Curriculum pentru Antreprenoriat in Sectorul ICC

Slides:



Advertisements
Prezentări similare
Prof.i.p. Bițeanu Anișoara Liceul Tehnologic Economic Administrativ
Advertisements

Proiectul vietii si asigurarile de viata
Algoritmii Dijkstra si Bellman-Ford pentru determinarea costului minim
Sistemul de pensii facultative - oportunitati si provocari 2008
COMENIUS REGIO “4S-Say Short Simply Sport”
:47:25 teste teste teste.
Educație financiară Internet banking.
Publicitatea in cadrul societatii S.C.CLADI S.R.L
ZIUA PORŢILOR DESCHISE,
CREAREA DE LINK-URI.
Web 2.0? Radu Meza.
Campanie de informare a Reprezentanţei Comisiei Europene în România
Ideile din această prezentare le-am primit prin
Procesarea și optimizarea interogărilor
Transmiterea veştilor proaste
Atelier tematic Liceul teoretic "Mihai Eminescu“ Cluj,
Metode de predare a literaturii române axate pe tehnologia on-line
Management performant în administrația publică din Municipiul Vulcan
WW Online Business Manager Developer
Conferința ştiințifico-practică INOVAȚII PEDAGOGICE ÎN ERA DIGITALĂ
Utilizarea Internetului in Afaceri
Titlul proiectului: Integrarea instrumentelor IT în predare – calea de a aduce elevii înapoi la şcoală Programul Erasmus+ Acţiunea Cheie 1 – Proiect.
Co-Creation of Value in IT Service Processes using Semantic MediaWiki
Elisabeta Stanciulescu Conferinta Freelanceri.ro “Tu esti o afacere”
Arta de a vorbi în public
Campania Globală pentru Educație
Testul docimologic Conf. dr. Florin Frumos
Percepţia mediului de afaceri asupra economiei Raport de cercetare Pregătit pentru Camera de Comerţ şi Industrie a României Martie 2015 Studiu desfăşurat.
MODULUL III: NOILE TEHNOLOGII SI OPTIMIZAREA LOR IN EDUCATIE
Eveniment de lansare proiect Activitati si rezultate
PROIECTUL EDUCAŢIONAL
Pentru copiii noştri si nu numai lucruri ce nu se învaţă la şcoală.
Perspectivele bancassurance-ului
Reînvie Speranța 7 Iubire și protecție Finanțele Familiei SET SERIA
Evolutia Pietei Leasingului Imobiliar in Romania si CEE
Despre proiect și participanți. Cum am făcut? Ce am obținut?
Un nou tip de consumator? Tendinte si preferinte
Invatarea centrata pe elev
CONFERINTA “CRESTERE SUSTENABILA: ROLUL MEDIULUI DE AFACERI IN ECHILIBRUL MACROECONOMIC SI IN CONVERGENA REALA” 28 OCTOMBRIE 2015 SPINOASA PROBLEMA A CONTEXTULUI.
RAPORT DE ANALIZĂ CEAC SEM. I.
Provocarea G2 Fotografiaza si castiga cu Panasonic!
Creşte performanţa organizaţiei tale - Strategii eLearning -
Servicii de Comert Electronic
DE CE OUTSOURCING? DE CE INFORM LYKOS?.
Conferinta internationala “Intarirea Legitimitatii”
Ora de net Asociația Salvați Copiii
METODA PROIECTULUI.
Club Info-TIC.
concepte si instrumente de lucru e-Learning si software educational
Fă parte din Agricultura Susținută de Comunitate!
Cursul 10. SEO (Promovarea site-urilor web)
Florile Bune pentru dezvoltarea unei afaceri si pentru cresterea randamentului angajatilor.
METODE INTERACTIVE DE GRUP
Filozofia batranetii George Carlin
Modele de succes: Plăţile electronice în Noua Europă
Tastați aici detaliile evenimentului dvs.
Tema 4. Tipurile de strategii ale întreprinderii.
Outlook să lucreze pentru dvs.
în Word 5 moduri noi de a lucra Colaborați cu oricine, oriunde
Acces rapid la candidaţii relevanţi din domeniul medical
“STUDIU SATISFACTIE CLIENTI”
Utilizarea în mod creativ a tehnologiilor digitale
Mediul antreprenorial in România
Metodologia elaborării proiectelor de intervenţie
Plata cu card online Rolul integratorului de eCommerce
Raportul Grupului de Lucru 3
Ghid de utilizare în siguranță a Internetului
E-Sign Romania Solutii de securitate.
Posibilități de angajare pe Social Media
Instrumentar de formare privind APE 4. Evaluarea nevoilor
Transcriere de prezentare:

Curriculum pentru Antreprenoriat in Sectorul ICC Modulul 4 – Marketing și vânzări online

Obiectivele Modulului La finalul acestui modul, cursanţii vor fi capabili să: Aplice principiile de bază ale marketingului în piaţa social-media ca şi pe nişte unelte eficace de marketing din punct de vedere al costurilor; Să identifice cele mai potrivite platforme pentru vânzarea produselor/serviciilor pe care le furnizează; Să dezvolte un plan de marketing pentru piaţa social-media; Să compună reclame pentru a promova business-ul lor pe platforma Facebook; Să dezvolte un site, pagină online sau blog pentru afacerea lor; Cum să poată avea grijă de clienţii din mediul online; Să identifice aptitudinile necesare managementului şi comunicării eficiente privind clienţii din mediul online.

Modulul 4 – Prezentare generală Unitatea 1 – Prezentarea marketingului social și dezvoltarea unui plan de marketing în social media Unitatea 2 – Vânzarea prin intermediul mediului de socializare Unitatea 3 – Competențe de management şi comunicare pentru clienţii online

Unitatea 1 – Marketing si vanzari online

Marketing si vanzari online Parcurgând această parte a cursului vei afla răspunsul la următoarele întrebări: Ce reprezintă marketingul şi vânzarea online? Care sunt beneficiile marketingului şi vânzării online? Mai mult de atât: vei deveni familiar cu metodele, intrumentele şi canalele de bază ale marketingului şi vânzării online Vei învăţa cum să faci un plan de marketing online adecvat

Marketingul Online Aşadar ce înseamnă marketingul şi vânzarea online? „Marketingul online reprezintă arta şi ştiinţa vânzării de produse ori servicii prin reţelele digitale, ca şi internetul şi reţelele mobile. Arta marketingului online implică găsirea combinaţiilor perfecte de strategii de marketing care să se potrivească obiectivelor şi care chiar să se transforme în vânzări. Ştiinţa marketingului online constă în cercetare şi analiză, ambele ajutând la găsirea strategiilor potrivite de marketing online şi la măsurarea succesului acelor strategii.” Sursa: thebalance.com

Canale şi Platforme

Alegerea Canalelor Dacă există atât de multe canale, platforme şi aplicaţii, ar trebui să le folosesc pe toate? DA, însă numai dacă eşti un supererou sau ai milioane de angajaţi!! Altminteri concetrează-te pe grupul ţintă. Cunoaşte-ţi clienţii şi foloseşte canalele pe care şi ei le folosesc. De exemplu, dacă grupul ţintă este format în principal din adolescenţi, nu te strădui prea tare pe Facebook căci nu-i vei găsi acolo (pentru că părinţii lor sunt deja acolo!). Mai degrabă foloseşte-te de SnapChat şi Instagram şi contruieşte-ţi strategia de marketing pe baza acestor platforme..

Beneficiile Marketingului Online Accesibilitate: Poţi ajunge rapid la grupurile ţintă Măsurători şi analize: vezi rezultatele în timp real Canale multiple: utilizezi canalele care se potrivesc cel mai bine obiectivelor tale Focusare şi direcţionare: atinge direct grupul ţintă Uşor de schimbat: poţi edita ceva atunci când nu este ceea ce îţi doreşti(ceea ce nu ar fi posibil în mass-media printată) Eficace din punct de devere al costurilor: acestea sunt uşor de controlat folosind marketingul online Alte beneficii? (dezbatere de grup)

Ideile Tale! Poţi să te gândeşti şi la alte beneficii ale marketingului? Ai vreo experienţă privind marketingul online sau folosirea în acest sens a reţelelor? Discută-le în cadrul grupului şi fă schimb de idei şi experienţe!

Brainstorm Ca şi grup, gândiţi-vă la moduri grozave de folosire a oportunităţilor viabile prin vânzarea online şi a marketingului reţelelor sociale ca şi unelte eficace din punctul de vedere al costurilor pentru afacerile voastre.

Procedee de Marketing Discuţie: Marketingul site-urilor Marketingul reţelelor de socializare Facebook Twitter YouTube Instagram Marketingul motoarelor de căutare Optimizarea motoarelor de căutare Bloggeri Vloggeri Discuţie: Ce metode de marketing şi platforme digitale cunoşti şi deja foloseşti?

Marketingul prin reţelele de socialializare – idei principale Lumea reţelelor de socializare(şi a marketingului acestora) se află într-o continuă schimbare şi trebuie să acţionezi rapid la acestea – ce era în regulă acum doi ani poate să nu mai funcţioneze acum! Marketingul online necesită publicarea în timp real. Marketingul online este despre aducerea răspunsurilor şi informaţiilor şi nu atât de mult despre vânzări – în stilul tradiţional. Oamenii îşi doresc să fie implicaţi aşa că dă-le ceea ce vor! Roagă-I să contribuie şi să distribuie mai departe către alţi oameni. Sursa: 12 Principles Of Social Media Marketing - Jeffbullas.com

Marketingul prin reţelele de socialializare – idei principale Foloseşte mai multe canale! Cu ajutorul ustensilelor online şi al reţelelor sociale poţi fi peste tot în acelaşi timp! Construieşte o comunitate! Implică-te! Nu comunica doar cu audienţa, ci implică-i în comunitatea ta. Adresează-le întrebări şi dă-le şansa de a participa. Sursa: 12 Principles Of Social Media Marketing - Jeffbullas.com

Canale şi Platforme Marketing prin intermediul site-urilor Adesea denumite website-uri Reprezintă o parte importată în construirea brand-ului tău şi al mesajelor tale. Marketing prin intermediul reţelelor sociale Te poţi folost de platformele reţelelor de socializare pentru a-ţi promova afacerea Te poţi ajuta de platformele reţelelor de socializare pentru a crea campanii sociale prin care să-ţi proomovezi brand-ul. Cele mai populare platforme: Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Snapchat

Canale şi Platforme Blog (poţi începe de unul singur) Este o modalitate minunată de a-ţi populariza povestea şi de a interacţiona cu audienţa Te va costa însă mult timp şi efort Un ghid care să te ajute poate fi găsit aici: https://www.business2community.com/blogging/use-blog-successful-marketing-tool-01139310 Marketingul prin intermediul Blogului/Vlogului: Îi poţi convinge pe vloggeri şi bloggeri să îţi promoveze produsele Câteva sfaturi despre cum să lucrezi cu bloggerii găseşti aici: https://www.forbes.com/sites/brentgleeson/2015/01/26/10-steps-for-working-with-bloggers-what-your-marketing-team-should-know-part-2/#787f2bd333f5

Marketingul prin intermediul reţelelor de socializare Facebook: Foloseşte paginile de Facebook pentru a-ţi promova afacerea Foloseşte reclamele pe Facebook pentru a te face cunoscut unor anumite grupuri(alese în funcţie de locaţie, vârstă, sex sau interese) 8 Facebook Marketing Tools You Should Be Using - Forbes Twitter: Un minunat mijloc de a-ţi promova alte reclame de pe alte platforme(ppoţi posta link-uri către blogul tău sau către pagini-poze de pe Facebook: Twitter: A Valuable Marketing Tool? - The Balance

Marketingul prin intermediul reţelelor de socializare YouTube: Al doilea cel mai popular motor de căutare(după Google), peste 3 milioane de videoclipuri sunt vizualizate zilnic Clipurile sunt un mijloc inventiv de a-ţi „învăţa” clienţii despre produsele tale şi pentru a adduce un plus de credibilitate afacerii tale How to Leverage YouTube as a Powerful Marketing Tool -Pagemodo Instagram: O cale eficace de a ajunge la o nouă audienţă aşa cum îşi doreşte să fie abordată (prin mesaje scurte şi imagini) The 15 Best Instagram Marketing Campaigns of 2017 -WordStream

SEO Search Engine Optimization (SEO)/ Optimizarea motoarelor de căutare Optimizezi materialul online astfel încât să apară în topul căutărilor prin motoarele de căutare Motoarele de căutare arată topul căutărilor în funcţie de frazele şi cuvintele-cheie din conţinutul materialului tău, în funcţie de linku-urile către alte site-uri pe care le-ai folosit şi de calitatea structurii site-ului tău. SEO(optimizarea motoarelor de căutare) este gratuită, dacă o faci de unul singur SEO Basics: Complete Beginner's Guide - WordStream

SEM Search Engine Marketing (SEM)/ Marketingul prin intermediul motoarelor de căutare Marketingul sau publicitatea prin motoarele de căutare Pay Per Click Advertising (PPC) / Publicitatea prin click-uri plătite – poţi plasa reclame folosind un motor de căutare. Marketingul prin intermediul motoarelor de căutare poate fi foarte util din punct de vedere financiar, tu decizi cât plăteşti pentru un click Google AdWords basics (YouTube-channel)

Un plan de marketing folosindu-te de reţelele sociale „Un plan de marketing utilizând reţelele sociale este sumarizarea a tot ceea ce plănuieşti să faci şi speri să reuşeşti pentru afacerea ta. Acest plan ar trebui să cuprindă un audit al conturilor tale la zi, valorile la care vrei ca acestea să ajungă în viitorul apropiat şi toate instrumentele de care vrei să te ajuţi pentru a ajunge acolo. În general, cu cât este mai specific planul tău,cu atât va fi mai eficientă implementarea sa. Încearcă să fii concis – Nu îţi pregăti strategia atât de elevate încât să nu se poată împlini. Planul îţi va ghida acţiunile, dar va fi de asemenea un mod de a măsura cât de determinat eşti să ai suces. Chiar nu vrei să îţi setezi obiective pe care să nu le poţi realiza. Ce este un plan de marketing social media? Date Huutsuite:

Un plan de marketing folosindu-te de reţelele sociale Canal sau platformă Program Obiectiv Audienţă Costuri Website 10/2017 Facebook 10-11/2017

Obiectivele Marketingului Primul pas este să specifici obiectivele pe care îţi propui să le atingi. Atunci când îţi cunoşti priorităţile poţi reacţiona rapid atunci când rezultatele nu duc la obiectivele propuse Fără obiective nu poţi ajunge să îţi recuperezi investiţiile.

Cunoaste-ti audienta Aflați cine este deja conectat cu dvs. prin intermediul rețelelor sociale. Cercetați ce canale media sociale difuzează utilizatorii dvs. țintă! Benchmarking & Inspirație: Observați ce fac alții din industria pe care o reprezentați: Ce împărtășesc Ce fac pentru a-și atinge obiectivele

Alegeti si creati conturile social media Alegeți canalele care vă îndeplinesc obiectivele Construiți-vă prezența în mass-media cu scopul și publicul în minte. Completați complet profilurile media sociale Conţinut: Alegerea canalelor potrivite este importantă, dar conținutul potrivit este cel mai important lucru! Amintiți-vă publicul țintă Publicați în mod regulat conținutul relevant

Măsurători şi ajustări în marketingul din Social Media Există o multitudine de instrumente care să te ajute să măsori, monitorizezi şi să urmăreşti cum afacerea ta înfloreşte în social media : 11 Top Tools To Monitor Your Social Media Presence In 2017

Exerciţiu de grup Împărţiţi-vă în grupuri mici sau perechi Găsiţi idei şi conţinuturi pentru fiecare secţiune prin brainstorming Completaţi Planul de Marketing în Social Media

Analiza si pasii urmatori Cunoscând acum principiile din social media, ştii instrumentele marketingului online şi ştii cum să compui un plan de marketing pentru afacerea ta. Este timpul să completezi Planul de Marketing astfel încât să se potrivească afacerii tale.

Studiu de caz: Reclama pe Facebook Decide ce vrei să promovezi şi ce vrei să realizezi prin publicitatea ta prin intermediul Facebook. Facebook te va ghida apoi în vederea setării reclamei.

Reclama pe Facebook Ţinteşte o audienţă prin reclama ta completând: Locaţia Vârsta Sexul Limba Industria Interesele Comportamentele Conexiunile *Nu trebuie să completezi toate aceste detalii însă, cu cât oferi mai multă informaţie, cu atât Facebook va adresa reclama într-un mod mai eficace.

Compuneti propria dvs. reclamă Titlu – Limită de 25 de caractere Text – Limită de 25 de caractere Fii direct, deschis şi onest Reclamele care cuprind chemări la acţiune s-au dovedit a fi mai eficace. De exemplu: Site-ul numărul 1 din lume pentru Chestionare Online. Încearcă-l acum. Este gratuit!

Compuneti propria dvs. reclamă 4 sfaturi pentru crearea propriei tale reclame: Plasați o întrebare în titlul sau textul reclamei. Faceți referinţe către audienţă – prin asocierea cu publicul ţintă este mult mai probabil să le atragi atenţia. Fiți direct – spune audienţei tale exact ceea ce vrei de la ei. De exemplu, „Dă click aici pentru a primi o mostră gratuită.” Folosiți-vă de recenziile factorilor influenţi – pentru a-ţi creşte credibilitatea, ia în considerare punerea în lumină a anumitor recunoaşteri, ca şi premiile pe care le-ai câstigat sau recenziile pozitive de la clienţi.

Compuneti propria dvs. reclamă Alegerea unei imagini potrivite Poţi folosi textul maxim 20% Testează mai multe imagini pentru aceeaşi reclamă O poză făcută de un amator funcţionează mai bine uneori decât o poză profesională Dacă imaginea aleasă de tine include persoane, ele trebuie să reflecte publicul tău ţintă

Ideile dvs.! Acordați-vă câteva minute să creezi o reclamă de probă pe pagina dvs. de Facebook. Prezentați și dezbateți alături de grup!

Viitorul Marketingului Digital Optimizarea realităţii va devein un trend Reclamele şi ştirile vor fi căutte de către fiecare individ. Reclamele non-digitale nu vor mai exista. Îngrijorările cu privire la politica de confidenţialitate vor ajunge la apogeu, încurcând mai mult decât ajutând.. Competiţia se va reduce. Vor apărea noi feluri de interacţiuni. Interacţiunile faţă-în-faţă vor fi rare dar foarte apreciate. Sursa: Forbes (Jayson DeMers , Contributor)

Unitatea 2 – Cum sa realizezi si sa gestionezi un website

Construirea unui Site de Marketing Lucruri pe care trebuie să le luați în considerare: Începeți cu o schiţă pe hârtie Mulţi oameni care vor să construiască un site trec direct la actul în sine fără a se fi gândit cu atenţie. Acordați timpul necesar şi luați în considerare conţinutul pe care vreți să îl afişați atunci când vine vorba de design. Schţați acest design pe hârtie la început. Mesajul Asigurați-vă că aspectul site-ului întâneşte mesajului afacerii şi imaginea acesteia prin ceea ce vindeți. Publicul ţintă Păstrați în minte publicul ţintă atunci când gândiți site-ul.

Instrumente si tehnici ajutatoare De ce aveți nevoie în crearea site-ului? Numele domeniului şi gazda (site-un tău poate fi găzduit de servicii special de web hosting) O adresă de E-mail pentru afacerea ta (în general vine odată cu domeniul) Găzduirea unui Website – un serviciu care dă şansa de a construi şi posta un website pe Internet – serviciul oferă acces la tehnologia necesară pentru ca site-ul să fie vizualizat pe Internet împreună cu alţi furnizori de servicii. Soft-uri necesare pentru website (e puteți avea odată cu serviciile de găzduire). Aplicaţii de editare şi optimizare ale imaginilor. Google Analytics sau alte instrumente de măsurare.

WYSIWYG – construirea unui website Puncte forte Puncte slabe Costuri Găzduire securizată gratuită App Market bun O colecţie bună de template-uri Nu are o funcţionalitate grozavă şi nici elementele de design ale altor furnizori Un cost lunar cuprins între 5-25$ Furnizor de tip Drag & Drop Analize în timp real Instrumente utile de monitorizare Alţi competitor oferă mai multe design-uri Un cost lunar cuprins între 0-49$ Planul gratuity nu suportă costurile domeniului Domeniu gratuity E-mail gratuit O mulţime de template-uri şi design-uri Oferă elemente de bază, nu te va ajută să îţi creşti afacerea Un cost lunar cuprins între 0-12$

Construirea unui Site de Marketing Există zeci de instrumente de construire a unui website pe Internet. În această prezentare ne vom concentra asupra unuia foarte uşor de folosit numit Weebly. Să începem Accesați weebly.com şi înscrieți-vă. Urmăriți videoclipul: Ghidul începătorului pe Weebly şi instrucţiunile date: www.youtube.com/watch?v=Rdporvlx__U Link-uri către anumite părţi din video: Build tab Page tab Theme tab Domain

Construirea unui Site de Marketing Weebly.com este de asemenea inclus în unele pachee de servicii de web hosting; spre exemplu în Finlanda Louhi.net a inclus Weebly chiar şi în cele mai ieftine pachete (cel Mini, costând doar €1.49 pe lună). Puteți căuta furnizorii locali pentru oferte similar The Best Web Hosts Offering Weebly Website Builder (besthostingsearch.org)

Construirea unui Magazin Online Următoarele două link-uri video arată cum puteți crea un magazin online pe platforma Weebly – se merită a fi precizat faptul că mai sunt alte zeci de instrumente accesibile. Puteți mereu verifica şi compara alte opţiuni şi decide care este cea mai bună pentru dvs.

Construirea unui Magazin Online Acest grapfic compară preţurile şi caracteristicile celor mai populare instrumente de construire de magazine online: E-Commerce Online Store Builders Comparison Chart for 2017 (http://www.websitebuilderexpert.com)

Unitatea 3 – Competente de management si comunicare pentru clientii online

Discuţie de grup Ce reprezintă preocuparea faţă de client? Cum diferă managementul orientat către clienţi în lumea reală fată de cea virtuală? De ce este preocuparea faţă de client cel mai important lucru în vânzări?

Ce este serviciul de Relaţii cu clientii? Atenţie făţă de clienţi înainte, în timpul li după achiziţia unui seviciu Asigură satisfacţia clienţilor O imagine publică a companiei Grijă faţă de nevoile clientului prin livrarea profesională şi de înaltă calitate a serviciilor Comunicare – ascultarea clienţilor şi răspunderea la nevoile acestora într-o manieră clară Întâlnirea nevoilor oricărui client

Introducere în Customer Care Preocuparea faţă de client este foarte imprtantă pentru o companie – este adesea singurul contact pe care un client îl are cu compania! Un serviciu organizat şi bine informat de relaţii cu clienţii poate ajuta afacerea în cazul unei potenţiale reclamaţii din partea unui client. Preocuparea faţă de client este o cale importantă de diferenţiere fată de competitori. O companie care are un serviciu funcţional de customer care are şanse mai mari să îşi menţină clienţii. Un bun serviciu de relaţii cu clienţii poate fi considerat o promovare a afacerii – oamenii cu o experienţă pozitivă într-o companie vor împărtăşi şi altora experienţa lor!

Diferenţe in Relaţiile cu Clientii in mediul Online Relaţiile cu clienţii în mediul online trebuie să fie imediate – aşteptările din partea echipei de support şi timpul acestora de răspuns este foarte ridicat Spre deosebire de mediul real, în online şi social media relaţiile cu clienţii sunt interactive şi răspunsurile sunt la îndemâna tuturor. Folosite cu înţelepciune pot duce la dezvoltarea brand-ului companiei. Chiar şi feedback-ul negativ poate fi o oportunitate – arată grijile companiei faţă de clienţii nefericiţi şi faptul că fac tot posibilul pentru a-I rezolva problema.

Sfaturi si ponturi de luat în considerare Automatizați procesul de vânzare pentru a-i face pe clienţi să revină. Construiți o pagină vastă de a celor mai adresate întrebări - cu cât pot fi găsite mai multe întrebări şi răspunsuri de către client cu atât mai puţine întrebări vor trebui să capete un răspuns pe e-mail sau social media. Personalizați e-mailurile. Asigurați-vă că este uşor pentru client să vă contacteze, includeți spre exemplu informaţii de contact pe prima pagină a site-ului. Cereți feedback de la clienţi, întrebați-i de exemplu cum îi puteți ajuta mai bine pe viitor!

Activitate de grup: Studiu de caz Studiu de caz: Conflictul cu un client online: Un client a comandat un tricou din magazinul dvs. online. Clientul a returnat produsul susţinând că nu a fost folosit, dar poţi vedea clar contrariul, miroase a deodorant şi etichetele au fost înlăturate. Ia-ți răspuns printr-un e-mail clientului însă acesta a postat o reclamaţie pe pagina de Facebook a companiei, spunând că refuzați să îi dați banii înapoi şi că îl înşelați.

Activitate de grup: Studiu de caz GRUPUL 1 Dezvoltați o strategie sau soluţie pentru a rezolva acestă situaţie cu acest client. GRUPUL 2 Identificați aptitudinile necesare pentru rezolvarea acestui conflict. Împărțiți-vă la două grupuri și discutați pe baza instrucțiunilor date.