Descarcă prezentarea
Prezentarea se încărcă. Vă rugăm să așteptați
2
Despre proiect și participanți. Cum am făcut? Ce am obținut?
Efecte ulterioare |
3
Despre CuPluta și oamenii implicați în proiect
Suntem 4 bloggeri/social media users ce am navigat cu o plută pe râul Mureș între Luduș și Nădlac, timp de 2 săptămâni (15 iulie – 30 iulie). Ideea originală îi aparține tatălui unuia dintre noi, Ioan Bobal, care a făcut același traseu în 1978 alături de alți doi prieteni (Porubsky Pavel, Jancsik Dusan). Alexandru Tabalae Inginer la ARRK Research & Development 26 de ani, Cluj-Napoca followers) (823 friends) Ivan Bobal Country Manager la Etarget 25 de ani, Bucureşti (785 friends) Bogdan Dascalescu Blogger (1047 friends) Adrian Holerga Fotograf profesionist followers) (1558 friends) |
4
Cum am făcut? Timp de două săptămâni CuPluta a fost fenomenul principal al online-ului românesc, datorită aventurii în sine dar și a promovării. Promovarea s-a realizat pe canale de comunicare ca: site-ul oficial, pagina de pe Facebook, hashtag-ul de pe Twitter, videoclipurile de pe Trilulilu și Youtube alte bloguri/site-uri de știri Acțiuni: scrierea articolelor zilnice pe site, postarea actualizărilor pe Twitter upload-ul imaginilor din diverse locații câteva sesiuni de live streaming pe traseu. |
5
Ce am obținut? http://cupluta.ro | http://facebook.com/CuPluta Online
6000/unici pe site 50+ articole pe alte bloguri (chinezu.eu, bazavan.ro) 1000 de fani pe pagina de facebook 5000+ tweet-uri pe hashtag, 150+ useri care au folosit hashtag-ul #cupluta 100+ preluări pe facebook 10 articole in presa online (ftr.ro) În total: impresii Offline 5 articole în presa scrisă (Can Can, Libertatea) Peste 15 interviuri la radio (EuropaFm, Radio France International, Radio 21 etc…) Apariții în emisiuni radio: Radio 21 – Afterparty, Radio România Actualități – Ca pe roate Apariții la știri: Antena3, Antena1, ProTv Premii Locul 2 la Webstock, secțiunea publishing |
6
Efecte ulterioare Chiar și după 6 luni de la finele expediției utilizatorii rețelelor sociale folosesc în continuare hashtag-ul #cupluta Participanții și susținătorii proiectului au avut parte de un boost de imagine destul de important (reflectat în principal în numărul de follower-i de pe rețelele sociale) O „cerere” de like-uri pentru un concurs a generat peste 350 de like-uri într-un interval de timp relativ scăzut Invitații la interviuri și evenimente social media |
7
În loc de final Cristian Manafu, unul dintre cei mai influenți bloggeri români și manager la Evensys a declarat: “ Mi se pare incredibil ca un proiect desfășurat offline, pe o plută, pe râul Mureș, să genereze atâta buzz în online. Ați facut o treabă grozavă!” |
8
Contact Alexandru TABALAE Mobile: +4-0729-448345
|
Prezentări similare
© 2024 SlidePlayer.ro Inc.
All rights reserved.