MECANICĂ
Aboradrea curriculara a disciplinei Consiliere si Orientare invatamantul profesional de 3 ani SIMONA LUCA   Consilier școlar în cadrul CMBARE, la Colegiul.
Colegiul Tehnic “Anghel Saligny” Şcoală Europeană
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
Conferința Curs de Guvernare București, 22 octombrie 2014
Contract: IEE/13/516/SI Durată: 02/ /2017.
INSTRUCȚIUNEA PRIVIND MANAGEMENTUL TEMELOR PENTRU ACASĂ ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL V.TONU,șefa DÎHâncești.
MÂINI DESCURCĂREȚE PENTRU MINȚI ISTEȚE.
BINE AŢI VENIT !.
OFERTA PRIVIND ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI TEHNIC / ÎNVĂŢĂMÂNT DUAL DIN JUDEȚUL ILFOV- AN ŞCOLAR
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBA ȘI LITERATURA ENGLEZĂ
„CARAVANA PRIETENIEI”
Railway PRO Investment Summit , București 2016
ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAI VITEAZUL”
CURS DE FORMARE Metode eficiente de învățare a fizicii
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
...într-un colțișor al Terrei...
Muzica – este arta combinării notelor în succesiune şi simultan într-o
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Metodologia de organizare şi funcţionare a învăţământului dual
Întâlnirea de informare privind accesarea schemei de granturi din cadrul Proiectului privind Învățământul Secundar – Romania Secondary Education Project.
ȘCOALA GIMNAZIALĂ CENTRALĂ, CÂMPINA
Admiterea în învățământul liceal de stat – 2018
Propunere dezbateri la nivelul sistemului de învățământ
PROGRAM DE FORMARE ACADEMICA I.
Nu este o lecție de istorie
ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL
CONSFĂTUIREA PROFESORILOR DE LIMBI MODERNE
MOBILITĂŢI ERASMUS PENTRU STUDENŢI
Centrul Regional de Formare Profesionala a Adultilor Mehedinti
ÎMPREUNĂ PENTRU PACE Proiect educațional.
Proiectul “Profesionişti în Reformă şi Educaţie Europeană”
INTEGRAREA PROFESIONALA LA LOCUL DE MUNCA
Unităţi de învăţământ Calendarul activităților specifice pentru stabilirea cifrei de școlarizare
Prioritățile MECC privind dezvoltarea curriculară în învățămîntul general Valentin CRUDU, șef Direcție Învățământ general.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ-NAPOCA Raportul Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii AN ŞCOLAR
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Exploratori în lumea emoțiilor
Proiect Erasmus+ ”Consorțiu regional pentru educație de calitate în medii defavorizate” (CREDEM) RO01-KA "Structured Educational Visit.
Programe de studii liceale și de formare profesională
Proiect co-finanţat din Fondul Social European
Autoritatea Națională pentru Calificări - ANC
MOBILITĂŢI INDIVIDUALE DE FORMARE CONTINUĂ
Cadrul normativ privind organizarea
Mai multă mobilitate = Mai multe competenţe/ More mobility = More competencies Proiect nr. RO/2006/PL 97119/E.
Corelarea ISCED cu HG privind domeniile de studii, pentru UTCB
Facultatea Constructii de Masini
GRUPUL ŞCOLAR DE CHIMIE INDUSTRIALĂ OCNA MUREŞ
Inspecţia şcolară Inspecţia şcolară reprezintă un ansamblu de acţiuni care urmăresc îndrumarea, controlul şi evaluarea activităţii desfăşurate de cadrele.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” REZULTATE EVALUARE NATIONALA
Şcoala Gimnazială „Grigore Moisil”- Năvodari RAPORT ANUAL DE EVALUARE INTERNĂ (R.A.E.I.) FINALIZAT De către C.E.A.C. cu următoarea.
Scoala Gimnaziala “Alexandru Ivasiuc” RAPORT REZULTATE
INSPECTORATUL ŞCOLAR AL JUDEŢULUI HUNEDOARA Anul şcolar
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
Structura anului şcolar aprobată prin OMEN nr. 3191/2019
CERC PEDAGOCIC EDUCAȚIE PERMANENTĂ - 16 FEBRUARIE 2016
studii de caz PROGRAMUL FLEX: Future Leaders Exchange Program
● Anul şcolar are 35 de săptămâni de cursuri, din care:
V v STAR Școala Tehnologică Austriacă din România.
LICEUL TEORETIC ,,LUCIAN BLAGA” CLUJ – NAPOCA RAPORTUL COMISIEI INTERNE DE EVALUARE ŞI ASIGURARE A CALITĂŢII ANUL ŞCOLAR 2010 – 2011.
PORTOFOLIUL PROFESORULUI METODIST
învățământului profesional și tehnic (ÎPT)
Raportul Grupului de Lucru 3
Cea de-a cincea întâlnire transnaţională
Transcriere de prezentare:

LICEUL TEHNOLOGIC “SOMEŞ” DEJ

OFERTA EDUCATIONALA CLASA A IX-A AN SCOLAR 2016 - 2017 LICEU – INVATAMANT DE ZI : 1 CLASA – TEHNICIAN TRANSPORTURI – 28 LOCURI 1 CLASA – TEHNICIAN IN TURISM – 28 LOCURI

SCOALA PROFESIONALA 0,5 CLASE – OSPATAR (CHELNER) VANZATOR IN UNITATI DE ALIMENTATIE 0,5 CLASE – COMERCIANT VANZATOR 0,5 CLASE – MECANIC AUTO 0,5 CLASE – ELECTROMECANIC UTILAJE SI INSTALATII INDUSTRIALE

CONDITII DE ADMITERE LICEU : - PRIN REPARTIZARE COMPUTERIZATA, IN FUNCTIE DE OPTIUNILE DIN FISA SI IN ORDINEA DESCRESCATOARE A MEDIILOR SCOALA PROFESIONALA: Înscrierea candidaților la unitățile de învățământ care școlarizează elevi în învățământul profesional de stat cu durata de 3 ani, pe baza fișei de înscriere în învățământul profesional de stat cu durata de 3 ani(PROBA SUPLIMENTARA , DACA ESTE CAZUL)

PROIECT ERASMUS + TURISM SI ALIMENTATIE ELEVII CARE STUDIAZA IN DOMENIUL “TURISM SI ALIMENTATIE” AU DESFASURAT STAGII DE PRACTICA : ANUL 2015 – IN LISABONA, PORTUGALIA ANUL 2016 – LEIPZIG, GERMANIA

IMAGINI DIN MOBILITATEA LISABONA

IMAGINI DIN MOBILITATEA LISABONA

IMAGINI DIN MOBILITATEA LEIPZIG

IMAGINI DIN MOBILITATEA LEIPZIG

TEHNICIAN TRANSPORTURI

TEHNICIAN TRANSPORTURI

TEHNICIAN IN TURISM

TEHNICIAN IN TURISM

MECANIC AUTO

OSPATAR(CHELNER)

OSPATAR (CHELNER)

COMERCIANT VANZATOR

COMERCIANT VANZATOR

ELECTROMECANIC UTILAJE SI INSTALATII INDUSTRIALE

ELECTROMECANIC UTILAJE SI INSTALATII INDUSTRIALE